عضو دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری گفت: باید دقت داشته باشیم صدایی که دشمنان جمهوری اسلامی می‌خواهند پژواک بیشتری داشته باشد و به آن ضریب داده شود صدای اکثریت قاطع مردم ایران نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده کل سپاه پاسداران با تأکید بر نقش ممتاز مقام معظم رهبری در قرار دادن آمریکا در یک بن‌بست راهبردی، گفت: امروز دشمن به خوبی می‌داند اگر جمهوری اسلامی را تحریم کند، شکست می‌خورد.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: دشمن با حمایت از گروه‌های تروریستی به دنبال بی ثباتی در ایران است و کمیسیون شوراها ابعاد حمله تروریستی به حرم شاهچراغ را بررسی خواهد کرد.
معاون سیاسی وزارت کشور گفت: حادثه تروریستی اخیر شاه‌چراغ شیراز را باید مرتبط با انجام موفقیت‌آمیز مرحله پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس و حضور مردم دانست چراکه دشمن غافلگیر شد و تحمل نکرد.
فرمانده کل سپاه دشمن برای سال جدید تحصیلی، برنامه خواهد داشت، تاکید کرد: در این حوزه باید برنامه‌ریزی شود تا کودکان، ابزار دشمنان نشوند.
فرمانده کل سپاه دشمن برای سال جدید تحصیلی، برنامه خواهد داشت، تاکید کرد: در این حوزه باید برنامه‌ریزی شود تا کودکان، ابزار دشمنان نشوند.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن جنگ ترکیبی شدیدی علیه حجاب راه انداخته و ما باید در این شرایط در حوزه عفاف و حجاب قانون گذاری کنیم.
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با تاکید بر قدرت نظامی این حزب در برابر دشمن صهیونیستی بیان کرد که برخی جریان‌ها در داخل لبنان از سفارتخانه‌های خارجی دستور می‌گیرند.
الهیان بیان کرد: بحث عفاف و حجاب دشمن در جبهه خودی و بین مردم دنبال درگیری و ایجاد دو قطبی و ایجاد فاصله بین ملت و فاصله بین مسئولین و اشائه بی اعتمادی نسبت به مسئولین است. تلنگرها، انتقادات و مطالبات برای مسئولین راهگشا است و قطعا مسئولین آماده اند تا صدای مردم باشند.
روزنامه کیهان نسبت به برخی مداحی‌ها در ایام محرم اعتراض کرده و با تشبیه آن‌ها به کنسرت مدعی شده که این سبک عزاداری زیر سر دشمن است!
عرین الاسود اعلام کرد: ساعت رویارویی با دشمن نزدیک است و صدای طبل جنگ از هر گوشه از این سرزمین مبارک به گوش می‌رسد و ما کاملا آماده ورود به نبردهایی بزرگ‌تر با این دشمن جنایتکار هستیم.
امام جمعه موقت تهران تحرکات در ماه‌های اخیر در فضای سیاسی کشور را در راستای هدف قرار دادن امنیت کشور دانست و گفت: «پلیس کشی» و «بسیجی کشی» یعنی چه؟ مگر برای اعتراض سطل آشغال آتش می‌زنند؟ آقا گفتند دشمن با تبلیغات و دروغ کار خود را پیش می‌برد. این‌ها در مدتی کوتاه ۳۸ هزار دروغ علیه ایران گفتند. ما هم در مقابل باید جهاد تبیین داشته باشیم و هر کس که صدایی دارد، از حوزه و دانشگاه و صدا و سیما یا حتی در خانواده‌ها باید جهاد تبیین داشته باشیم.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شبکه‌های معاند به مانند ایران اینترنشال، بی‌بی سی، من و تو و صدای آمریکا علیه جمهوری اسلامی فعالیت کرده و بسیج شدند کشور را نابود کنند، گفت: جمهوری اسلامی پاسخی محکم به عوامل رسانه‌ای دشمن و منافقین آلبانی‌نشین خواهد داد.
گزارشگر معروف برزیلی در شب قهرمانی آرژانتین از دنیای گزارش خداحافظی کرد؛ او راوی دو قهرمانی آخر کشورش در جام جهانی است.
حیرت و شگفتی از مواضع جماعت باج‌ده به آمریکا این‌که؛ این‌ها اسم خود را «عقلای ملت» می‌گذارند و رقبای خود را به بی‌عقلی و بی‌دانشی متهم می‌کنند و ترس خود را از دشمن، زیر این دو عنوان پنهان می‌کنند! نکته مهم در این ماجرا این است که؛ صدای آمریکا در داخل که به ضرب و زور، ترور و اوباشیگری، تجزیه‌طلبی، فحاشی، هتاکی و مردم آزاری درمی‌آید را صدای ملت معرفی می‌کنند و می‌گویند باید آن را شنید و تن به باج‌دهی داد!
معصومه ابتکار نوشت: شنیدن صدای معترضین و گفتگو در همه سطوح به خصوص جوانان با رعایت الزامات آن که اولینش هم ترازی و صاف کردن گذشته با عذرخواهی و پذیریش مسئولیت است، باید آغاز شود. برخورد سخت نمی‌تواند جواب جوانانی باشد که فقط زندگی بهتر می‌خواهند؛ ولو اینکه متاثر از رسانه یا شبکه مجازی دشمن باشند؛ که در این زمینه هم رسانه ملی مقصر اصلی است. در این میان برخی دغدغه داران از نقش نجات بخش مادری غافل نبوده و پیگیر این نقش هستند که مظهر عشق ورزیدن به همه بچه‌های خانواده بدون چشمداشت، بدون شرط و بدون انتظار است.
محسن رضایی، فرمانده سابق سپاه پاسداران و معاون اقتصادی رئیس جمهور ، در واکنش به ناآرامی های شهر ایذه گفت: معترضان حق دارند حرفشان را در این کشور بزنند و این حق مردم است. اصلاً انقلاب آمده است تا صدای مردم به گوش دولتمردان برسد. همان طور که مردم در انتخابات مشارکت دارند در طرف دیگر هم اگر حرفی دارند انقلاب به آنها گفته است به صورت مسالمت آمیز و قانونی حرف خود را به گوش دولتمردان برسانید اما دشمن پشت سر معترضان قرار گرفته است و در حادثه تروریستی ایذه از دو سمت به سوی یک میدان تیراندازی می کنند. منبع: دانشجو
مقدم فر گفت: سالانه چندین دختر توسط پلیس آمریکا کشته می شود، اما هیچ صدایی بلند نمی شود، در کشور ما دختری به سبب بیماری زمینه ای می میرد و پلیس متهم و چنین سرو صدایی بلند می شود، رسانه های بیگانه با همین مدیریت ادراک افکار عمومی چنین سرو صدایی را به پا می کنند.
مقدم فر گفت: سالانه چندین دختر توسط پلیس آمریکا کشته می شود، اما هیچ صدایی بلند نمی شود، در کشور ما دختری به سبب بیماری زمینه ای می میرد و پلیس متهم و چنین سرو صدایی بلند می شود، رسانه های بیگانه با همین مدیریت ادراک افکار عمومی چنین سرو صدایی را به پا می کنند.
سلامی گفت: هر کسی صدای بنده را می‌شنود بداند که فریاد‌های دشمن، فریاد‌های شیطان است و آن‌ها به جنگ خدا و رسول آمده تا معصومیت را از رخسار پسران و دختران ما بگیرند و نماد‌های شیطانی را به جوانان ما نسبت دهند و جوانان را از وطن، ولی و ملت دور کنند، این را همه بدانند که این توطئه دشمنان است.
بهادری جهرمی تاکید کرد: اینکه چرا در اینستاگرام صدای دشمن بیشتر به گوش می‌رسد به خاطر این است که اینستاگرام مال دشمن است. البته در آن فضا هم ما اعتقاد داریم که باید صدای ما بیشتر شنیده شود ولی اول زمین بازی را بشناسیم بعد درباره امکان‌ها صحبت کنیم.
رئیس قوه قضاییه گفت: بدون‌تردید عوامل جنایت رخ داده در زندان اوین، زمینه را برای مراکز و دفاتر جنگ‌افروزی و اغتشاش‌آفرینی صهیونیستی و آمریکایی و انگلیسی فراهم آوردند و همگان مشاهده کردند که در همان شب وقوع این جنایت، صدای آمریکا و صدای انگلیس و سایر مراکز و دفاتر ضدایرانی همچون ایام اغتشاشات، همچون اتاق جنگ عمل کردند.
صدای اغتشاش‌گر که در راستای تکمیل پازل دشمن حرکت می‌کند هیچگاه شنیده نمی‌شود از این رو خطاب به آنها باید گفت: «ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست، عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری.»
معاون اول روحانی همه اطلاعات را در ذهنش دارد و کمتر نیازی به مراجعه به یادداشت‌ یا پرسش از همکاران وجود دارد. می‌گوید:«برجام حاصل تلاش ظریف، روحانی و مقام معظم رهبری بود. ترامپ آن را بهم زد. اگر بعد از ترامپ از برجام خارج می‌شدیم، الآن هیچ امکاناتی برای مذاکره نداشتیم و بدتر اینکه ترامپ را خوشحال کرده‌ بودیم.» در تمام مقاطعی که صحبت می‌کند، یاد حرف‌های تند سیاستمداران جناح مقابل می‌افتد و بازهم لهجه کرمانی‌اش مسلط می‌شود و صدایش هم بالاتر می‌رود:«عده‌ای انگار تمام منافعشان به این گره‌خورده بود که با تندروی، خواسته‌های امریکا را در ایران پیاده کنند. این‌ها دشمن ملت ایران هستند.»
رئیس پلیس پایتخت گفت: در حوزه عفاف و حجاب ۳۳ دستگاه مسئولیت دارند اما نه تنها این دستگاه‌ها کاری انجام نمی‌دهند بلکه به پلیس هم حمله می‌کنند و هم صدا با رسانه‌های بیگانه و معاند هم می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ