امام جمعه موقت تهران گفت: همبستگی مهم‌ترین عامل خلاق و عنصر اصلی تداوم حیات اجتماعی و نظام اخلاقی است. مسئله دشمنان حجاب نیست، مسئله آنان از بین بردن همبستگی و فروپاشی نظم اجتماعی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر کشور گفت: مسئله آب سیستان موضوع درجه یک است و دولت تمام تلاش خود را برای رفع مشکل انجام داده است.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: مساله آب در خراسان رضوی به نقطه بحرانی خود رسیده است و دانشگاه‌ها باید سهم خود را در حل مساله آب ایفا کند.
رئیس‌جمهور گفت: مسئله بهداشت بر درمان مقدم است. اگر روی موضوع بهداشت پرداخته شود، مردم کمتر به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند.
رئیس فدراسیون فوتبال توضیحات مفصلی درباره برگزاری انتخابات هیئت فوتبال کهگیلویه و بویر احمد ارائه داد.
اصفهان- وزیر کشور با بیان اینکه حقابه رودخانه هیرمند و تالاب هامون حق تاریخی ایران است، گفت: طالبان باید بگذارد که مسئولان ذیربط ما از نزدیک وضعیت را بررسی کنند.
تبریز- استاندار آذربایجان شرقی نگاه تحولی به آموزش و پرورش را برای مقابله با نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان کارگشا دانست وگفت: امروز تمرکز دشمن و مقصد اصلی بدخواهان بر مسأله آموزش و پرورش است.
رئیس جمهور به طرح موضوع عفاف و حجاب از سوی یکی از دانشجویان اشاره کرد و افزود: دولت مردمی در موضوع عفاف و حجاب به دنبال حل مسئله با نگاه فرهنگی است، چرا که دشمن با برنامه‌ریزی قصد دارد آن را به یک موضوع امنیتی تبدیل کند و دولت نیز با برنامه‌ریزی قطعا اجازه تحقق خواست دشمنان را نخواهد داد.
رئیس جمهور به طرح موضوع عفاف و حجاب از سوی یکی از دانشجویان اشاره کرد و افزود: دولت مردمی در موضوع عفاف و حجاب به دنبال حل مسئله با نگاه فرهنگی است، چرا که دشمن با برنامه‌ریزی قصد دارد آن را به یک موضوع امنیتی تبدیل کند و دولت نیز با برنامه‌ریزی قطعا اجازه تحقق خواست دشمنان را نخواهد داد.
اختلاف دولت و ملت درباره حجاب را نمی‌توان با فرمان حکومتی حل کرد. فرمان ممکن است الزام‌آور باشد، اما اقناع نمی‌کند. برگزاری همه‌پرسی می‌تواند راه‌حل فیصله‌بخش باشد. قانون اساسی در اصل ۵۹ راه حل این دست از مساله‌ها را همه‌پرسی دانسته است. حل یک‌جانبه و آمرانه این اختلاف به منزله حل نکردن آن و باقی ماندن استخوان در لایه زخم است. به گمانم، در مساله حجاب، حکومت در تله دشمنان دانا افتاده است. سرنگونی‌طلب‌ها چنین القا می‌کنند که حجاب دیوار برلین حکومت است. جناحی در حکومت هم دقیقا همین موضع را تکرار می‌کند، یعنی موجودیت خود را به یک مساله ساده گره می‌زند.
نخست وزیر دولت نجات ملی یمن در دیدار با نماینده جنبش «حماس» تاکید کرد که مسئله فلسطین در قلب امت های اسلامی و عربی جای دارد و همه آزادگان جهان مخالف عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند.
سخنگوی سپاه گفت: در جریان مسمویت‌های اخیر دانش آموزان صرف نظر از اینکه عوامل چیست این مساله مطرح است که با عرض شرمندگی بعضی‌ها در داخل بدشان نمی‌آید که بگویند این مسمومیت‌ها کار نظام است که دقیقا مانند حرف حاج قاسم بود. حالا اصحاب رسانه به این مسئله فکر کنید که چه اتفاقی افتاده است؟ برخی از اصحاب رسانه همگام با دشمنان می‌تازند.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: امروز مسئله فراگیری انقلاب در عرصه جهانی قابل پیشگیری نیست و با هیچ مبارزه‌ای نمی‌شود جلوی آن را گرفت.
رهبر انقلاب، به روز رسانی انجمن‌های اسلامی با حفظ اصول و مبانی را الزام دیگری برای شرایط امروز دانستند و خاطرنشان کردند: برخی اصول و مفاهیم ثابت و ماندگار هستند همچون اصل عدالت که از هزاران سال قبل وجود داشته و کهنه نمی‌شود اما در شکل اجرای عدالت امکان تغییر و نوآوری وجود دارد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مسئله علم و پیشرفت علمی را گفتمان رایج کشور در سالهای اخیر خواندند و تاکید کردند: مسئله پیشرفت علمی و عبور از مرزهای دانش نباید فراموش شود.
عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تاکید کرد که مسئله اسرا در رأس اولویت های این جنبش قرار دارد و شاید عنوان نبرد آینده با رژیم صهیونیستی باشد.
اصفهان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: دستگاه‌های نظارتی از جمله مجلس و دستگاه قضا درمورد آلودگی هوای اصفهان در سطح کلان مطالبه‌گری و روشنگری کنند.
مشهد ـ فرماندار مشهد گفت: دشمن در حوزه حجاب به صورت راهبردی عمل کرده و ما نیز باید هوشمندانه عمل کنیم.
«عبدالله دوم» ضمن اشاره به تمرکز اردن بر دفاع از مسئله فلسطین گفت که این مسئله جز با استفاده از راهکار عادلانه و جامع که تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس را تضمین کند، حل نخواهد شد.
«عبدالله دوم» ضمن اشاره به تمرکز اردن بر دفاع از مسئله فلسطین گفت که این مسئله جز با استفاده از راهکار عادلانه و جامع که تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس را تضمین کند، حل نخواهد شد.
رئیس شواری عالی سیاسی یمن در پیامی سالروز انقلاب الجزایر را به عبدالمجید تبون رئیس جمهور این کشور تبریک گفت و خواستار این شد که مسئله فلسطین محور نشست سران اتحادیه عرب در الجزایر باشد.
مشهد ـ شهردار تهران گفت: قیمت مسکن سرسام آور شده است و این موضوع نیازمند حرکت جهادی است.
حجت الاسلام ابوترابی فرد گفت: حوادثی که این روز‌ها شاهد آن بودیم بدون تردید برای یک نظام سیاسی پویا، مقتدر، کارآمد که در اندیشه فهم چالش‌های امنیتی، سیاسی و اقتصادی پیش روی خود است، راهی برای خلق قدرت برای ملت ایران است. همانطور که دفاع مقدس به میدانی برای به فعلیت رسیدن استعداد‌های نهفته، خود باوری ملی، خود کفایی دفاعی و جهش علمی و توسعه دانش و فناوری بنیادی تبدیل شد و راه را برای شکل گیری قدرت منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای مقاوت در دنیای اسلام هموار کرد و شبکه در هم تنیده و مقتدر امنیتی فرهنگی و دفاعی را در جهان اسلام شکل داد.
حسینی بوشهری اهمیت عمل به وظیفه دینی و اسلامی را موردتوجه قرار داد و تصریح کرد: مردم در مساله مشکلات اقتصادی باید دشمنان را نشانه بگیرند چراکه این چالش‌ها به خاطر مبارزه ما با مستکبرین و دفاع از افراد مظلوم و ستمدیده به وجود آمده‌است.
فرمانده کل سپاه گفت: اینکه دشمن از خطوط مقدم خود که در اعماق ذهن و جغرافیای بشری ایجاد کرده بود در حال عقب نشینی است، یک حقیقت است. باید باور کنیم که بین ما و دشمنان ما یک حالت جزر و مد است. هر گاه که ما مد می‌کنیم، دشمن به حالت جزر عقب نشینی می‌کند. این مساله دائمی و همیشگی بوده و در همه عرصه‌های انقلاب جاری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ