واتس‌اپ با ویژگی «Message Yourself»، قابلیتی مشابه Saved Messages تلگرام را در اختیار کاربران قرار داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آخرین نسخه بتای اندروید واتس‌اپ به قابلیت ایجاد استیکر مبتنی بر هوش مصنوعی مجهز شده و شرکت متا این قابلیت جدید را آزمایش می‌کند.
با وجود این قابلیت می‌توانید پیام‌های خود را در مدت‌زمان‌های ۲۴ ساعت، ۷ روز و ۳۰ روز، پین کنید.
واتساپ، تقریبا هر هفته ویژگی‌های جدیدی را معرفی می‌کند. ویژگی‌هایی جدیدی که اخیرا به آن اضافه شده است، قابلیت قفل کردن چت و ایمن کردن چت‌های فردی همانند چت‌های خصوصی و گزینه‌ای برای ویرایش پیام است که به کاربران این امکان را می‌دهد که در عرض ۱۵ دقیقه پیام خود را ویرایش کنند و با اجازه کاربران پیام ویرایش شده ارسال گردد.
قابلیت به‌اشتراک‌گذاری نمایشگر در دسترس آزمایش‌کنندگان نسخه بتای واتس‌اپ قرار گرفته است.
پس از اضافه‌شدن قابلیت ویرایش پیام‌های ارسالی در پیام‌رسان واتس‌اپ، صفحه توییتر تلگرام به آن واکنش نشان داد. تلگرام نوشت: «۷ سال بعد. اکنون اینجاست. ویرایش پیام‌ها حالا ارائه شد.»
اگرچه برای چت‌های حاضر در این فولدر نوتیفیکیشن نمایش داده می‌شود، اما این نوتیفیکیشن‌ها فاقد نام فرستنده و همچنین محتوای پیام هستند. برای استفاده از این ویژگی باید به پروفایل کاربر بروید و گزینه Chat Lock را فعال کنید. این چت درون یک فولدر در بالای صفحه اصلی چت‌ها قرار می‌گیرد، البته برای نمایان‌شدن این فولدر باید صفحه را به سمت پایین بکشید.
بسیاری از مردم از قابلیت حذف شدن خودکار پیام‌ها در واتساپ برای مدیریت بهینه فضای ذخیره‌سازی و حفظ حریم خصوصی خود استفاده می‌کنند. زیرا این پیام به طور خودکار و پس از یک دوره زمانی مشخص حذف می‌شوند. با این حال، همیشه پیام‌هایی هستند که ممکن است بخواهید آن‌ها را برای مدت طولانی‌تری نگهداری کنید. خوشبختانه، چنین قابلیتی نیز در واتساپ وجود دارد و در این مقاله با روش کار آشنا می‌شوید.
واتس‌اپ مشغول کار روی قابلیتی است که به شما اجازه می‌دهد بتوانید به‌صورت آفلاین سابقه چت‌های خود را از یک دستگاه به دستگاهی دیگر منتقل کنید. با کمک این ویژگی که ظاهراً در دسترس بعضی از کاربران نسخه بتا قرار گرفته است، همچنان امکان استفاده از گوگل درایو وجود دارد، اما این روش دیگر تنها روش جابه‌جایی چت‌ها نخواهد بود.
حالا در این به‌روزرسانی جدید قابلیتی به این پیام‌رسان اضافه شده است که به مدیران اجازه می‌دهد تا ورود اعضای جدید به گروه را تأیید یا رد کنند. با این ویژگی، مدیران می‌توانند از هجوم اکانت‌های اسپم به گروه‌ها جلوگیری کنند.
در حال حاضر تنها می‌توان ۳۰ تصویر یا ویدیو را به‌طور همزمان از طریق واتساپ ارسال کرد. این تعداد در آپدیت جدید این پیام‌رسان به صد عدد افزایش خواهد یافت. این قابلیت جدید هم‌اکنون در فاز تست بتا قرار دارد.
اولین قابلیت جدید، Private Audience Selector نام دارد که به شما اجازه می‌دهد افرادی که می‌توانند استاتوس‌ها را مشاهده کنند، انتخاب کنید. اگرچه در گذشته هم چنین قابلیتی وجود داشت، اما حالا واتس‌اپ شخصی‌سازی بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای مثال این افراد ذخیره می‌شوند و می‌توانید به‌طور پیش‌فرض از آن‌ها برای استاتوس بعدی استفاده کنید.
سنجاق کردن پیام‌ها، قابلیت خیلی مفیدی برای گروه‌های چت واتساپی است. این کمک می‌کند تمرکز روی سوژه مهمی در یک چت باقی بماند و با اضافه شدن پیام‌های جدید، این سوژه به‌دست فراموشی سپرده نشود.
پیام رسان واتس اپ قابلیت جدیدی را به بخش Linked Devices اضافه کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد چند دستگاهی اندرویدی را به یک اکانت واتساپ متصل کنند. تا پیش از این شما فقط می‌توانستید یک گوشی را به یک اکانت واتساپی وصل کنید.
قابلیت مسدود کردن سریع مخاطبین در واتساپ، روند شناسایی و بلاک پیام‌ یا تماس اسپم را بسیار ساده‌تر و موثرتر از گذشته خواهد کرد.
ویل کت‌کارت، مدیر واتس‌اپ در متا اعلام کرد ویژگی پروکسی به پیام‌رسان واتس‌اپ اضافه شد. او به شکل مشخص به عدم دسترسی میلیون‌ها کاربر ایرانی به واتس‌اپ اشاره کرد.
در این مطلب قصد داریم نحوه فعالسازی قابلیت پشتیبان گیری واتساپ را در اندروید و iOS به شما آموزش دهیم.
مدتی پس از ارائه قابلیت نظرسنجی گروهی واتساپ، خبر‌هایی مبنی بر ارائه این ویژگی در مکالمات خصوصی منتشر شده است.
مدیرعامل واتس‌اپ در توییت جدید خود نوشت: برخلاف واتس‌اپ، تلگرام به‌طور پیش‌فرض از قابلیت رمزگذاری سرتاسری پشتیبانی نمی‌کند و هیچ راهی برای فعال کردن آن در گروه‌ها وجود ندارد. این یعنی تلگرام یک کپی از پیام‌ها شما نگه می‌دارد و این موضوع باعث نگرانی من می‌شود.
واتساپ در حال توسعه ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می‌دهد پیام‌های متنی ارسالی خود را ویرایش کنند.
در اوایل سال جاری، مارک زاکربرگ قابلیت انجمن یا «Communities» واتساپ را معرفی کرد. همانطور که از نام آن پیداست، این ویژگی به کاربران واتساپ این امکان را می‌دهد که با ترکیب چند گروه یک انجمن ایجاد کنند.
واتساپ اکنون قابلیت مشاهده به‌روزرسانی‌های وضعیت در فهرست چت را به برخی از آزمایش‌کنندگان خوش شانس نسخه بتای اندروید ارائه می‌دهد.
قابلیت جدید واتساپ به مدیر گروه این امکان را می‌دهد تا تصمیم بگیرد که چه کسی به گروه ملحق شود. پس از فعال شدن این ویژگی، در صورت درخواست یک فرد برای پیوستن به گروه، ادمین یک اعلان دریافت خواهد کرد.
متا به زودی قابلیتی بسیار کاربردی را به واتساپ اضافه خواهد کرد. طبق گزارش ردیاب واتساپ WABetaInfo، کاربران نسخه اندروید این اپلیکیش به زودی می‌توانند شماره تلفن خود را از مخاطبین مخفی کنند.
سخنگوی واتساپ اعلام کرد که قابلیت حذف پیام‌ها پس از دو روز را برای کاربران به این شبکه اجتماعی اضافه کرده و در حال توسعه قابلیت مخفی کردن شماره‌های مخاطبان در گروه‌ها است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ