عزت‌اللهی در عین حال که با تماس مدیران و مربیان پرسپولیس و استقلال مواجه شده، پیشنهاد تمدید قرارداد وایله را هم در جیب دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو چهره تیم رسانه ای رئیسی و قالیباف در فضای مجازی به یکدیگر اتهاماتی را وارد کردند، اتهاماتی که بخشی از درگیری های فعلی دولت و رئیس مجلس را روشن تر می کند.
دو چهره تیم رسانه ای رئیسی و قالیباف در فضای مجازی به یکدیگر اتهاماتی را وارد کردند، اتهاماتی که بخشی از درگیری های فعلی دولت و رئیس مجلس را روشن تر می کند.
علی بیرو با این جمله محبت آمیز:" آقا افشین در قلب من جای دارد" به یکماه چالش با چهره محبوب پرسپولیس پایان داد.
روزنامه ایران در مطلبی انتقادی درباره رئیس مجلس نوشت: محمدباقر قالیباف صورت مسأله ماجرای تهدید وزیر کشور به استیضاح و اعمال فشار برای جابه‌جایی معاون سیاسی این وزارتخانه را پاک کرد.
ماجراها و کشمکش‌های پایداری‌چی‌ها و قالیبافی‌ها تا انتخابات مجلس دوازدهم در اسفندماه و احتمالا بعد از آن هم ادامه خواهد داشت. خصوصا اینکه نمایندگان طیف قالیباف، تحرکات دولتی‌ها در زمینه انتخابات را در راستای «دخالت سازمان‌یافته» قوه مجریه در انتخابات پیش‌رو می‌دانند.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، برای اولین بار بعد از پایان فصل گذشته در یک نشست خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
نکته قابل تامل، اما ورای هجمه یک پیام رسان وابسته به یک سازمان به پیام رسان وابسته به مجموعه دیگر، استفاده از بستر یک پلتفرم خارجی برای بیان این نکات است؛ بیان این مسائل در توییتر که سالهاست فیلتر است، اما از فرط بی جایگزینی و به مدد مزایای دیگر، مورد علاقه‌ترین شبکه اجتماعی برای مسئولان کشورمان هم هست.
سرمربی تیم ملی المپیک مصر خواهان حضور محمد صلاح در تیمش برای شرکت در المپیک 2024 است اما لیورپول حاضر نیست ستاره مصری خود را در هفته‌های حساس فصل از دست بدهد.
هوگو سانچس، از ستاره‌های بزرگ تاریخ رئال مادرید، با صحبت‌های تندی که درباره اتلتیکو مادرید کرد باعث ایجاد تنش جدید بین دو باشگاه شد. روبن کانو از ستاره‌های سابق اتلتیکو هم به سانچس به تندی پاسخ داد.
ساعتی پس از انتشار بیانیه دفتر میرسلیم، محسن پیرهادی در کانال تلگرام خود به میرسلیم تاخت و نوشت: «احتمالا کسی که فرق ۲۰۶ و لندکروز را نمی‌دانست بابت آسیبی که دوستان پسرش در آلبانی دیده‌اند به‌هم ریخته و نمی‌داند چه می‌گوید.»
ساعتی پس از انتشار بیانیهدفتر میرسلیم، محسن پیرهادی در کانال تلگرام خود به میرسلیم تاخت و نوشت: «احتمالا کسی که فرق ۲۰۶ و لندکروز را نمی‌دانست بابت آسیبی که دوستان پسرش در آلبانی دیده‌اند به‌هم ریخته و نمی‌داند چه می‌گوید.»
تیبو کورتوا اقدام اخیر دومینیک تدسکو، سرمربی تیم ملی بلژیک، در افشای محتویات مکالمات خصوصی بعد از بازی با اتریش را محکوم کرد.
علی البلیهی، ستاره الهلال، می‌گوید نگران است که انتقال لیونل مسی به این تیم باعث اخراج او شود چرا که در جام جهانی با پیراهن تیم ملی عربستان با لیونل مسی درگیر شده بود.
آیت‌الله مجتهدی تهرانی در خصوص فراز پایانی دعای روز نوزدهم ماه رمضان می‌گوید: خدا ما را به دین حق یعنی دین اسلام و مذهب شیعه دوازده امامی راهنمایی کرده است و این‌که شیعه مرتضی علی (ع) هستیم خیلی مهم است. خدایا این چند دعا را درباره ما مستجاب بفرما.
طغیانی گفت:همانطور که رئیس مجلس هم گفتند، از افتخارات مجلس یازدهم این است که نگرانی‌های خود را به صورت رسمی طی یک سند رسمی در یک جلسه علنی پیش از تحولات ارزی اعلام کرده بود که اگر به قوانین مصوب مجلس و پیشنهادهای داده شده توجه می‌شد، شاهد است اتفاقات در بازار ارز نبودیم.
دعوای لفظی گل‌محمدی و علوی در پایان بازی جنجالی بین فولاد و پرسپولیس در لیگ برتر ایران
مصطفی آجورلو مدیر سابق باشگاه استقلال تصمیم دارد در یک برنامه تلویزیونی جواب علی فتح الله زاده را بدهد.
علی فتح‌الله‌زاده زاده می گوید تکلیف محمد محبی و سانتاکلارا در دادگاه مشخص می شود.
«بعضی از خانم‌ها وقتی آن خانم بی‌حجاب را می‌دیدند خیلی ناراحت می‌شدند و با او صحبت می‌کردند. او هم همانطور که بین آن‌ها قدم می‌زد جواب آنها را می‌داد. البته هیچ دعوا و درگیری فیزیکی من ندیدم. فقط هر چند ثانیه یک بار چند خانم به او نزدیک می‌شدند و با او صحبت می‌کردند و دوباره از او دور می‌شدند و او هم به راهش ادامه مــی‌داد.»
«بعضی از خانم‌ها وقتی آن خانم بی‌حجاب را می‌دیدند خیلی ناراحت می‌شدند و با او صحبت می‌کردند. او هم همانطور که بین آن‌ها قدم می‌زد جواب آنها را می‌داد. البته هیچ دعوا و درگیری فیزیکی من ندیدم. فقط هر چند ثانیه یک بار چند خانم به او نزدیک می‌شدند و با او صحبت می‌کردند و دوباره از او دور می‌شدند و او هم به راهش ادامه مــی‌داد.»
سخنگوی دولت دوازدهم نوشت: می‌توان پیش‌بینی نمود که پس از فروکش کردن بحران، باز هم تحلیل‌های غلط، احاله‌ها و ارجاعات نادرست از علل و ریشه‌ها صورت گرفته، شاهد یک دعوای "حیدری_نعمتی" جدید در تریبون‌ها و رسانه‌های رسمی مبنی بر اینکه چه کسانی عامل بودند خواهیم بود.
عضو هیات علمی گروه جامعه‌شناسی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: زندگی شهری پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد؛ مثلاً امکان دارد شما در حال رفتن به محل کار خود باشید و ببینید کسی به فرد دیگری حمله می‌کند، با دخالت شما برای شما نیز پرونده‌ای تشکیل می‌شود و این پرونده امکان دارد شما و خانواده‌تان را تا سال‌های سال درگیر کند. به دلیل اینکه دو طرف دعوی ممکن است به شما بگویند چه کار داشتی که دخالت کردی. ممکن است که خود شما زخمی شوید، چون که مهارت خاصی ندارید.
علیرضا بهشتی، عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس، گفت: برخی از مظاهر بد و اجرای تنزل یافته امر به معروف و نهی از منکر در جامعه حساسیت ها و تنش هایی را در جامعه به وجود آورده است. آنچه که از احادیث و روایات درباره سطوح، اشکال و مراحل امر به معروف و نهی از منکر به دست ما رسیده را لابد شنیده اید. همه اینها معطوف به یک مسأله است؛ هشداری که نسبت به انجام ندادن کار ناپسند و یا دعوتی که برای انجام دادن کار پسندیده انجام می گیرد، اثرگذار باشد.
مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو نقش اصلی را در قهرمانی تیمش در سوپر جام پرتغال ایفا کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ