رئیس جمهور گفت: امروز که دشمنان با ابزارهای مختلف می‌خواهند افکار و رفتار جاهلیت مدرن را بر جوامع حاکم کنند، این خون مطهر شهداست که از جامعه ما جهل‌زدایی می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روز جمعه، سید ابراهیم رئیسی در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد همه شهدای انقلاب اسلامی، به‌ ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، حرکت در مسیر خدای متعال و اجرای دستورات الهی را از ویژگی‌های سپاه پاسداران دانست که آن را از همه نیروهای مسلح جهان ممتاز کرده و به آن قدسیت می‌بخشد.
سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد همه شهدای انقلاب اسلامی، به‌ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، حرکت در مسیر خدای متعال و اجرای دستورات الهی را از ویژگی‌های سپاه پاسداران دانست که آن را از همه نیروهای مسلح جهان ممتاز کرده و به آن قدسیت می‌بخشد.
دو جنبش جهاد اسلامی و حماس به یورش چند باره نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر و اردوگاه جنین و شهادت یک جوان فلسطینی واکنش نشان دادند.
رئیس شورای شهر تهران گفت: افرادی که اختلاس می‌کنند و دل به دیگر کشورها دوخته‌اند و به دنبال غربی‌ها رفته‌اند مقابل جنایات ساکت نشسته‌اند و چیزی نمی‌گویند.
حسینی بوشهری در قسمتی از بیانات خود خطاب به مسئولان تصریح کرد: گره‌گشای کار مردم باشید نه گره کور به کار مردم بزنید و مسئولیت امروز مدیران به برکت خون پاک شهدا و همراهی مردم است و مردم در انتخابات پیش‌رو با حضوری پرشور و گسترده شرکت خواهند کرد.
حسینی بوشهری در قسمتی از بیانات خود خطاب به مسئولان تصریح کرد: گره‌گشای کار مردم باشید نه گره کور به کار مردم بزنید و مسئولیت امروز مدیران به برکت خون پاک شهدا و همراهی مردم است و مردم در انتخابات پیش‌رو با حضوری پرشور و گسترده شرکت خواهند کرد.
«محمد شیاع السودانی» با اشاره به اینکه در مبارزه با فساد هیچ خط قرمزی وجود ندارد، گفت که باید از طریق مبارزه با فقر، فساد و تروریسم وفاداری خود را به خون شهدا نشان دهیم.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: درخت انقلاب اسلامی با خون شهدا هر روز تنومندتر خواهد شد.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفتگو با خانواده شهدای نابلس و جنین، از نقش جهادی این شهدا در شعله ور ساختن انقلاب ملت فلسطین و مقابله با دشمن تقدیر کرد.
خطیب نمازجمعه تهران با اشاره به حرمت شکنی در برخی از دانشگاهها، گفت: دانشگاه‌های ما با نام و خون شهدا تأسیس شده‌اند بنابراین چنین اتفاقاتی در آن به انقلاب ضربه‌ای نمی‌زند.
خطیب نمازجمعه تهران با اشاره به حرمت شکنی در برخی از دانشگاهها، گفت: دانشگاه‌های ما با نام و خون شهدا تأسیس شده‌اند بنابراین چنین اتفاقاتی در آن به انقلاب ضربه‌ای نمی‌زند.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: خون شهدای مظلوم علاوه بر تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی، وحدت و یکصدایی ملت ایران را بیشتر می‌کند.
خطیب نماز جمعه تهران در واکنش به حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع)، گفت: انتقام این خون‌های پاک علاوه بر عاملان مباشر، از جانیانی که مسبب اصلی این حوادث هستند یعنی استکبار جهانی گرفته می‌شود.
سخنگوی قوه قضایی با حضور در منزل شهید مدافع امنیت سلمان امیر احمدی گفت: قوه قضائیه تمام همت و تلاش خود را در این عرصه به کار گرفته تا خون به ناحق ریخته شده شهدا پایمال نشود.
حاج علی اکبری گفت: ما همه خون‌ها و گرفتاری‌هایی که برای ایران پیش امده همه را گردن شیطان بزرگ امریکا و صهیونیست‌ها می‌دانیم. شیطانک‌ها را هم بی نصیب نخواهیم گذاشت و همواره منتطر انتقام ما باشند.
خطیب نماز جمعه تهران در واکنش به حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع)، گفت: به لطف الهی از جانیانی که مسبب این جنایت هستند یعنی از استکبار جهانی انتقام گرفته خواهد شد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای با تأکید بر وفاداری به خون شهدا تا پایان اشغالگری، تشدید مقاومت را برای پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی خواستار شد.
جنبش های حماس و جهاد اسلامی و کمیته های مقاومت فلسطین به شهادت جوان فلسطینی در اردوگاه جنین واکنش نشان دادند.
سرلشکر سلامی در پیامی ضمن تسلیت شهادت مظلومانه پاسداران و بسیجیان حریم امنیت به ویژه شهید سید حمیدرضا هاشمی، تاکید کرد: انتقام از خون شهدای سپاه و بسیج و مردمانی که قربانی جنایت جمعه سیاه زاهدان شدند را در دستور کار خود می‌دانیم.
سرلشکر سلامی تاکید کرده است: این شهیدان عالیقدر بویژه سردار شجاع و پاکباخته شهید هاشمی عمر با برکت خود را وقف خدمت صادقانه و عاشقانه به ملت و مملکت اسلامی به ویژه استان کهن سیستان و بلوچستان و صیانت از امنیت و آرامش مردمان این منطقه نمودند، که شعاع درخشش، شکوه و عظمت آن برای همیشه ماندگار و راهنمای نسل‌های آینده استان و بلکه ایران عزیز خواهد بود.
فرمانده کل سپاه تاکید کرد: انتقام خون شهدای سپاه و بسیج و مردمانی که قربانی جنایت جمعه سیاه زاهدان شدند را در دستور کار خود می‌دانیم.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین همزمان با بیست و دومین سالگرد انتفاضه مسجدالاقصی و در پی شهادت پنج مبارز فلسطینی در جنین بیانیه ای صادر کرد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: امنیت و آرامش امروز کشور عزیزمان ایران مرهون خون شهیدانی است که خالصانه در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب جنگیدند.
آیت الله «محمدرضا ناصری» اظهار کرد: مردم با حضور گسترده خود با اسلام و آرمان‌های انقلاب همچون گذشته بیعت کردند که تا آخر می‌ایستیم و نمی‌گذاریم که حسین زمان، تنها بماند و خون شهدا به بهانه‌های مختلف پایمال شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ