سازمان امور مالیاتی ابلاغیه جدیدی برای استرداد یک‌ماهه مالیات بر ارزش افزوده صادرات، صادر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در تیرماه امسال بخش‌نامه‌هایی از سوی «اداره کل شهرسازی و طرح‌های شهری» و «اداره کل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه» به همه شهرداری‌های مناطق بیست‌ودوگانه شهر تهران ابلاغ شده که امکان احداث ساختمان‌های هفت طبقه (شش طبقه روی همکف) را در معابر هشت متری مجاز می‌داند.
طبق ابلاغیه سازمان امور مالیاتی کشور، اخذ مالیات از واردات کالای معاف از مناطق آزاد به سرزمین اصلی موضوعیت ندارد.
در حالی که سال گذشته یکی از اقدامات عجیب دولت سیزدهم عقب نشینی به نفع پرمصرف‌های گاز خانگی بود، عملا اجرای قانون ابلاغی دولت نیز روی زمین ماند. حالا در پنجمین ماه سال، زودتر روال گذشته شاهد ابلاغ تعرفه‌های جدید گاز از سوی شرکت ملی گاز ایران هستیم.
مشاور وزیر اقتصاد جزئیات ابلاغیه جدید دولت درمورد آرد و نان و تفویض اختیار به استان‌ها را ارائه کرد.
منوچهر علیپور مشاور وزیر دفاع و جانشین سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع صبح امروز در برنامه صبح بخیر ایران شبکه یک سیما گفت: سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع از ۴ گروه بن سازه سطحی، زیر سطحی، اثر سطحی و تندرو تشکیل شده است که هر کدام از این گروه‌ها به صورت تخصصی از ایده تا وار‌هایی را انجام می‌دهند که سعی بر این است با استفاده از این ساختار و ظرفیت این گروه‌ها و با توجه به تدابیر و طرح‌های تحولی ابلاغی از سوی وزیر محترم دفاع نیاز‌های دریایی نیرو‌های مسلح را پاسخگوهستیم.
نماینده مردم صومعه سرا در مجلس از نامه ابلاغ شده از سوی وزارت کشور به استانداری ها و فرمانداری ها مبنی بر عدم ورود نمایندگان در امور اجرایی در سال پایانی مجلس انتقاد کرد.
بر اساس ابلاغیه وزیر کشور به استانداران، ساعت شروع به کار ادارت مالیاتی در خرداد و تیرماه به ساعت ۸ صبح تغییر پیدا کرد.
مدیرعامل برق پایتخت با بیان اینکه به دنبال قطع برق ۱۵ نهاد عمومی پرمصرف در روز گذشته، امروز دوشنبه (۲۲ خردادماه) نیز، برق ۲۰ دستگاه اداری دیگر پایتخت شامل پنج بانک و یک وزارتخانه به دلیل بی‌توجهی به اخطار‌های داده شده قطع شده است و از مدیران و مسئولان ادارات شهر تهران درخواست کرد تا رعایت مصوبه هیات دولت و کاهش مصرف برق در ساعات اداری و غیراداری را با جدیت در دستور کار قرار داده و بر رعایت دقیق الزامات ابلاغی نظارت کنند.
سازمان حمایت پیرو نامه شورای رقابت در ابلاغیه ای به خودروسازان تاکید کرد که شورای رقابت مسئول ابلاغ قیمتهای جدید خودرو است و خودروسازان راسا مجاز به افزایش قیمت نیستند.
آیا واردات خودروی مستعمل، پس از گذشت ۴ سالِ بسیار سخت بر صنعت بویژه صنعت خودرو، این علامت را به کشور‌های تحریم‌کننده نمی‌دهد که تحریم‌های ایشان اثر خود را گذاشته و آیا این امر باعث تحقیر ملت ایران برای استفاده از کالای مستعمل ایشان نمی‌شود؟ این امر با کدام یک از اصول عزت و مصلحت، سیاست‌های کلی نظام ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و بیانیۀ گام دوم انقلاب همخوانی دارد. متاسفانه تدابیری چنین سطحی نه تنها مشکلی را از مشکلات مردم حل نخواهد کرد، صنعت و بویژه صنعت خودرو را با مشکلات جدیدی مواجه خواهد نمود.
فدراسیون فوتبال با انتشار بیانیه‌ای از دعوت دو عضو تیم گل‌گهر به کمیته انضباطی برای ارسال دفاعیات خبر داد.
قائم مقام تامین و تولید گروه صنعتی ایران خودرو در مورد توقف تولید پژو ۲۰۶ گفت: اقدام ایران خودرو به معنای توقف تولید پژو ۲۰۶ نیست بلکه می خواهیم این خودو را با استانداردهای ابلاغی جدید تطبیق دهیم و برای این کار تولید به طور موقت متوقف می شود و به محض اعمال استانداردهای جدید از سر گرفته می شود.
کارشناس مسکن گفت: ابلاغیه تشویقی بافت های فرسوده از گذشته تا به امروز بوده است و این باعث افزایش ساخت و ساز در بافت های فرسوده نخواهد شد.
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در روزی که بابت اتفاقات بازی با مس دو جلسه محروم و به پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان محکوم شد، از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ابلاغیه جدیدی گرفت.
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در روزی که بابت اتفاقات بازی با مس دو جلسه محروم و به پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان محکوم شد، از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ابلاغیه جدیدی گرفت.
اعلام زمان عرضه خودروهای وارداتی در بورس، عدم واردات رسمی آیفون ۱۴، ۱۲ خودروی داخلی جدید در راه بازار و توقف ابلاغیه بورس درباره تغییر نرخ پایه ارزی از جمله اخبار مهم این هفته حوزه صمت بود.
سخنگوی قوه قضاییه درباره رسیدگی به پرونده شهید سلیمانی گفت: برای ۹۶ تن از متهمان امریکایی ابلاغیه‌هایی به نشانی‌ها ارسال شده است. همچنین کشور‌هایی دیگر همچون المان و انگلیس هم در این قضیه متهم هستند.
براساس ابلاغیه ریاست جمهوری به وزارت علوم، مراکز علمی کاربردی باید به عنوان واحدهای دانشگاه فنی حرفه‌ای و واحدهای پیام نور در دانشگاه‌های دولتی مرکز استان بازتعریف و ساماندهی شوند.
طبق بخشنامه بورس کالای ایران، اجرای ابلاغیه تغییر ارز محاسباتی در قیمت پایه محصولات در بورس کالا به تصمیم ستاد تنظیم بازار موکول شد.
سردار «حسین اشتری»؛ فرمانده کل انتظامی کشور برای مشمولان غایب دارای والدین ایثارگر حامل یک خبر خوب بود که در ادامه توضیح داد: براساس ابلاغیه جدید ستاد کل نیرو‌های مسلح کلیه سربازان غایب حین خدمت می‌توانند از کسر خدمت سربازی والدین ایثارگر خود استفاده کنند و کلیه مشمولانی که در آینده به خدمت سربازی اعزام می‌شوند اعم از غایب و غیرغایب نیز می‌توانند از کسر خدمت ایثارگری والدین استفاده کنند.
طبق ابلاغیه وزارت صمت حداقل عرضه هر محصول در بورس کالا در هر دوره به تعداد ۲۰۰۰ دستگاه برای دو خودروساز بزرگ و برای سایر شرکت‌های خصوصی حداقل به میزان ۵۰۰ دستگاه تعیین شد.
طبق ابلاغیه وزارت صمت حداقل عرضه هر محصول در هر دوره به تعداد ۲۰۰۰ دستگاه برای دو خودروساز بزرگ و برای سایر شرکت‌های خصوصی حداقل به میزان ۵۰۰ دستگاه تعیین شد.
تصویری از ابلاغیه جدید سازمان امور دانشجویان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. بر اساس این ابلاغیه دانشجویانی که قصد آزادسازی مدرک تحصیلی خود را دارند، باید از حدود ۶ میلیون تا حدود ۲۵ میلیون تومان برای هر ترم، هزینه بپردازند. این هزینه با توجه به مقطع تحصیلی متغیر است.
حکم بازنشستگی سرپرست دبیر کلی کمیته ملی المپیک ابلاغ شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ