مشهد ـ مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در خراسان رضوی چهار تن جان خود را از دست دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عفونت‌های قارچی مرگبار مومیایی‌ها مطمئنا اتفاقات رایجی نیستند، اما بی‌سابقه هم نیستند. ۱۰ نفر از ۱۲ دانشمندی که در سال ۱۹۷۰ در گشایش مقبره پادشاه کازیمیر چهارم در لهستان حضور داشتند، در عرض چند هفته پس از این رویداد جان خود را از دست دادند و احتمالا در اثر قارچ رشد کرده درون مقبره و این تنها نمونه ثبت شده هم نیست.
پلیس بنگلادش روز یکشنبه اعلام کرد بر اثر سقوط یک اتوبوس به داخل آب کنار جاده ای در جنوب منطقه جالاکاتی بنگلادش، دست کم ۱۷ نفر کشته و ۵۳ نفر زخمی شدند.
دست کم ۱۶ نفر بر اثر نشت گاز در یک کمپ مسکونی غیررسمی در حومه ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی کشته شدند.
آمار‌های جهانی نشان می‌دهد که مصرف الکل سالانه ۳ میلیون نفر را در سراسر دنیا به کام مرگ می‌کشاند همچنین منجر به معلولیت و از دست رفتن سلامت میلیون‌ها نفر می‌شود.
کرج- مدیرکل پزشکی قانونی البرز از غرق شدگی ۳۷ نفر طی سال گذشته در این استان خبر داد.
کرج- مدیرکل پزشکی قانونی البرز از غرق شدن ۳۷ نفر طی سال گذشته در این استان خبر داد.
سه حادثه صاعقه‌زدگی در ایلام کمتر از یک ساعت باعث مرگ ۲ نفر شد.
رییس پلیس راهور فراجا با اشاره به اینکه تقریباً هر روز ۴۰ نفر از هموطنان بر اثر تصادف جان خود را از دست داده اند، گفت: از مردم می‌خواهیم که برای امنیت خود نهایت همکاری با نیرو‌های پلیس را داشته باشند و قوانین را رعایت کنند.
سرپرست فدراسیون ورزش همگانی با هشدار نسبت به آمار بالای مرگ و میر ناشی از عوارض کم تحرکی و بیماری های غیرواگیر در کشور، گفت: همه مسئولان باید به فکر تامین سلامت مردم باشند.
سبزوار ـ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار از جان باختن ۴ نفر بر اثر مسمومیت با گاز منوکسید کربن در این شهرستان خبر داد.
رسانه‌های هند اعلام کردند بر اثر سرمای شدید و یخبندان اخیر در این کشور تاکنون دست‌کم ۱۰۰ نفر جان باخته‌اند.
مشهد ـ مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد گفت: بر اثر گازگرفتگی با گاز مونوکسیدکربن یکی از همشهریان مشهدی جان خود را از دست داد.
مشهد ـ مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد گفت: بر اثر گازگرفتگی با گاز مونوکسیدکربن یکی از همشهریان مشهدی جان خود را از دست داد.
چندی پیش بود که سازمان پزشکی قانونی کشور از مرگ ۲۵۵ نفر بر اثر مسمومیت با گاز سمی منوکسید کربن در کشور از ابتدای سال‌جاری تا پایان مهرماه خبر داد و اعلام کرد که از این تعداد ۱۸۹ نفر مرد و ۶۶ نفر زن بودند، آماری که در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۰، افزایش ۱۴.۳ درصدی را نشان می‌دهد.
در سال گذشته (۱۴۰۰)، ۸۳۹ نفر به دلیل مسمومیت با گاز منوکسید کربن در کشور جان خود را از دست دادند که از این تعداد ۶۳۱ نفر مرد و ۲۰۸ نفر زن بودند.
با شروع فصل سرد سال و راه اندازی و استفاده از وسایل گرمایشی، سازمان پزشکی قانونی کشور در خصوص خطر مرگ ناشی از مسمومیت با گاز منوکسید کربن به هموطنان هشدار داد .
با شروع فصل سرد سال و راه اندازی و استفاده از وسایل گرمایشی، سازمان پزشکی قانونی کشور در خصوص خطر مرگ ناشی از مسمومیت با گاز منوکسید کربن به هموطنان هشدار داد .
مدیرعامل سازمان آتش نشانی از راه‌اندازی سامانه‌ای به‌منظور پاسخگویی به سئوالات شهروندان در حوزه خطرات گاز مونوکسیدکربن خبر داد و گفت: ۳۰ نفر در اثر استنشاق گاز مونوکسیدکربن جان باختند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از مرگ یک نفر در اثر حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق جاده خاوران خبر داد.
رئیس گروه مدیریت بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان وزارت بهداشت گفت: برآورد می‌شود سالیانه ۶۰ هزار نفر در جهان جان خود را بر اثر هاری از دست می‌دهند. از سال ۲۰۰۷ سالروز درگذشت لویی پاستور کاشف واکسن هاری را به عنوان روزجهانی هاری در نظر گرفته‌اند. امسال سازمان جهانی بهداشت شعار «پایان مرگ ناشی از هاری با رویکرد سلامت واحد» در نظر گرفته شده است.
تاکنون 48 نفر فوتی بر اثر مرگ طبیعی یا سانحه داشتیم که 70 درصد از فوتی ها مشمول بیمه نیستند و در سامانه سماح ثبت نام نکرده بودند که از همین جهت خواهش می‌کنیم زائران در سامانه ثبت نام کنند.
سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که تعداد مرگ و میر جهانی بر اثر کرونا طی هشت ماه گذشته بیش از یک میلیون نفر شده است.
امروز، ۱۷ آگوست، سالروز اولین مرگ حاصل از تصادف جاده‌ای در تاریخ است. سالانه حدود ۱.۳ میلیون نفر در اثر تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست می‌دهند. بین ۲۰ تا ۵۰ میلیون نفر دیگر از صدمات غیر کُشنده رنج می‌برند که بسیاری از آنها در نتیجه آسیب دیدگی خود دچار معلولیت می‌شوند. صدمات ناشی از تصادفات جاده ای علت اصلی مرگ و میر کودکان و جوانان ۵ تا ۲۹ ساله است. هر ۱ درصد افزایش در سرعت متوسط، ۴ درصد افزایش در خطر تصادف مرگبار و ۳ درصد افزایش در خطر تصادف جدی ایجاد می‌کند.
سوسن- بخشدار سوسن شهرستان ایذه از مرگ یک نفر در روستای بانای این بخش خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ