رسانه‌های ژاپن اعلام کردند در پی وقوع طوفان در جنوب این کشور یک نفر کشته و شماری نیز زخمی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وقوع طوفان شن در مراکش، به مرگ یک نفر، تعطیلی کسب‌وکارها و آسمانی قرمز بر فراز این شهر منجر شد.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند در پی وقوع طوفان در مناطق شرقی این کشور، دست‌کم ۲ نفر جان باختند.
زاهدان- مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان از مراجعه ۸۳۳ نفر از ساکنان حوزه شمال استان در پی وقوع طوفان در این منطقه به مراکز بهداشتی و درمانی خبر داد.
وقوع طوفان گرد و خاک و پراکنده شدن ریزگرد در سیستان شامل پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز واقع در شمال سیستان و بلوچستان از یکم تیر تاکنون ۷۶۴ نفر از مردم منطقه ‏را راهی بیمارستان و مراکز درمانی کرده است‎.
در پی وقوع طوفان شدید در برزیل، ۸ تَن جان خود را از دست داده و ۱۹ نفر نیز مفقود شدند.
مناطق کویری عربستان شاهد وقوع طوفان و جاری شدن سیل بود. شدت سیل به حدی بود که شترها را نیز با خود بُرد. منبع: ایرانیک
بارش باران و وقوع طوفان، خیابان های آنکارا را پیش از مراسم تحلیف اردوغان خلوت کرد.
رسانه‌های میانمار اعلام کردند در پی وقوع طوفان سهمگین و قدرتمند در این کشور، تاکنون دست‌کم 41 نفر جان باختند.
فیلمی از هولناک‌ترین طوفان که میانمار را درنوردید، در فضای مجازی منتشر شده است. سرعت باد به 240 کیلومتر در ساعت می رسد. پیش از این، طوفان موکا به بالاترین رده طوفان ها (رده 5) رسیده بود.
بارش باران‌های سیل آسا و ,وقوع طوفان و رعد و برق شدید در عراق به تعطیلی سراسری این کشور منجر شد.
مقامات و رسانه‌های آمریکا اعلام کردند بر اثر وقوع طوفان و گردبادِ مخرب در ایالت می‌سی‌سی‌پی ده‌ها نفر جان باختند.
رسانه‌های آمریکا گزارش دادند که بر اثر وقوع طوفان و بارش سنگین برف در روزهای اخیر در مناطق شمال‌شرقی این کشور شماری جان باختند و برق هزاران نفر نیز قطع شده است.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد از وزش باد شدید و طوفان از روز سه شنبه تا پایان بعد از ظهر چهارشنبه در تهران و ۱۰ استان دیگر خبر داد.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد از وزش باد شدید و طوفان از روز سه شنبه تا پایان بعد از ظهر چهارشنبه در تهران و ۱۰ استان دیگر خبر داد.
«محمد رستگاری» در خصوص آخرین وضعیت محور‌های مواصلاتی استان به دنبال وقوع طوفان در گفتگو با ایسنا گفت: همانطور که پیش‌بینی شده بود از پیش ظهر امروز شاهد وقوع طوفان در سطح استان بودیم به نحوی که در برخی از شهرستان‌ها سرعت طوفان به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسید.
فرماندار آلاباما در پی وقوع طوفان در این ایالت وضعیت اضطراری اعلام کرد.
رسانه‌های آمریکا گزارش دادند که در پی وقوع طوفان زمستانی در ایالت کالیفرنیا، برق بیش از نیم میلیون نفر قطع شده است.
در پی پیامدهای وقوع طوفان زمستانی و بدی شرایط آب‌وهوایی، رسانه‌های آمریکا اعلام کردند که امروز یک‌شنبه بیش از ۲ هزار پرواز لغو شده است.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند بر اثر وقوع پدیده طوفان سنگین برف در این کشور، تاکنون دست‌کم 9 نفر کشته و برق بیش از یک میلیون نفر هم قطع شده است.
مقامات فیلیپین می‌گویند بیش از ۱۰۰ نفر در جریان طوفان در این کشور کشته شده و ۶۳ نفر  دیگر نیز مفقود هستند.
رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان مدیریت بحران شهر تهران، از آماده‌باش کامل مدیران بحران مناطق ۲۲گانه با توجه به هشدار وقوع طوفان در تهران خبر داد.
رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان مدیریت بحران شهر تهران گفت: با توجه به هشدار وقوع طوفان در تهران مدیران بحران مناطق ۲۲گانه در آماده باش کامل قرار گرفتند.
مقامات آمریکا اعلام کردند که شمار قربانیان طوفان قدرتمند ایان در ایالت‌های کالیفرنیا و کارولینای شمالی و جنوبی از ۸۰ نفر عبور کرده و این آمار افزایش خواهد یافت.
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی کشور مبنی بر وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی استان‌های کشور طی روزهای آینده از آماده‌‎باش نیروهای امدادی در استان‌ها در معرض خطر خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ