میزان مبلغی که شرکت نیسان برای عرضه این خودرو درنظر گرفته، حدود ۲۱۰ هزار دلار برای نسخه پایه و ۲۱۵ هزار دلار برای نسخه Nismo است. متاسفانه به‌دلیل عدم رعایت قوانین آلایندگی اروپا، واردات گودزیلای ژاپنی از سال ۲۰۲۲ به این اتحادیه ممنوع شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسلامشهر- فرمانده انتظامی اسلامشهر با بیان این که سریال « نیسان آبی ۲» مجوز ضبط در اسلامشهر نداشت، از اخذ تعهد از مدیرتولید این سریال خبر داد.
معاون اجتماعی پلیس فتا فراجا توضیحاتی درباره ماجرای هشدار پلیس فتا به حجاب عوامل سریال «نیسان آبی» ارائه داد.
معاون اجتماعی پلیس فتا فراجا توضیحاتی درباره ماجرای هشدار پلیس فتا به حجاب عوامل سریال «نیسان آبی» ارائه داد.
مجموعه نمایشگر‌های ۲۴ اینچی کیلومترشمار و اطلاعات-سرگرمی، فرمان صوتی، دوربین ۳۶۰ درجه، تنظیم برقی صندلی راننده، سقف شیشه‌ای، اتوهلد، سیستم کمکی حرکت در سربالایی، تنظیم برقی صندلی راننده و... از امکانات این خودرو هستند.
حمل اساس و اشیاء بدون استفاده از ماشین‌های حمل بار در آمریکا و استفاده از ماشین شخصی را ببینید.
اصفهان- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینی‌شهر از مصدوم شدن ۱۵ نفر در سانحه تصادف اتوبوس و نیسان در اتوبان آزادگان این شهر خبر داد.
اصفهان- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینی‌شهر از مصدوم شدن ۱۵ نفر در سانحه تصادف اتوبوس و نیسان در اتوبان آزادگان این شهر خبر داد.
در ویدیویی جالب که از یکی از بزرگراه های کشور منتشر شده است؛ یک نیسان با رنگ قرمز، توجه رانندگان را به خود جلب کرده است./ خبرفوری
ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد یک نیسان حامل بار در یکی از جاده‌های کشور با حرکت مارپیچ مانع حرکت خودرو‌های دیگر می‌شود.
ویدیویی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که در آن؛ تصادف وحشتناک و مرگبار در اتوبان ساوه - همدان مخابره شده است.
نیشابور ـ فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: دنده عقب راننده خودرو باعث مرگ دلخراش مرد میانسال نیشابوری شد.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت ۱۵ کارگر بخش کشاورزی شوش بر اثر سانحه رانندگی واژگونی یک دستگاه وانت نیسان خبر داد.
دزفول- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: واژگونی خودروی نیسان وانت حوالی روستای سید عنایت دزفول باعث مرگ یک نفر و مصدومیت ۹ نفر شد.
مشهد ـ رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: در پی واژگونی یک دستگاه نیسان در جاده قوچان، راننده این خودرو جان باخت.
سهام رنو در نیسان سقوط می‌کند؟
ماجرای سرقت مسلحانه عروس و داماد با نیسان آبی!
متهم که هیچ راهی جز بیان حقیقت نداشت، درباره چگونگی تهیه سلاح و دستبرد مسلحانه در مشهد گفت: مدتی قبل یک دستگاه وانت نیسان به طور اقساطی خریدم تا با آن کار کنم و هزینه‌های زندگی ام تامین شود، اما کار نبود و من هم نمی‌توانستم ماهانه مبلغ دو میلیون تومان اقساط خودرو را بپردازم. این بود که تصمیم گرفتم از طریق سرقت مسلحانه به پول برسم.
پلیس اخاذی از صاحب نیسان را ناکام گذاشت
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی هفتمین روز مرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت ۱۱ نفر در حادثه سقوط وانت نیسان در شوشتر خبر داد.
یک دستگاه خودرو سواری رنو ساندرو با سه سرنشین از جمله یک کودک پنج ساله به همراه دو مرد جوان در مسیر شرق به غرب جاده خاوران از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با گاردریل‌های میانی بزرگراه وارد مسیر مخالف شد و با یک دستگاه نیسان باری برخورد کرد.
به طور مشخص با اعمال مالیات بر سپرده‌های بانکی، بخشی از این منابع به صورت مستقیم یا غیرمستقیم به سمت بازار سهام سوق داده خواهد شد.
شاخص کل بورس شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۳۵۳۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۶۷ هزار و ۶۶۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.
معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت گفت: شرکت زامیاد، به عنوان یک مجموعه تخصصی توان تولید انواع وانت در طرح های مختلف را دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ