ضیائیان گفت: طی امروز و فردا (۱۵ و ۱۶ مرداد) اهواز با دمای ۴۹ و ۴۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهر کرد با دمای ۱۳ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان کشور هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی امروز و فردا (۲۶ و ۲۷ مرداد) اهواز با دمای ۴۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۶ و ۷ درجه سانتیگراد خنک‌ ترین مرکز استان کشور است.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: اختلاف دمای گرمترین و خنک‌ترین نقاط استان به ۳۰ درجه سلسیوس می‌رسد.
ضیائیان گفت: طی امروز و فردا (۲۱ و ۲۲ مرداد) اهواز با دمای ۴۹ درجه سانتیگراد گرمترین و شهر کرد با دمای ۹ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مرکز استان کشور است.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه در پنج روز آینده در سایر نقاط کشور جوی نسبتا پایدار برقرار است، ادامه داد: طی پنج روز آینده، در برخی مناطق شمال شرق، شرق، جنوب شرق و بخش‌هایی از مرکز کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید و در مناطق مستعد گرد و خاک پیش بینی می‌شود.
ضیائیان گفت: طی امروز و فردا (۱۴ و ۱۵ مرداد) اهواز با دمای ۴۹ و ۴۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و زنجان با دمای ۱۳ و۱۵ و شهر کرد با دمای ۱۳ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان کشور هستند.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار موقت در برخی استان‌ها و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در مناطق مستعد کشور خبر داد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: ۱۱ و ۱۲ مرداد اهواز با دمای ۵۱ و ۴۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۱۲ و ۱۳ درجه سانتیگراد خنک‌ترین شهرها هستند.
طی امروز و فردا (۱۱ و ۱۲ مرداد) اهواز با دمای ۵۱ و ۴۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۱۲ و ۱۳ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مرکز استان کشور است.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز لاله زار در کرمان با دمای ۱۱.۲ درجه سلسیوس خنک‌ترین شهر کشور شد.
در ۲۴ ساعت گذشته شوش با ۴۹.۷ و ایذه با ۲۲.۳ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان و حداقل دمای اهواز ۳۰.۷ و حداکثر ۴۸.۷ درجه سانتیگراد گزارش شده است.
ضیاییان گفت: طی پنج روز آینده برای مناطقی از شمال شرق و شرق و در دو روز آینده در بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، در بعضی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار پراکنده و وزش باد شدید در برخی استان‌ها خبر داد.
کوهستان توچال سه پناهگاه بزرگ به نام‌های «کلک‌چال»، «پلنگ‌چال» و «شیرپلا» دارد. ما در این راهنما سراغ «شیرپلا» می‌رویم. پناهگاهی در ارتفاع ۲۸۰۰ متری با غذایی گرم و تختخواب راحت برای استراحت چندساعته کوهنورد‌هایی که قصد شب‌مانی در کوهستان شمال تهران را دارند.
در هوای گرم تابستان هیچ چیز مثل این غذای شیک، خوشمزه و خنک نمی‌چسبد.
برای درست کردن آب دوغ خیار خوشمزه ابتدا خیار را تمیز شسته و روی تخته آشپزخانه قرار می‌دهیم و به شکل نگینی خرد می‌کنیم سپس سیر را رنده کرده و به آن می‌افزاییم.
امروز دمای همه شهرهای ایران بالای ۳۵ درجه سانتی گراد است که در برخی شهرها تا ۴۹درجه سانتی گراد هم رسیده است اما در این میان برخی شهرها هستند که دمای هوا در آنها زیر ۳۰ درجه است و به نسبت خنک‌تر هستند.
اصغری، کارشناسی هواشناسی درباره وضعیت آب و هوایی کشور گفت: کمترین دمای هوای تهران ۲۲ درجه بود. کمترین دمای هوای اردبیل به عنوان خنک‌ترین شهر هم به ۴ درجه رسید.
تراپیست-۱سی با دمای تقریبا ۳۸۰ کلوین در روز، خنک‌ترین سیاره فراخورشیدی سنگی به شمار می‌رود که تاکنون براساس انتشار حرارتی شناسایی شده است. دقت لازم برای این اندازه‌گیری‌ها، کاربرد تلسکوپ فضایی جیمز وب را در شناسایی سیارات فراخورشیدی سنگی نشان می‌دهد که از نظر اندازه و دما به سیاره‌های منظومه شمسی ما شباهت دارند.
دزد عجیبی که پس از سرقت به دنبال اسلحه خود باز می‌گردد.
علاوه بر استفاده از زهر مار برای به دست آوردن پادزهر، مطالعه سم مارها و عملکردهای بیولوژیکی آن‌ها پس از کشف راه‌های جدید مبارزه با بیماری‌های انسانی از طریق آن‌ها اهمیت فزاینده‌ای پیدا کرده است.
پس از تهرانسر بیشترین دما‌ها به ترتیب در ایستگاه‌های ورامین با ۳۳.۶، فرودگاه امام ۳۲، شهریار ۳۰.۸ و چیتگر ۳۰.۱ درجه سانتیگراد ثبت شده است. از سوی دیگر خنک‌ترین دمای استان نیز صبح امروز از ایستگاه فیروزکوه با میزان ۵.۳ درجه سلسیوس گزارش شده است.
بیرانوند بعد از دریبل مهاجم جوان ملوان در کنار خط طولی با خنده به سمت لنز دوربین نگاه انداخته و در ادامه نیز با خونسردی پاس خود را به بهترین نقطه برای ازسرگیری حمله تیمش ارسال می‌کند تا نشان دهد از بالاترین حد اعتمادبه‌نفس برخوردار شده است. هرچند این حرکت ریسکی می‌توانست در صورت ناکامی، یک اتفاق تلخ را برای او در پی داشته باشد و مسلما کادرفنی پرسپولیس نیز از وی درخواست می‌کنند در دیدار‌های آتی از انجام آن خودداری کند.
معاون بهره برداری آبفای جنوب شرق تهران گفت: کشور در کمربند خشک جهانی قرار گرفته است و حدود یک سوم متوسط جهانی بارندگی دارد که اصلا کافی نیست.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: اختلاف دما در گرمترین و خنک‌ترین نقاط استان به ۳۰ درجه سانتیگراد می‌رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ