سبک بازی تیم جواد نکونام مورد پسند بسیاری نیست، اما "لجن" خطاب کردن پیروزی این تیم نیز دیگر اغراق آمیز است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک ملی‌پوش استقلال نمایش مطمئنی در خط میانی ایران مقابل قرقیزستان داشت.
آنقدر اخبار بد در مورد رختکن تیم استقلال بعد از – از دست دادن جام قهرمانی منتشر شد که روز گذشته باشگاه استقلال مجبور به واکنش شد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: امین اسماعیل‌نژاد در حین کار گروهی هنگام دفاع روی پایش بد فرود آمد و دچار پیچ خوردگی خفیف شد که نیاز است حدود چهار روز استراحت کند.
هافبک با تجربه استقلال برای ایجاد شکل بهتر به بازی ایران مقابل روسیه وارد زمین شد.
روزبه چشمی این فصل یکی از خوب های استقلال بوده است و رد و پای او در امتیازات حساسی که استقلال به دست آورده، کاملا پیداست.
هافبک فرانسوی استقلال معتقد است اشتباهات داوری به ضرر تیمش بوده و باعث شده از کورس عقب بیفتند.
مربی فولاد می‌گوید از این لحظه تمام ارکان فوتبال ایران باید از این تیم حمایت کنند تا نتایج خوبی را در آسیا رقم بزند.
خیبر هم در خانه به ون‌پارس اصفهان باخت تا نوار نتایج خوبش پاره شود. حالا این تیم اصفهانی که در جام حذفی نمایش عالی مقابل پرسپولیس داشت، به صف مدعیان صعود نزدیک شده است.
منچستریونایتد در خانه لیدز به مصاف این تیم رفت و موفق شد حریف را 2-0 شکست داده و موقتا به رتبه دوم جدول صعود کند.
در جریان بازی روز شنبه دو تیم بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون در لیگ فوتبال زنان پرتغال اتفاقی تاریخی به ثبت رسید و داور این بازی در دقیقه 45 در حالی که بنفیکا با نتیجه 3 بر صفر از میهمانش پیش بود، به پزشکان دو تیم به خاطر کمک به هواداری که روی سکوها حالش بد شده بود، کارت سفید نشان داد. این برای اولین بار در تاریخ فوتبال است که داوری در جریان بازی از کارت سفید استفاده می‌کند.
تیم فوتبال هوادار تهران به پیروزی ارزشمندی در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر رسید.
هافبک تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه استقلال روز خوبی را پشت سر نگذاشت گفت: همه چیز دست به دست هم داد تا نتوانیم برنده شویم.
زننده گل مساوی تیم استقلال به پرسپولیس با انجام یک شادی گل خبری داد که شاید برای خیلی‌ها غافلگیرکننده باشد.
روزبه چشمی در بازگشت به استقلال دوباره در خط هافبک این تیم به میدان خواهد رفت.
استقلال قهرمان لیگ برتر و سوپر جام سه بازیکن در اردوی تیم ملی دارد. سید حسین حسینی، روزبه چشمی و ابوالفضل جلالی.
تیم فوتبال شمس آذر قزوین در هفته چهاردهم لیگ یک به برد پرگل رسید.
رفتار اخیر علی دایی با استقبال گسترده‌ای در فضای مجازی روبه‌رو شده و افراد زیادی از اینکه او ترجیح داده بر موضع خود ثابت‌قدم بماند، تشکر کرده‌اند. این موضوع در شرایطی رقم خورده که هم‌زمان، انتقاد‌ها از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران که به دیدار رئیس‌جمهور رفته‌اند، ادامه دارد. بازیکنان ایران، پیش از سفر به قطر، به دیدار ابراهیم رئیسی رفتند و عکس‌های منتشر‌شده از تعدادی از این بازیکنان به‌ویژه روزبه چشمی و علیرضا بیرانوند مورد انتقاد قرار گرفته است
روزبه چشمی با ارزیابی از حریفان تیم ملی در جام جهانی قطر، مدعی است که کار سختی پیش‌روی آنها قرار دارد ولی تلاش و تمرکز آنها معطوف به کسب نتیجه مناسب در این تورنمنت خواهد بود.
روزبه چشمی با ارزیابی از حریفان تیم ملی در جام جهانی قطر، مدعی است که کار سختی پیش‌روی آنها قرار دارد ولی تلاش و تمرکز آنها معطوف به کسب مناسب در این تورنمنت خواهد بود.
با دعوت از روزبه چشمی، اکنون 17 نفر از بازیکنان فعلی تیم ملی، سابقه حضور در جام جهانی 2018 روسیه را در کارنامه دارند.
روزبه چشمی یکی از 16 بازیکن داخلی است که به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت شده تا مورد ارزیابی فنی قرار گیرد.
امیرحسین توخته سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران ابراز امیدواری کرد که آنها عملکرد بد مقابل هلند را در مرحله حذفی جبران کند.
در فاصله سه روز مانده تا شروع دوباره مسابقات لیگ برتر بد نیست نیم نگاهی به کاپیتان‌‎های 16 تیم حاضر در این مسابقات بیندازیم که البته خیلی از آنها هم بازیکن ثابت تیم‌هایشان نیستند.
در فاصله سه روز مانده تا شروع دوباره مسابقات لیگ برتر بد نیست نیم نگاهی به کاپیتان‎های 16 تیم حاضر در این مسابقات بپردازیم که البته خیلی از آنها هم بازیکن ثابت تیم‌هایشان نیستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ