ارلینگ هالند، مهاجم منچسترسیتی، در دیدار برگشت تیمش مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا، در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، یک ضربه پنالتی را از دست داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیورپول که در اوایل بازی با بورنموث روی یک اشتباه دروازه‌اش را باز شده دید در دقیقه 28 با ضربه تماشایی لوئیس دیاز کار را به تساوی کشاند و کمتر از 10 دقیقه بعد با گل صلاح پیش افتاد.
محمد صلاح پس از جشن تولد 31 سالگی خود اردوی تیم ملی مصر را ترک کرد.
بعد از عذرخواهی محمد صلاح از هواداران لیورپول بابت ناکامی در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، یورگن کلوپ نیز به حمایت صلاح پرداخت.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از پیروزی امشب مقابل برنتفورد به ستایش محمد صلاح پرداخت.
محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، بعد از دریافت جایزه‌اش به عنوان بهترین بازیکن ماه لیگ برتر گفت لیورپول اگر مثل دیدار اخیرش مقابل آرسنال کار کند در پایان فصل سهمیه چمپیونزلیگ را به دست خواهد آورد.
به گفته سجاد اسماعیل زاده رییس جمعیت هلال احمر ماکو، پس از کشف جسد طی یک عملیات ۱۰ ساعته و با تلاش ۹ نفر از امدادگران هلال احمر، جسد بی جان این نوجوان از محل صخره‌ای بستر رودخانه زنگمار بیرون آورده شد و تحویل مراجع ذی صلاح گردید.
خوشحالی اشتباهی کلوپ بعد از پنالتی محمد صلاح یکی از سوژه های جالب بازی بزرگ هفته در انگلیس بود.
او که از هشتگ حجاب اجباری استفاده می‌کند، مانند همان کسانی است که در دهه ۶۰ در پیشانی دختران پونز فرو می‌کردند؛ همان کسانی که چند صباح بعد از اتمام پروژه پونزکاری، همراهان و هم‌قطاران آقای شهردار سابق شدند! همگی به دنبال سیاسی کردن موضوع بودند و هستند؛ دوستان آقای شهردار با انحرافات سیاسی در دهه‌های گذشته و خود ایشان با غرض‌ورزی‌های سیاسی در مقطع کنونی؛ که اگر این‌گونه رفتار نکنند ایده دیگری برای باقی ماندن در دنیای سیاست ندارند.
محمد صلاح، مهاجم لیورپول، معتقد است که قهرمان نشدن در این فصل باعث می‌شود که آنها عطش بیشتری برای فصل بعد داشته باشند.
محمد صلاح، مهاجم لیورپول، به احترام ماه رمضان از نوشیدن آب بعد از تعویض خودداری کرد.
قائم‌مقام وزیر میراث‌فرهنگی با تاکید بر ضرورت توجه به بعد اقتصادی فرش ایرانی گفت: فرش راه میانبر برای معرفی صلح و نوع دوستی ایرانیان به جهان است.
قائم‌مقام وزیر میراث‌فرهنگی با تاکید بر ضرورت توجه به بعد اقتصادی فرش ایرانی گفت: فرش راه میانبر برای معرفی صلح دوستی و نوع دوستی ایرانیان به جهان است.
یورگن کلوپ بعد از شکست 1-0 مقابل بورنموث از محمد صلاح که در این بازی یک پنالتی را از دست داد دفاع کرد و گفت توپها گاهی گل نمی‌شود و زندگی چیزی جز این نیست.
ستاره مصری لیورپول بعد از این پیروزی درخشان به فکر استراحت است.
صلاح الزواوی سال گذشته به کار خود پایان داد و بعد از او دخترش "سلام" سفیر جدید فلسطین در تهران شد.
همه واحقوق بشرای بیگانگان جز با هدف امتیاز گرفتن نیست، پس چه بهتر که این امتیاز را ابتدا به مردم خودمان بدهیم، بعد در‌های صلح و دیپلماسی مقتدرانه را هم باز کنیم. رییس قوه قضاییه گفتند می‌خواهیم مردم را خوشحال کنیم، حبذا لطفا آغاز کنید، در کسب رضایت مردم گشاده‌دستی کنید و سرعت به خرج دهید که هیچ جای دوری نمی‌رود و انواع راه‌های آن را بلدید. آزادی هر یک از زندانیان کلی خوشحالی می‌آورد کما اینکه هر محدودیتی سرمایه‌ای برای کار و فشار بیگانگان فراهم می‌کند.
صالح حردانی بعد از جام جهانی به نسبت پیش از این مسابقات وضعیت متفاوتی را در استقلال تجربه می کند.
محمد صلاح، مهاجم مصری لیورپول، در شروع دوباره لیگ برتر بعد از وقفه جام جهانی تنها به 5 دقیقه زمان نیاز داشت تا برای تیمش گلزنی کند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از پیروزی 2-1 تیمش مقابل تاتنهام در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از پیروزی 2-1 تیمش مقابل تاتنهام در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
طارمی در مجموع گل و پاس گل بعد از امباپه در رتبه دوم و بالاتر از مسی و صلاح قرار گرفته است.
کارشناسان و فعالان صلح جهانی هشدار داده‌اند یک جنگ هسته ای تمام عیار باعث نابودی سیستم‌های غذایی جهانی و مرگ بیش از ۵ میلیارد نفر در سراسر کره زمین از گرسنگی خواهد شد.
دژان لوورن، هم‌تیمی سابق محمد صلاح در لیورپول، بعد از هت‌تریک او در بازی دیشب مقابل رنجرز فرصت را برای تسویه حساب با منتقدین این ستاره مصری مناسب دید.
محمد صلاح ستاره مصری لیورپول بعد از بازی امشب تیمش مقابل برایتون باعث ایجاد دودستگی بین هواداران لیورپول شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ