طبق ابلاغیه سازمان امور مالیاتی کشور، اخذ مالیات از واردات کالای معاف از مناطق آزاد به سرزمین اصلی موضوعیت ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور گفت: تمام دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های مرتبط با تولید باید در مسئله تولید مباشرت کنند، با بخشنامه و دستور مشکلات حل نمی‌شود.
اصلاح تصویب‌نامه موضوع تعیین ضریب حقوق کارمندان، اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، قضات و بازنشستگان کشوری و لشکری در سال ۱۴۰۲ ابلاغ شد.
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: آقای لطیفی از زمان ابلاغ حکم جدید دیوان عدالت اداری، فعلاً بخشنامه یا دستوری را امضا نکرده است، اما در جلسات دولت شرکت می‌کند.
دهقان گفت: آقای لطیفی از زمان ابلاغ حکم جدید دیوان عدالت اداری، فعلا بخشنامه یا دستوری را امضا نکرده است، اما در جلسات دولت شرکت می‌کند.
بر اساس بخشنامه گمرک جمهوری اسلامی ایران ۷ ردیف تعرفه جدید به فهرست تعرفه‌های مشمول ترخیص ۹۰ درصدی اضافه شد.
گمرک ایران در بخشنامه‌ مهمی تسهیلات جدید گمرک برای ورود موقت خودروهای سواری به کشور را اعلام کرد که این اقدام موجب شفافیت و انحصارزدایی می شود.
گمرک ایران در بخشنامه‌ مهمی تسهیلات جدید گمرک برای ورود موقت خودروهای سواری به کشور را اعلام کرد که این اقدام موجب شفافیت و انحصارزدایی می شود.
نحوه اقدام ادارات امور مالیاتی در خصوص چک های اخذ شده بابت مالیات بر ارزش افزوده واردات ماشین آلات و تجهیزات خطوط تولید، ابلاغ شد.
بانک مرکزی در راستای کارآمدتر شدن شبکه پرداخت الکترونیکی و ارتقای سطح خدمات به کاربران، اصلاحاتی را در نظام کارمزد تراکنش‌ خرید این شبکه اعمال و شیوه‌نامه جدید را ابلاغ کرده است.
در صورت مسدودسازی بخشی از مبلغ چک در حساب جاری صادرکننده آن توسط سامانه محچک، این شخص می‌تواند با واریز مبلغ کسری چک نسبت به رفع سوءاثر چک اقدام کند.
نماینده مردم تهران گفت: تبعات قیمت گذاری دستوری و دخالت‌های بی‌حد و حصر مشکلات جدی را برای اقتصاد ایجاد کرده است و دولت باید بداند که اقتصاد با دستور و بخشنامه پیش نمی رود.
رئیس فدراسیون فوتبال توضیحاتی را درباره قانون نقل و انتقالاتی جدید ارائه داد.
احمد اشتیاقی، تحلیلگر بازار سرمایه، در خصوص روند فعلی بورس گفت: روند رو به رشد بازار سهام متناسب با برآورد سودآوری شرکت‌هاست. در نگاهی دقیق‌تر به حرکت بازار می‌بینیم که حرکت اساسی بازار سرمایه طی دو هفته اخیر عمدتا بر بخشنامه جدید بانک مرکزی مبنی بر فروش ارز حاصل از صادرات در مرکز مبادله ارز و طلا مبتنی بود.
با بخشنامه جدید وزارت جهاد کشاورزی، عوارض ۷۰ درصدی صادرات گوجه فرنگی که ۱۷ بهمن ابلاغ شده بود، ابطال شد و عوارض به نیم درصد قبل برگشت.
بر اساس بخشنامه بانک مرکزی و مصوبه شورای پول و اعتبار، بانک تجارت به سپرده‌های سرمایه‌گذاری علی‌الحساب تا سقف 22.5 درصد سود می‌پردازد.
گمرک ایران در بخشنامه ای تعرفه‌های جدید واردات خودرو را ابلاغ کرد.
فرماندار شیراز، با اشاره به برخورد با زنانی که در اماکن عمومی مبادرت به کشف حجاب می‌کنند، گفت: طبق بخش نامه دادستان کل کشور مبنی بر ممنوعیت کشف حجاب، برخورد با زنانی که هرگونه رابطه استخدامی با ادارات دولتی دارند و مبادرت به کشف حجاب می‌کنند، در دستور کار است.
بر اساس این بخشنامه که از امروز لازم‌الاجراست، در مرحله اول افراد بی‌حجاب در بدو ورود و در داخل محیط دانشگاه از طریق کارت دانشجویی شناسایی خواهند شد. به این افراد در این مرحله تذکر داده می‌شود تا به رعایت قانون برگردند. نیرو‌های انتظامات بعد از شناسایی افراد، صرفا به تذکر قانونی برای رعایت حجاب بسنده خواهند کرد و حتی در قبال افرادی که به تذکر بی‌توجهی می‌کنند، اجازه ورود می‌دهند و برخوردی با آن‌ها نخواهند کرد، اما مشخصات این‌گونه افراد را ثبت نموده و آن را به مراجع ذیصلاح گزارش خواهند داد.
بانک مرکزی در بخشنامه ای به شبکه بانکی با تاکید بر لزوم پایبندی بانک ها در خصوص نرخ مصوب سپرده های بانکی از اعمال اقدمات تنبیهی و انتظامی برای بانک ها و موسسات اعتباری متخلف خبر داد.
معاون اول قوه قضائیه، بخشنامه تعرفه‌های جدید دفاتر ازدواج و طلاق را امضا و ابلاغ کرد.
رکوردزنی جدید قیمت سکه، بخشنامه مالیاتی جدید برای لوکس سواران، فعالسازی تجارت ترجیحی با پاکستان و اعلام فهرست کالاهای مشمول کاهش حقوق گمرکی از جمله اخبار مهم این هفته حوزه صمت بود.
سازمان امور مالیاتی کشور در بخشنامه ای اعلام کرد که بازگشت ارز حاصل از رمزدارایی به چرخه اقتصادی، مشمول مزایای مالیاتی خواهد شد.
رئیس سازمان امور مالیاتی یکم آذر ماه در بخشنامه‌ای به ادارات کل امور مالیاتی نحوه رسیدگی به اعتراضات دارندگان خودروهای گران قیمت را ابلاغ کرد.
بر اساس ابلاغ بخشنامه جدید وزارت آموزش و پرورش، تعهد استخدامی یک ساله معلمان پیمانی جایگزین تعهد ۱۰ ساله شد؛ بر این اساس از این پس تعهد استخدامی صرفاً به صورت یک‌ساله اخذ و تمدید قرارداد پیمانی در هر سال برابر مقررات مربوط و تا زمان تبدیل وضعیت استخدامی به رسمی- آزمایشی انجام می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ