ساری- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: میزان اشتغال ایجاد شده در کشور از یک میلیون شغل فراتر رفت و به ۱.۵ میلیون شغل رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت سیزدهم براساس وعده خود در ایجاد سالانه یک میلیون فرصت شغلی از ابتدای تشکیل تاکنون موفق به اشتغال‌آفرینی برای بیش از ۱میلیون و ۹۷۰هزار نفر شده است.
یک سپرده گذار لبنانی با یورش به بانکی و ایجاد فضای رعب و وحشت موفق شد که سپرده خود را بگیرد.
یک سپرده گذار لبنانی با یورش به بانکی و ایجاد فضای رعب و وحشت موفق شد که سپرده خود را بگیرد.
مشکل ناترازی گاز که به دلیل افزایش میزان مصرف آن ایجاد شده در سال‌های اخیر پررنگ بوده است. وزیر نفت در این باره گفته است: بهره‌برداری از فاز ۱۱ پارس جنوبی به کاهش ناترازی گاز در زمستان کمک خواهد کرد. او همچنین می‌گوید: پارسال ۱۲ میلیارد دلار پروژه‌های نیمه‌تمام نفتی به بهره‌برداری رسید و امسال ۶۸ پروژه نیمه‌تمام نفتی به ارزش ۱۵ میلیارد دلار بهره‌برداری خواهد شد.
در صورت امکان با مو‌های خیس نخوابید. وقتی مو خیس است، به مراتب بیشتر مستعد آسیب است؛ زیرا باعث ایجاد موخوره شود. اگر مجبورید روی مو‌های خیس بخوابید، حتما با یک شانه دندانه پهن آن را شانه کنید.
اهواز- نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: برخی افراد در دولت به ایجاد جو هیجانی علاقه دارند ولی این روش خوبی نیست که رسماً اعلام کنیم ۱۵ مدیر تغییر می‌کنند ولی اسامی آنها بیان نشود.
ابراهیمی تولد دومین گوساله در فاصله کمتر از ۱۵ روز در این منطقه را برآیند ایجاد محیط امن و ایمن برای این گونه در معرض انقراض دانست و گفت: همه تمهیدات برای فراهم شدن فضایی آرام توام با شرایط مناسب زیستی در پهنه تکثیر و پرورش گوزن زرد ایرانی در ارسنجان ایجاد شده است.
وزیر نفت تصریح کرد: دشمن و عوامل آن‌ها توانستند با جنگ ترکیبی شرایط ویژه‌ای را به راه انداخته و با ایجاد چالش در تامین گاز و بنزین زمینه گسترش نارضایتی عمومی را فراهم کنند، اما این ترفند دشمن خنثی شد. همانطوری که در بند «م» تبصره یک بودجه سال ۱۴۰۱ دولت مکلف به اصلاح الگوی مصرف گاز شد دولت نیز در این مسیر گام برداشت. در بند «ک» تبصره ۱۵ بودجه سال ۱۴۰۱ نیز دولت مکلف شد تغرفه بخش خانگی را اصلاح کند.
این طراحی منظره‌ای خیره کننده از جنگل بارانی را برای ساکنین به ارمغان می‌آورد. در نهایت، طبقه دوم یا "طبقه خصوصی" شامل اتاق خواب و حمام است که برای صرفه جویی در فضا و ایجاد حریم خصوصی بیشتر تنها از طریق نردبان قابل دسترسی است.
سرنوشت کارمندان فناوری به بحران های مالی گره خورده است. همانطور که اپیدمی کرونا به شکوفایی صنعت و ایجاد مشاغل انبوه دراین بخش منجر شد، در سال ۱۴۰۱ بحران اقتصادی کارمندان را قلع و قمع کرد.
اصفهان- استاندار اصفهان از اضافه شدن ۱۵ ایستگاه هواشناسی در استان در دولت سیزدهم خبر داد.
مشهد ـ مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال‌جاری توسط بهزیستی برای بیش از ۱۵ هزار زن سرپرست خانوار در خراسان رضوی زمینه‌های اشتغال و فعالیت‌های مولد ایجاد شده است.
دقت کردیم که قانون بودجه منجر به توسعه تشکیلات نشود، با وجود اینکه در بند‌های مختلف پیشنهادهایی مبنی بر تشکیل صندوق آمده بود، اما آز آنجا که براساس سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، ما نه تنها نباید شرکت دولتی جدید ایجاد کنیم، بلکه باید شرکت‌های دولتی موجود را نیز واگذار کنیم، ولی متاسفانه در سال‌های اخیر رویه شده که حتی در قانون بودجه، صندوق ایجاد می‌شود.
دقت کردیم که قانون بودجه منجر به توسعه تشکیلات نشود، با وجود اینکه در بند‌های مختلف پیشنهاداتی مبنی بر تشکیل صندوق آمده بود، اما آز آنجا که براساس سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی ما نه تنها نباید شرکت دولتی جدید ایجاد کنیم، بلکه باید شرکت‌های دولتی موجود را نیز واگذار کنیم، اما متاسفانه در سال‌های اخیر رویه شده است که حتی در قانون بودجه، صندوق ایجاد می‌شود
یحیی طبری که کاملا از دست این مزاحم‌های تلفنی که کار اورژانس را به تعویق می‌اندازد عصبانی است می‌گوید: این طور نیست که سه هزار نفر متفاوت تلفن دست بگیرند و برایمان مزاحمت ایجاد کنند، بلکه برخی از افراد ۱۰ الی ۱۵ بار با اورژانس تماس می‌گیرند.
شهردار منطقه ۴ تهران از پیش‌بینی برای کاهش بار ترافیکی در پی بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید باقری با خیابان فرجام خبر داد.
فضای سبز دوم از تقاطع شیخ فضل‌الله‌نوری تا یادگار امام (ره) از سال‌ها پیش ایجاد شده و به بوستان ۱۵ هکتاری معروف است، رشد قارچ باعث توجه بیشتر افراد به این محدوده شده است. به طوری‌که افرادی که برای پیاده‌روی به این باغ‌راه می‌آیند، با دیدن قارچ‌ها تعجب می‌کنند. برخی هم با این موضوع که ممکن است قارچ‌ها خوراکی باشند، چون تازه‌اند و سفید، آن را می‌چینند. گویی که در حال چیدن سبزی‌های بهاره و کوهی هستند.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند تهران گفت:در منطقه ۱۵ فضایی برای بازی کودکان در ازای دریافت پسماند خشک ایجاد شده است .
فروزانفر با اشاره به اینکه ۲۰۰ نفر درگیر اجرای این نمایش هستند افزود: این اثر دکوری سنگین و انفجارهای متعددی دارد. ابتدا قرار بود ۲۵ اجرا داشته باشیم اما به دلیل تاخیری که ایجاد شد این سینمایش ۱۵ اجرا خواهد داشت و در هر اجرا می‌تواند میزبان ۴۰۰۰ مخاطب باشد.
رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به پرسشی در خصوص جمع آوری مخازن زباله در سطح شهر بر اثر آتش‌سوزی و ایجاد خسارت در جریانات اخیر گفت: تهیه مجدد این مخازن زمان می‌برد؛ هرچند هزینه هر مخزن نیز ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان است. وقتی این مخازن آتش زده می‌شود، چاره‌ای جز جمع آوری نیست.
عضو شورای شهر تهران گفت: بحث ماده ۱۵ قطعی شده است و افزایش طبقات در بافت فرسوده دورنمای خوبی را در این بافت ایجاد کرده است.
اینستاگرام اخیرا تغییرات جدیدی در بخش استوری‌ها ایجاد کرده است. طبق اعلام این شرکت مدت زمان استوری‌ها از ۱۵ ثانیه به ۶۰ ثانیه افزایش خواهد یافت.
معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: برای تحول اساسی در بخش کشاورزی، بیش از ۲۵ هزار گلخانه در کشور ایجاد شده که از این تعداد ۱۵ هزار گلخانه بر اساس برنامه اقتصاد مقاومتی بوده است.
رییس پلیس راه استان کرمانشاه اعلام کرد: در حال حاضر ترافیک ۱۵ کیلومتری از میدان نفت شهرستان قصرشیرین تا خود مرز خسروی ایجاد شده و منتظریم تا مسئولین در این زمینه چاره اندیشی کنند.
مدیرکل سیاست گذاری و توسعه اشتغال وزارت کار گفت: راه‌اندازی مراکز کاریابی و مشاوره کارآفرینی نوجوانان از جمله کارویژه‌هایی است که می‌توان به طور اختصاصی برای سنین ۱۵ تا ۱۸ سال ایجاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ