سال‌هاست که دشمنان جمهوری اسلامی ایران، سعی بر خارج کردن ایران از دور جولان قدرت بین‌المللی هستند. رای بر خروج ایران از «کنوانیون حقوق زنان سازمان ملل متحد» نیز در همین راستا بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس ووشوی ایران با انتقاد از عملکرد فدراسیون ووشو، گفت: متاسفانه گویا در این رشته قحط الرجال است و مربی خوب نداریم یا اینکه آقایان فقط بله قربان گو می‌خواهند؟
به نظر می‌رسد تا قبل از شروع لیگ شاهد حضور چهره‌های خارجی جدید در برخی تیم‌های لیگ برتری باشیم.
کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: «ایران در ضعیف‌ترین وضعیت موضع گیری از زمان انقلاب تا کنون قرار دارد.»
سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: شهر‌های سوریه نمونه‌ای از آن چیزی است که دشمن برای مردم ایران می‌خواهد؛ آن‌ها "فقر، از بین رفتن تجارت و امنیت، بیوه کردن زنان و یتیمی فرزندان" را می‌خواهند؛ این ذهنیت شوم دشمنان در کشور‌های اسلامی است که البته تاکنون ناکام بوده‌اند.
مسئولان جمهوری اسلامی ایران باید با تصحیح خطای محاسباتی گذشته خود که در تعامل با طالبان داشتند، با توطئه جدید این گروه هوشیارانه برخورد کنند. طالبان می‌خواهند مسئولان ایرانی در زمین آن‌ها بازی کنند تا توطئه درگیر شدن در مرز‌های شرقی محقق شود.
نفت آبادان اگرچه با مس کرمان هم‌امتیاز شد اما بازی رودررو با رقیب مستقیم علیه برزیلی‌های فوتبال ایران است.
غلامپور می‌گوید همه می‌خواهند با ساپینتو درگیر شوند تا جلوی روند خوب او را بگیرند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان می‌خواهند ایران را به ویرانه‌ای تبدیل و از پیشرفت کشور جلوگیری کنند، همان کاری که با عراق، سوریه، یمن و افغانستان کردند.
نماینده روسیه در وین گفت: به نظر می‌رسد که تروئیکا و آمریکا تمایل دارند به سمت «پلن بی» حرکت کنند. این رویکرد اشتباهى بزرگ است.
یکی از مربیان تیم ملی ایران اعلام کرد فدراسیون فوتبال از آنها خواسته به کارشان ادامه بدهند.
محمدی؛ کارشناس خزندگان و دوزیستان - گفت: گونه لاک‌پشت گوش قرمز بومی دره می‌سی سی پی در شرق و مرکز امریکاست که در بیش از ۲۰ کشور دنیا پراکنده شده است. این گونه در دو سالگی بالغ می‌شود و هر سال می‌تواند تا سه مرتبه جفتگیری کند و هر بار در حدود ۲۰ تخم بگذارد. این سرعت بالای تکثیر قدرت تهاجمی آن را بیش از پیش نمایان می‌کند. لاک‌پشت گوش قرمز در رقابت با دو گونه بومی ایران لاک پشت برکه‌ای خزری و اروپایی در اشغال زیستگاه‌ها و منابع تغذیه‌ای بر آن‌ها غلبه کرده است و موجب ترد و انزوا آن‌ها و در شرایط حاد سبب حذف این گونه‌ها از طبیعت می‌شود.
ملی‌پوشان ایران به دنبال کسب نخستین پیروزی در جام جهانی مقابل ولز هستند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با ابراز رضایت از شرایط روحی و جسمی ملی پوشان کشورمان در آستانه دیدار برابر ولز گفت: همه بازیکنان برای انجام یک دیدار سخت آماده هستند.
تیم ملی انگلیس بعد از 40 سال مقابل حریفی از قاره آسیا به میدان خواهد رفت.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: تقوا در عرصه سیاسی باعث تقویت نظام سیاسی است و تضعیف و تهمت به این نظام بنابر نظر بزرگان حرام است.
احسان اصولی با برپایی نشستی از همه اهالی فوتبال و مردم ایران خواست تا در جهت موفقیت تیم ملی گام بردارند.
مدیران باشگاه صنعت نفت به دنبال مذاکره با گزینه خارجی برای حضور در آبادان هستند.
رئیس شورای شهر تهران گفت: ما کوتاهی و قصور کرده ایم و جوانان ما فریب خورده‌اند و اگر جهاد تببین داشتیم این اتفاقات رخ نمی‌داد.
روزنامه ایران نوشت: بی‌حیثیت کردن نهاد علم و دانشجو در ایران هدف بزرگ و مهمی برای دشمن است شاید بزرگ‌تر از تعطیلی کلاس‌های درس و اختلال در فرایند آموزش، بی‌حیثیت کردن نهاد علم و دانشجو برای آن‌ها مهم است، زیرا ضربه دشمن از نهاد علم در ایران و دانشجوی ایرانی، بزرگ و مهم بوده است.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در پایان سخنان خود خطاب به نیروهای انقلاب گفت: دشمن امروز با تمام عِده و عُدهٔ خود به جنگ انقلاب اسلامی آمده است.
می‌خواهند سوار شوند بر یک موجی و ایجاد بلوا و اغتشاش کنند. خیال می‌کنند با این نوع حرکت‌ها می‌توانند ملت را متوقف کنند.ما که بارها اعلام کردیم که اگر کسی سخن حقی و هرکسی حرفی داشته باشد حرفش شنیده می‌شود اما اغتشاش؟ بهم ریختن امنیت کشور و مردم؟ نه این مورد را کسی زیر بار نمی‌رود.
آمریکا و اروپا ممکن است به زودی تصمیم بگیرند که آیا می‌خواهند به روند مذاکرات هسته‌ای با ایران پایان دهند یا خیر.
پیشکسوت فوتسال ایران می‌گوید کادر فنی تیم ملی نباید احساسی دست به جوان‌گرایی بزند، چراکه هدف اصلی قهرمانی آسیا است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ