مورایس آخرین تفکرات خود را برای انتخاب ترکیب اصلی تیمش مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خاویر ماسکرانو می‌گوید تصمیم مسی برای رد پیشنهادهای بارسا و الهلال و پیوستن به اینترمیامی درست بود و او هیچ جا مثل آمریکا نمی‌توانست از فوتبال و زندگی‌اش لذت ببرد.
اسطوره بوکس جهان برای هدایت فرانسیس نگانو در مهم‌ترین مسابقه سال در ریاض اعلام آمادگی کرد.
سرمربی تیم ملی کومیته مردان کشورمان تأکید کرد، تیم تحت هدایتش به دو هدف خود در مسابقات قهرمانی آسیا دست پیدا کرده است.
متاسفانه ما در بخش سیاست گذاری‌های پولی نیز، مشکلاتی جدی داریم. در این حوزه برای تامین کسری بودجه سیاست‌های درستی را اتحاذ نکرده ایم. ما از بدترین محل‌ها یعنی چاپ پول و استقراض از بانک مرکزی استفاده کرده ایم که هر دو تورم زا است و باعث رشد نقدینگی و افزایش پایه پولی بدون ایجاد ارزش افزوده شده است. نکته دیگر این که متاسفانه، دولت بزرگ‌ترین مصرف کننده است که نتوانسته کنترل درستی داشته باشد. در نهایت تمام این سیستم سیاست گذاری‌های اقتصادی و پولی، همزمان در یک چرخه رو به نزول قرار گرفته است. این بدترین اتفاقی است که می‌تواند برای یک دولت رخ دهد.
جان لوییجی بوفون در استانه خداحافظی از فوتبال قرار گرفته و احتمال دارد طی روزهای آینده این تصمیم را قطعی کند.
نتایج نشان می‌دهد که ساروپود‌ها در اوایل تکاملشان به اندازه‌های استثنایی خود رسیده‌اند و با تکامل هر خانواده ساروپود جدید، یک یا چند دودمان به طور مستقل به وضعیت عالی دست یافته‌اند.
پیتس در جریان جلسات دادگاه ادعا کرد که پرکینز به دستور مدیران آلاباما پاور دستور نظارت بر مدیران ساترن را به منظور کسب اطلاعات برای تاثیرگذاری بر تصمیم گیری شرکت صادر کرده است. ظرف مدت چند روز وکلای شرکت‌های ساترن و آلاباما پاور با ارسال نامه‌ای به پیتس از وی خواستند از طرح هرگونه درخواست یا افشاگری که آن شرکت‌ها را در این پرونده دخیل خواهد کرد خودداری نماید. در نهایت، پیتس و پرکینز خیلی زود اختلافات شان را حل کردند.
در سومین روز از نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، کارگاه‌های «معرفی مرکز خدمات امنیتی ابری»، «اهمیت امنیت اطلاعات و تست نفوذ در عصر دیجیتال»، «دی فای» و «مدیر در نقش کوچ» از سری کارگاه‌های رایگان غرفه ایرانسل در سالن ۳۸ و سخنرانی‌های «انقلاب در پلتفرم: وقتی داده تصمیم می‌گیرد» و «بلاکچین و دنیای غیرمتمرکزها» در قالب رویداد الکام تاکز با حمایت اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در سالن‌ ۸و۹ برگزار شد.
پس از رحلت پیکر امام خمینی جهت وداع در روز ۱۵ خرداد ۱۳۶۸ به مصلای تهران منتقل شد، یخچال بزرگی با دیوار‌های شیشه‌ای بر روی چند کانتینر به‌طوری قرار گرفت تا مردم بتوانند پیکر امامشان که عمامه‌ای سیاه به نشانه انتساب به سادات بر روی سینه داشت را ببینند. پس از اقامه نماز ابتدا تصمیم گرفته شد برای تشییع کامیونی تابوت حامل پیکر را به بهشت زهرا که در ۲۰ کیلومتری مصلا بود منتقل کند و یک هلی کوپتر از آغاز مسیر تابوت را همراهی می‌کرد، در میانه راه به علت هجوم جمعیت زیادی که برای تشییع پیکر آمده بودند ادامه دادن مسیر غیر ممکن شد و هلی کوپتر به زحمت به زمین نشست و پیکر برای تکفین مجدد به جماران و در رور بعد به محل تدفین منتقل شد. در یازدهم ژوئن ۱۹۸۹، یک ششم جمعیت وقت ایران (بیش از ده میلیون نفر)، جمعیتی به وسعت ۳۲ کیلومتر برای تشییع پیکر امام خمینی به حوالی بهشت زهرا آمدند تا این بدرقه بزرگترین مراسم تشییع دنیا لقب بگیرد. بخشی از عکس‌های زیر از مجموعه آرشیو خبرگزاری ایرنا از مراسمات پس از رحلت رهبر کبیر انقلاب در سال ۱۳۶۸ است که برای اولین بار منتشر می‌شود.
زمانی شاه تصمیم گرفت تهران را بزرگ‌تر کند و خندق‌های اطراف تهران را پر کند و جایش خندق‌های جدیدی حفر کند. به دوروبری‌هایش هم گفت هر کسی این خندق‌ها را پر و آباد کند، زمین‌های دو سمت خندق از آن او می‌شود. اسماعیل بزاز که یکی از دلقک‌های دربار ناصرالدین‌شاه بود، این محدوده را برداشت و تصمیم به آباد کردنش گرفت. او بزاز، اما یک نابغه در طنزپردازی بود .
ستاره والیبال ایران در گفتگو با ورزش سه درباره تصمیم پر سر و‌صدای خود شفاف سازی کرد.
این فیلم نشان می‌دهد که قاقم در میان گروهی از خرگوش‌ها می‌پیچد و روی خرگوشی تمرکز می‌کند که حدود ده برابر بزرگ‌تر از خودش است. قاقم باهوش تصمیم می‌گیرد خرگوش را با یک تعقیب بی امان خسته کند.
اگر ایران و امریکا تصمیم بگیرند مسائل خود را بدون واسطه دیگران چه اروپا چه سایرین و از طریق مذاکره مستقیم حل‌وفصل کنند، ممکن است باز شدن گره‌های کوچک به بازشدن گره‌های بزرگ‌تر میان دو کشور کمک کند.
اداره دریانوردی پاناما، بزرگ‌ترین نهاد ثبت کشتی‌ها در جهان، حق استفاده از پرچم خود را برای ۱۳۶ نفتکش مرتبط با شرکت ملی نفت ایران لغو و ثبت آن‌ها را متوقف کرد. خبرگزاری رویترز روز چهارشنبه ۲۸ دی‌ماه گزارش داد که این تصمیم، به خاطر افشاگری سازمان «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» درباره استفاده ایران از امکانات ثبت نفتکش در پاناما برای دور زدن تحریم‌ها بوده است.
مهم‌ترین دریافت‌کنندگان خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی، کارگران و طبقه ضعیف هستند، اما حالا ارائه خدمات به همین گروه‌ها هم تحلیل رفته است. این مسئله را علی اعتصام‌پور، مدیر سابق درمان تامین‌اجتماعی اصفهان تایید می‌کند و به می‌گوید:«سازمان تامین‌اجتماعی به‌عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌ای بیش از ۴۹ میلیون نفر تحت پوشش دارد و در بیشتر دولت‌ها به‌ویژه دولت سیزدهم همیشه حیاط‌خلوت دولتی‌ها بوده، درحالی‌که اصلا ربطی به دولت ندارد. کسانی درباره این سازمان تصمیم می‌گیرند که نه کارشناس‌اند و نه دارای سابقه بیمه و این وضعیت باعث شده بخش‌های مختلف سازمان ازجمله درمان، بیمه و شستا به‌سمت ورشکستگی سوق داده شوند.»
به گفته یک منبع آگاه آمازون تصمیم دارد حدود ۱۰ هزار کارمند در مشاغل شرکتی و فناوری را از هفته جاری اخراج کند. این اقدام احتمالا بزرگترین کاهش نیروی انسانی شرکت تا به اکنون به حساب می آید.
معاون علمی، فناوری و اقتصاددانش بنیان ریاست جمهوری گفت: کمتر از ۵ سال آینده شرکت‌های دانش بنیان مشتریان بزرگ بانک‌ها هستند و آنها تصمیم می‌گیرند کجا سرمایه گذاری کنند.
اعضای این باند، اسفند سال گذشته بود که تصمیم به اجرای نقشه‌های بزرگ سرقت از صرافی‌ها را کشیدند. آن‌ها که پنج نفر بودند، با لباس نظامی خود را مامور معرفی کرده و وارد یک صرافی در مرکز تهران شدند. ساعت ۱۲ ظهر بود که نقشه خود را عملی کردند. آن‌ها مدعی شدند که در خصوص این صرافی تخلفاتی گزارش شده و باید آنجا را بررسی کنند.
چین تصمیم دارد با ساخت یک مزرعه بادی جدید با ظرفیت تامین برق ۱۳ میلیون خانه تا قبل از ۲۰۲۵ میلادی، رکورد خود برای بزرگترین مزرعه بادی جهان را بشکند.
رئیس آژانس بین المللی انرژی گفت که کمبود گاز طبیعی مایع در بازارهای جهانی و کاهش عرضه نفت از سوی بزرگ‌ترین تولیدکنندگان دنیا جهان را وارد اولین بحران واقعی انرژی کرده‌است.
گروسی، مدیرکل سازمان انرژی اتمی: خلا نظارتی بر برنامه هسته‌ای ایران بزرگ‌تر و بزرگ‌تر می‌شود/ تصمیم در خصوص پرونده پادمانی ایران بر عهده تمامی کشور‌های عضو آژانس است/ در مورد تحقیقات، پیشرفتی حاصل نشده/ ما درمورد آثاری از اورانیوم در مکان‌هایی اعلام نشده در ایران سئوال می‌پرسیم؛ چرا می‌گویید سئوالتان سیاسی‌ست؟
با وجود گذشت ۱۵ سال بزرگ‌ترین حسرت قلعه‌نویی هنوز همان پایان دوره همکاری‌اش با تیم ملی است.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ