در تیرماه امسال بخش‌نامه‌هایی از سوی «اداره کل شهرسازی و طرح‌های شهری» و «اداره کل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه» به همه شهرداری‌های مناطق بیست‌ودوگانه شهر تهران ابلاغ شده که امکان احداث ساختمان‌های هفت طبقه (شش طبقه روی همکف) را در معابر هشت متری مجاز می‌داند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ابلاغیه معاون سیاسی سابق وزیر کشور به استانداری‌ها و فرمانداری‌ها مبنی بر عدم ورود نمایندگان در امور اجرایی در اوایل تیرماه با اعتراضات گسترده‌ای همراه شد و مجلسی‌ها با ایجاد فشار برای برکناری محمدرضا غلامرضا - معاون سیاسی وقت وزیر کشور - طرح استیضاح وحیدی را کلید زدند.
پنج ابلاغیه، دستور و دعوت کمیته انضباطی در یک ساعت صادر شده که به نظر می رسد این موضوع ادامه دار باشد.
طبق ابلاغیه سازمان امور مالیاتی کشور، اخذ مالیات از واردات کالای معاف از مناطق آزاد به سرزمین اصلی موضوعیت ندارد.
مشاور وزیر اقتصاد جزئیات ابلاغیه جدید دولت درمورد آرد و نان و تفویض اختیار به استان‌ها را ارائه کرد.
سخنگوی دولت گفت: مطابق گزارش بانک مرکزی سال ۱۴۰۱ با رشد اقتصادی ۴ درصد پشت سر گذاشته شد که بعد از رشد ۴.۴ درصدی در سال ۱۴۰۰ نشانه استمرار رشد اقتصادی در دو سال گذشته بوده است.
با ابلاغیه بانک مرکزی حداکثر مجموع اصل تسهیلات خرد قابل پرداخت به هر مشتری در هر مؤسسه اعتباری به ۳۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.
نماینده مردم صومعه سرا در مجلس از نامه ابلاغ شده از سوی وزارت کشور به استانداری ها و فرمانداری ها مبنی بر عدم ورود نمایندگان در امور اجرایی در سال پایانی مجلس انتقاد کرد.
بر اساس ابلاغیه وزیر کشور به استانداران، ساعت شروع به کار ادارت مالیاتی در خرداد و تیرماه به ساعت ۸ صبح تغییر پیدا کرد.
محسن برهانی حقوقدان، با انتشار یک ابلاغیه نوشته است: دانشگاه آزاد با زبان تهدید، اساتید را ملزم به تذکر دادن در خصوص حجاب دانشجویان کرده است. جنگ استاد و دانشجو؟! این تکلیف‌سازی نه قانونی است، نه شرعی و نه عاقلانه. ما معلمیم نه آجان و گزمه و داروغه! با تخریب رابطه معلّمی، در نهایت علم است که به فنا می‌رود.
فدراسیون فوتبال با انتشار بیانیه‌ای از دعوت دو عضو تیم گل‌گهر به کمیته انضباطی برای ارسال دفاعیات خبر داد.
در هفته گذشته بندر بزرگ فاو استان بصره در جنوب شرقی عراق در ۵ سال به بهره برداری خواهد رسید از طرف دیگر هفته گذشته ابلاغیه نوسازی بافت فرسوده ابلاغ شد.
کارشناس مسکن گفت: ابلاغیه تشویقی بافت های فرسوده از گذشته تا به امروز بوده است و این باعث افزایش ساخت و ساز در بافت های فرسوده نخواهد شد.
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در روزی که بابت اتفاقات بازی با مس دو جلسه محروم و به پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان محکوم شد، از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ابلاغیه جدیدی گرفت.
طبق ابلاغیه معاون اول رئیس جمهور، وزارت کار مجاز به فروش ۹ ملک متعلق به خود در استان تهران و واریز وجوه حاصل از فروش آن به حساب درآمد عمومی کشور شد.
سخنگوی قوه قضاییه درباره رسیدگی به پرونده شهید سلیمانی گفت: برای ۹۶ تن از متهمان امریکایی ابلاغیه‌هایی به نشانی‌ها ارسال شده است. همچنین کشور‌هایی دیگر همچون المان و انگلیس هم در این قضیه متهم هستند.
براساس ابلاغیه ریاست جمهوری به وزارت علوم، مراکز علمی کاربردی باید به عنوان واحدهای دانشگاه فنی حرفه‌ای و واحدهای پیام نور در دانشگاه‌های دولتی مرکز استان بازتعریف و ساماندهی شوند.
طبق بخشنامه بورس کالای ایران، اجرای ابلاغیه تغییر ارز محاسباتی در قیمت پایه محصولات در بورس کالا به تصمیم ستاد تنظیم بازار موکول شد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه استیضاح در صحن علنی مجلس گفت: برای قیمت‌گذاری خودرو ۱۷۰۰ابلاغیه کارشناسی صادر شد و این فرایند ۶ ماه طول کشید.
حکم بازنشستگی سرپرست دبیر کلی کمیته ملی المپیک ابلاغ شد.
مسؤول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ اشاره‌ای به بحث ممنوعیت ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها داشت.
سازمان امور مالیاتی ابلاغیه جدیدی برای استرداد یک‌ماهه مالیات بر ارزش افزوده صادرات، صادر کرد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از همکاران این مجموعه برای همدلی و همراهی مضاعف برای افزایش تولید خودرو و کاهش موجودی خودروهای ناقص، تشکر کرد و گفت: دستاوردهای حاصل شده در تولید 1800 دستگاه خودرو با عبور مستقیم 90 درصدی، در دهه ۹۰ بی سابقه بوده و تمام موفقیت های حاصل شده به جهت تلاش بی وقفه همکاران است.
نماینده مردم بهشهر در مجلس در واکنش به دستورالعمل‌های اخیر که نسبت به حجاب زنان صادر شده است، می‌گوید که همانطور که مقرراتی برای راهنمایی و رانندگی داریم، برای حوزه حجاب هم قانون مشخص کرده که هر کسی که در خاک جمهوری اسلامی است باید به چه الزاماتی مقید باشد. گاهی در جامعه شنیده می‌شود که می‌گویند "حجاب اجباری" در حالی که برخی مسائل هم به عنوان قانون مصوب شده و هم در شرع مقدس این مسائل گنجانده شده است. ما به عنوان اینکه مسلمان هستیم، اگر قانون هم نباشد باید حدود شرعی را در حجاب رعایت کنیم
ابلاغیه فرمانده سپاه ۲۳ روز قبل از آزادی خرمشهر صادر شد و دلیل آن نابرابری شدید امکانات انسانی و تجهیرات ما در مقایسه با عراق در جبهه خرمشهر بود که آقامحسن تلاش می‌کرد، همان حداقل امکانات موجود را به نحو احسن بازیابی، سازماندهی و به کارگیری کند و با ایجاد یک تحول، همه ظرفیت‌ها را به سوی هدف اصلی، یعنی آزادسازی خرمشهر هدایت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ