معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه فرهنگ عاشورا، فرهنگ آزادگی و ایستادگی در برابر ظلم است، گفت: دشمنان تمامی توان خود را به کار بسته‌اند تا این فرهنگ را از بین ببرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امام جمعه رشت گفت: خدا را شکر صاحبان رستوران‌ها، تالار‌های عروسی و مراکز پخش غذا، خودشان تذکر می‌دهند و این تذکر‌ها بسیار تأثیرگذار بوده است. عملاً می‌بینیم که در سواحل تذکر می‌دهند و اصلاً «بزن بهادر» جایی ندارد. در جلسات توصیه می‌کنیم که برای دشمنان نظام اسلامی، میدان را بسترسازی نکنید، بلکه تلاش کنید تا راهگشا باشید و تلاش کنید کسانی که حتی می‌خواهند هنجارشکنی کنند احساس کنند افرادی که تذکر می‌دهند دل‌شان برای آن‌ها می‌سوزد.
سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: شهر‌های سوریه نمونه‌ای از آن چیزی است که دشمن برای مردم ایران می‌خواهد؛ آن‌ها "فقر، از بین رفتن تجارت و امنیت، بیوه کردن زنان و یتیمی فرزندان" را می‌خواهند؛ این ذهنیت شوم دشمنان در کشور‌های اسلامی است که البته تاکنون ناکام بوده‌اند.
فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمنان "ایران" را مانند شهرهای سوریه می‌خواهند، گفت: آنها برای ‌برهم زدن "امنیت"‌ برنامه‌‌ دارند و در این مسیر از تلاشی فروگذار نخواهند کرد.
حسینی همدانی گفت: دشمنان با روش‌های مختلف و به آرامی و مرحله به مرحله جمعیت زیادی را عقیم بکنند که امروز باید خطر کاهش جمعیت را جدی گرفت.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ‌دشمنان ملت ایران را کاملا ‌می‌شناسیم و ‌با سیاست‌ها و روش‌های‌ آنان آشنا هستیم، تصریح کرد: ‌می‌دانیم دشمن چه می‌خواهد و اعماق نیتشان را می‌شناسیم؛ آنها می‌خواهند نور خدا را خاموش کنند؛ آنها می‌خواهند پیام وحی به مردم نرسد، اما کور خوانده‌اند و قطعا در تمام توطئه‌ها با شکست مواجه خواهند شد.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمنان ملت ایران را کاملا می شناسیم و با سیاست‌ها و روش‌های آنان آشنا هستیم، گفت: می‌دانیم دشمن چه می‌خواهد و اعماق نیتشان را می‌شناسیم؛ آن‌ها می‌خواهند نور خدا را خاموش کنند؛ آن‌ها می‌خواهند پیام وحی به مردم نرسد، اما کور خوانده‌اند و قطعا در تمام توطئه‌ها با شکست مواجه خواهند شد.
سردار احمدرضا رادان فرمانده انتظامی کشور گفت: دشمن که یک روز ما را در کارزار دنیای حقیقی خود آزمایش کرده امروز در کارزار دنیای مجازی می‌خواهد آزمایش کند که این هم از حماقت دشمن است و باید خدارا شکر کنیم که دشمنان ما را از بین احمق‌ترین‌ها قرار داده است. وی گفت: امروز پیرزن‌ها و پیرمرد‌های شکست خورده در دنیای حقیقی پشت کامپیوتر نشسته‌اند که در دنیای مجازی ما را شکست دهند و هر روز یک مکان را مدنظر قرار می‌دهند و فراموش کرده‌اند که رؤسای آن‌ها قرار بوده با فتح خرمشهر کلید بصره را به ما بدهند.
رئیس جمهور به طرح موضوع عفاف و حجاب از سوی یکی از دانشجویان اشاره کرد و افزود: دولت مردمی در موضوع عفاف و حجاب به دنبال حل مسئله با نگاه فرهنگی است، چرا که دشمن با برنامه‌ریزی قصد دارد آن را به یک موضوع امنیتی تبدیل کند و دولت نیز با برنامه‌ریزی قطعا اجازه تحقق خواست دشمنان را نخواهد داد.
رئیس جمهور گفت: امروز که دشمنان با ابزارهای مختلف می‌خواهند افکار و رفتار جاهلیت مدرن را بر جوامع حاکم کنند، این خون مطهر شهداست که از جامعه ما جهل‌زدایی می‌کند.
معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: مشکلات کنونی مدارس دخترانه از جمله هجمه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی و دولت سیزدهم است تا این دولت را مخالف تحصیل دختران و حضور این قشر در جامعه نشان دهد، در حالیکه تحصیل دانش آموزان دختر مایه افتخار ایران است و در نظام جمهوری اسلامی بخشی از جمعیت هیات‌های علمی، مسوولان و مدیران، فرهنگیان، ورزشکاران، هنرمندان، پژوهشگران و سیاست مداران را زنان تشکیل می‌دهند.
دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه دشمنان تلاش دارند با جنگ روانی و بحرانی نشان دادن وضعیت اقتصادی کشور، جامعه را نگران کنند، گفت: در این وضعیت هوشیاری متولیان اقتصادی، اتخاذ تصمیمات صحیح و اطلاع‌رسانی درست و به موقع ضروری است.
رئیس جمهور گفت: بارها گفته‌ایم که ذخایر ارزی ما جایی برای نگرانی ندارد و فعالان اقتصادی که می‌خواهند کار اقتصادی واقعی کنند بدانند مشکل ارزی نداریم، اما دشمنان باز می‌خواهند در دل مردم تردید و نگرانی ایجاد کنند. بازهم می‌گوییم هیچ مشکلی در این زمینه نداریم و به کوری چشم دشمنان در آینده هم نخواهیم داشت.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان می‌خواهند ایران را به ویرانه‌ای تبدیل و از پیشرفت کشور جلوگیری کنند، همان کاری که با عراق، سوریه، یمن و افغانستان کردند.
سال‌هاست که دشمنان جمهوری اسلامی ایران، سعی بر خارج کردن ایران از دور جولان قدرت بین‌المللی هستند. رای بر خروج ایران از «کنوانیون حقوق زنان سازمان ملل متحد» نیز در همین راستا بود.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری گفت: باید دقت داشته باشیم صدایی که دشمنان جمهوری اسلامی می‌خواهند پژواک بیشتری داشته باشد و به آن ضریب داده شود صدای اکثریت قاطع مردم ایران نیست.
کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای کسانی که می‌خواهند بازیکنان را تبدیل به دشمنان کشور کنند، می‌خواهم تبریک بگویم به خاطر اینکه کارشان را درست انجام دادند.
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان می‌خواهند مسئولان کشور را سرگرم اغتشاشات کنند تا از سازندگی و پیشبرد اهداف بازمانند.
امام جمعه موقت تهران گفت: همبستگی مهم‌ترین عامل خلاق و عنصر اصلی تداوم حیات اجتماعی و نظام اخلاقی است. مسئله دشمنان حجاب نیست، مسئله آنان از بین بردن همبستگی و فروپاشی نظم اجتماعی است.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اعتراضات اخیر و با بیان اینکه دشمنان به دنبال تجزیه ایران هستند و فوت مهسا امینی و حجاب دستاویزی برای رسیدن دشمنان به منابع ایران است، توضیح داد: مهمترین وظیفه و ماموریت معلمان این است که با کمک اولیا برای تحصیل و تربیت دانش آموزان گام‌های موثری بردارند چرا که دشمنان متوجه شده اند ایران در فن آوری اطلاعات علمی، رشد جهانی داشته و می‌خواهند کاری کنند که دانش آموزان از مسیر تحصیل منحرف شوند.
رئیس جمهور با تقبیح رفتار رسانه‌های غربی در تحریف و جعل واقعیت‌ها، خاطرنشان کرد: امروز نظام سلطه به اعتبار امپراطوری رسانه‌ای خود تلاش می‌کند تعریف تروریسم را تغییر دهد و خودش را قهرمان مبارزه با تروریسم معرفی کند، لذا وظیفه‌ای سنگین بر عهده ما است که اجازه ندهیم این تلاش دشمن به نتیجه برسد.
رئیس‌جمهور با یادآوری اهمیت روایتگری حق‌طلبانه و مقابله با غرض‌ورزی امپراتوری رسانه‌ای غرب در موضوع مبارزه با تروریسم، گفت: دشمنان می‌خواهند واقعیت را وارونه و جای جلاد و شهید را عوض کنند.
رئیس‌جمهور با یادآوری اهمیت روایتگری حق‌طلبانه و مقابله با غرض‌ورزی امپراتوری رسانه‌ای غرب در موضوع مبارزه با تروریسم، گفت: دشمنان می‌خواهند واقعیت را وارونه و جای جلاد و شهید را عوض کنند.
رئیسی در بازگشت به کشور، با حضور در جمع مردم گفت: می‌خواهند سوار شوند بر یک موجی و ایجاد بلوا و اغتشاش کنند. خیال می‌کنند با این نوع حرکات‌ می‌توانند ملت را متوقف کنند. ما که بارها اعلام کردیم، اگر کسی سخن حقی و هر کسی حرفی داشته باشد، حرفش شنیده می‌شود اما اغتشاش، بهم ریختن امنیت کشور و مردم، نه؛ این مورد را کسی زیر بار نمی‌رود.
می‌خواهند سوار شوند بر یک موجی و ایجاد بلوا و اغتشاش کنند. خیال می‌کنند با این نوع حرکت‌ها می‌توانند ملت را متوقف کنند.ما که بارها اعلام کردیم که اگر کسی سخن حقی و هرکسی حرفی داشته باشد حرفش شنیده می‌شود اما اغتشاش؟ بهم ریختن امنیت کشور و مردم؟ نه این مورد را کسی زیر بار نمی‌رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ