سرمربی فولاد در لیست اعلامی خود به باشگاه فولاد، خواستار تمدید قرارداد با تمام بازیکنان فعلی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تاتا مارتینو قبل از بازی با شارلوت از لیونل مسی تمجید کرد و گفت که بر خلاف سال های قبل، او به یک رهبر تمام عیار تبدیل شده است.
عزت‌اللهی در عین حال که با تماس مدیران و مربیان پرسپولیس و استقلال مواجه شده، پیشنهاد تمدید قرارداد وایله را هم در جیب دارد.
در شرایطی که یحیی خواستار تمدید قرارداد کریم باقری شده، ولی شایعاتی به گوش می‌رسد که کریم باقری نیز مانند جواد نکونام که نیاز به دریافت مجوز برای حضور در باشگاه استقلال داشت، با مشکلاتی سیاسی مواجه شده است. دلیل این موضوع به فعالیت‌های اینستاگرامی باقری در اعتراضات نیمه دوم سال گذشته برمی‌گردد. کریم در پست‌های متعددی اعلام کرده بود در چنین شرایطی تمامی بازیکنان فوتبال باید کنار مردم باشند. به غیر از آن موارد، سایر پست‌های کریم باقری در آن برهه هم زیر ذره‌بین رفته و حالا ظاهرا برای ادامه حضورش در باشگاه پرسپولیس نیاز به گرفتن مجوز دارد
بعد از اعلام رسمی تمدید قرارداد تونی کروس با رئال مادرید این ستاره آلمانی با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی به تمدید قراردادش واکنش نشان داد.
از جمع بازیکنان استقلال 6 بازیکن قراردادشان تمام شده؛ دو نفر در لیست جواد نکونام قرار دارند و او باید نظرش را درباره تمدید با 4 ستاره دیگر اعلام کند.
در شرایطی که پنج بازیکن پرسپولیس به پایان رسیده، آنها در انتظار تماس باشگاه برای تمدید قرارداد هستند.
پپ گواردیولا در مورد آینده ایلکای گوندوگان حرف زد و گفت به خوبی می داند که بارسلونا و ژاوی با بازیکن آلمانی در تماس هستند.
قرارداد داوید دخیا به زودی تمام می‌شود و او بازیکن آزاد خواهد شد؛ اما یونایتد نه از عملکرد او راضی است تا قراردادش را تمدید کند و نه پول این را دارد که یک جانشین برای دروازه‌بان اسپانیایی بخرد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که در حال حاضر هدایت تیم ملی قطر را بر عهده دارد، با تمجید از بازیکن سابق خود گفت: طارمی می‌تواند ۶ سال دیگر در سطح بالا بازی کند.
صادق درودگر فرآیند مذاکره برای تمدید قرارداد با بازیکنان نساجی را آغاز کرده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در تمجید از بازیکن تیمش سنگ تمام گذاشت.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از مصاف با استقلال به تمجید از وحید امیری پرداخت و برای این بازیکن سنگ تمام گذاشت.
بدون تردید یکی از جنجالی‌ترین نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران در سال‌های گذشته به جدایی سیاوش یزدانی از استقلال و پیوستن این بازیکن به سپاهان برمی‌گردد
بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه آبی ها می توانستند به قهرمانی در لیگ دست پیدا کنند گفت: مشکلاتی که برای استقلال بوجود آوردند این تیم را از قهرمانی دور کرد.
ماکوتو هاسه‌به قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با اینتراخت فرانکفورت تمدید کرد.
سادیو مانه، ستاره سنگالی بایرن مونیخ، به صراحت ابراز تمایل کرد که دوست دارد ژائو کانسلو پرتغالی را در فصل آینده در پیراهن بایرن ببیند.
یک نشریه آلمانی به تمجید از سردار آزمون پرداخت و او را به ققنوسی تشبیه کرد که از خاکستر بلند شده است. در این گزارش عنوان شده که کار بازیکن تیم ملی ایران قبل از این تمام شده بود!
یک نشریه آلمانی به تمجید از سردار آزمون پرداخت و او را به ققنوسی تشبیه کرد که از خاکستر بلند شده است. در این گزارش عنوان شده که کار بازیکن تیم ملی ایران قبل از این تمام شده بود!
رسانه پرتغالی در یادداشتی به تمجید از مهدی طارمی پرداخت و او را بهترین بازیکن لیگ این کشور معرفی کرد.
یک رسانه ایتالیایی می‌گوید اینتر از وضعیت آمادگی جسمانی روملو لوکاکو راضی نیست و برای تمدید قرارداد قرضی او دچار تردید شده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست تیمش برابر انگلیس به تمجید از عملکرد بازیکنانش در این دیدار پرداخت و گفت: هنوز چیزی تمام نشده و ما دو بازی دیگر پیش رو داریم.
قرارداد چند بازیکن بزرگ رئال مثل کریم بنزما، لوکا مودریچ و تونی کروس در پایان فصل تمام می شود ولی کارلو آنچلوتی نگران این موضوع نیست.
قرارداد چند بازیکن بزرگ رئال مثل کریم بنزما، لوکا مودریچ و تونی کروس در پایان فصل تمام می شود ولی کارلو آنچلوتی نگران این موضوع نیست.
گفته می‌شود به دلیل بازتاب بسیار زیاد اعتراض بازیکنان تیم ملی به برخی چهره‌های سیاسی، برخی مسوولان بلند پایه فوتبال ایران با بازیکنان یا بستگان درجه یک آن‌ها تماس گرفتند تا به این ترتیب استوری مورد نظر از صفحه شخصی بازیکنان تیم ملی حذف شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ