در هوای گرم تابستان هیچ چیز مثل این غذای شیک، خوشمزه و خنک نمی‌چسبد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سه تیم والیبال ایران، کره‌جنوبی و بلغارستان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقه‌ای سخت برابر حریف داشته و در جدال‌هایی پنج سته موفق به کسب پیروزی برای صعود شدند.
نقدعلی عضو کمیسیون حقوقی مجلس گفت: حداقل جریمه بد حجابی و بدپوششی در مرحله اول ۷ تا ۸ میلیون تومان خواهد بود.
برای درست کردن آب دوغ خیار خوشمزه ابتدا خیار را تمیز شسته و روی تخته آشپزخانه قرار می‌دهیم و به شکل نگینی خرد می‌کنیم سپس سیر را رنده کرده و به آن می‌افزاییم.
سینا مقیمی در هفته دوم رقابت های تور جهانی تنیس اتیوپی با برتری مقابل لئوناردو کاتانی از ایتالیا موفق به راهیابی مرحله دوم جدول اصلی شد.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: وقت رسیدگی در مرحله بدوی برای خانم الهه محمدی ۸ خردادماه و نیلوفرحامدی ۹ خرداد ماه است و در روز‌های آتی دادگاه تشکیل و به اتهامات مطروحه با دقت کامل و سرعت مناسب رسیدگی می‌شود.
تیم ملی مینی فوتبال ایران با قبول شکست در سومین دیدار مرحله مقدماتی برابر عراق، به خاطر نتیجه بازی رودررو نتوانست به مرحله بعدی جام جهانی صعود کند.
تیم ملی مینی فوتبال ایران با قبول شکست در سومین دیدار مرحله مقدماتی برابر عراق، به خاطر نتیجه بازی رودررو نتوانست به مرحله بعدی جام جهانی صعود کند.
مشهد ـ در بیست و هشتمین مرحله پویش مردمی نذر هشتم، ۸ زندانی زن نیازمند با همیاری خادمان کفشداری زنان بارگاه منور رضوی و نمازگزاران مساجد از زندان مشهد آزاد شدند.
مرحله اول رقابتهای انتخابی تیم ملی تکواندو دانشجویان با شناخت هشت تکواندوکار برتر به پایان رسید.
دومین مرحله اردوی تیم کشتی فرنگی جوانان طی روزهای ۲۸ بهمن تا ۸ اسفند ماه در مشهد برگزار می‌شود.
در سومین روز از مرحله دوم عرضه گسترده ربع سکه بهار آزادی در بورس کالا، تعداد یک هزار و ۸۱۲ قطعه ربع سکه بهار آزادی تا قیمت ۸ میلیون و ۹۰ هزار تومان به متقاضیان فروخته شد.
در پایان مرحله اصلی رقابت‌های هندبال قهرمانی مردان جهان تکلیف ۸ تیم راه یافته به مرحله پلی‌آف و رده‌بندی نهایی ۱۶ تیم مرحله اصلی دیگر مشخص شد.
مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی با صعود تیم‌های سپاهان، نفت مسجدسلیمان، مس رفسنجان، دریا بابل، نساجی، پیکان، مس رفسنجان، استقلال ملاثانی و حذف ذوب‌آهن و ملوان پیگیری شد.
مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال،‌ امروز با برگزاری ۸ دیدار پیگیری می‌شود.
تیم ملی فوتبال ایران در یکی از مهم‌ترین دیدارهای تاریخ خود در بازی سوم مرحله گروهی به مصاف آمریکا می‌رود تا بتواند برای نخستین بار در تاریخ جواز صعود به دور حذفی را کسب کند.
دور اول مرحله گروهی جام جهانی شب گذشته با بازی برزیل و صذبستان به پایان رسید.
معاون امور آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مجدد ثبت نام مرحله اول آزمون‌ سراسری سال‌ ۱۴۰۲ از ساعت ۸ تا ۱۷ در تاریخ ۲۲ آبان ماه خبر داد.
شهردار منطقه ۸ از رنگ‌آمیزی ۲۲۰۰ مخزن فلزی پسماند در دو مرحله در راستای نوسازی زیر مخزنی‌های فلزی معیوب و با هدف جلوگیری از سرقت المان‌های شهری خبر داد.
شهردار منطقه ۸ از حل معضل چندین ساله آب‌ماندگی در محله لشکر با جمع‌آوری آب‌های سطحی خیابان ولیعصر در این منطقه خبر داد.
فرنگی‌کار طلایی المپیک در این مرحله با جانی ختسوریانی از گرجستان سرشاخ شد که با نتیجه ۸ بر صفر برد و فینالیست شد.
تیم ملی والیبال ایران سه شنبه شب در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات قهرمانی جهان به مصاف برزیل می رود.
صعود هشت تیم به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان قطعی شد و تیم ملی والیبال ایران تنها آسیایی حاضر در این جمع است.
با حضور بنیانگذاران آلمانی گروه اسنپ از گزارش عملکرد این شرکت در سال ۱۴۰۰ رونمایی شد
رئیس قوه قضائیه با اشاره به محکومیت حمید نوری به حبس ابد با حکم یک دادگاه در سوئد گفت: اگر مختصر عدل و انصافی در صادرکنندگان حکم علیه این تبعه ایرانی وجود داشته باشد، در مرحله بعدی، حکم به تبرئه او خواهند داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ