مارکو روزه به لایپزیش برای بازی فردا برابر بایرن خوشبین است و به ستایش از بازیکنانش پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مارکو روزه، سرمربی لایپزیش، می‌گوید شاگردانش در بازی سوپرکاپ آلمان مقابل بایرن مونیخ نشان دادند که این فصل چطور بازی خواهند کرد.
لایپزیش چند هفته قبل از شروع فصل آینده قرارداد سرمربی آلمانی خود، مارکو روزه را تمدید می‌کند.
مارکو آسنسیو، ستاره ملی‌پوش رئال مادرید، رمز موفقیت تیمش در ضربات پنالتی را تمرین نکردن این ضربات در روز قبل از بازی دانست.
باشگاه ختافه به‌خاطر اتفاقی که هنگام تعویض مارکو آسنسیو در جریان بازی روز شنبه رخ داد، از رئال شکایت کرد.
روز گذشته ال‌چیرینگیتو ادعا کرد که لیونل مسی با الهلال به توافق رسیده و امروز فرانس پرس نیز آن را تایید کرد. برای مارکو فان باستن، اسطوره هلندی، این انتخاب مسی حیرت‌انگیز است.
ژنرال پرادو توانست چه گوارا و شورشیان همراهش را در یک جنگل دور افتاده در بولیوی محاصره کند. در زمان بازداشت چه گوارا، از گروه ۱۲۰ نفری همراه او تنها ۲۲ نفر زنده بودند. یک روز پس از بازداشت چه گوارا، افسر دیگری به نام ماریو تران او را اعدام کرد و جنازه‌اش در یک مکان سری دفن شد.
به گفته سجاد اسماعیل زاده رییس جمعیت هلال احمر ماکو، پس از کشف جسد طی یک عملیات ۱۰ ساعته و با تلاش ۹ نفر از امدادگران هلال احمر، جسد بی جان این نوجوان از محل صخره‌ای بستر رودخانه زنگمار بیرون آورده شد و تحویل مراجع ذی صلاح گردید.
مارکا برای شمار روز ال‌کلاسیکو دست به ابتکار جالبی زده و تیتر یک خود را با الهام از شعار معروف هواداران بارسا درست کرده است.
خیلی ها سیتی را از حالا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان می بینند ولی مارکو روزه، مربی لایپزیش، برای شگفتی سازی در اتحاد برنامه های خاص خودش را دارد.
مارکو روزه، سرمربی لایپزیش می‌گوید که انتقادات وارد شده به ارلینگ هالند، بازیکن نروژی منچسترسیتی را درک نمی‌کند.
فردیناند مارکوس جونیور رئیس جمهور فیلیپین روز سه شنبه در یک رژه نیروی هوایی فیلیپین یک هواپیمای جنگنده FA-۵۰ را هدایت کرد. بلافاصله پس از ورود مارکوس به پایگاه نیروی هوایی کلارک در بامبانگا سوار این جنگنده شد و پرواز کرد.
مارکو وراتی، ستاره پی‌اس‌جی، که به همراه سرمربی این تیم در کنفرانس خبری پیش از دیدار با بایرن شرکت کرده بود گفت همه بازیکنان این تیم آماده بازی بزرگ با بایرن و کاملا امیدوار به صعود هستند.
مارکو روزه، سرمربی لایپزیش، در آستانه دیدار با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان، به ستایش ارلینگ هالند مهاجم سیتی پرداخت و گفت شم گلزنی او برای تیمش خطرناک است.
اسپانیا در بازی روز سه شنبه برابر مراکش در یک هشتم نهایی جام جهانی، از پیراهن دوم خود به رنگ آبی استفاده خواهد کرد.
مارکو آسنسیو هنوز باور ندارد که داور در بازی روز گذشته رئال و خیرونا برخورد توپ به دستش را پنالتی اعلام کرده باشد. او در توییتر به این اتفاق واکنش منفی نشان داد.
مارکو روزه، مربی لایپزیش، معتقد است که رئال بهترین تیم دنیاست و بازی برابر این تیم افتخار بزرگی محسوب می‌شود.
مارک لاس، سردبیر اکیپ، اظهارات جالبی را در آستانه اهدای جایزه توپ طلا درباره این مراسم مطرح کرده است.
مارکو روزه، مربی جدید لایپزیش، تاکید کرد که هیچ هراسی از نام رئال ندارند و اینکه برای مهار وینیسیوس در بازی امشب برنامه ویژه ای دارند.
مارکو روزه، سرمربی باتجربه لایپزیش توانست به خوبی از باشگاه سابق خود دورتموند، انتقام بگیرد.
لایپزیش با ارائه نمایشی درخشان موفق شد با سه گل دورتموند را مغلوب کند.
مارکو روزه، سرمربی سابق بروسیا دورتموند، جانشین دومنیکو تدسکو روی نیمکت لایپزیش شد.
با یک برنامه ریزی درست و اصولی، از مدت ها پیش کار رئال در نقل و انتقالات تمام شده و این تیم در روز پایانی، نه دغدغه خرید بازیکن دارد و نه نگران جدایی بازیکنانش است.
تنها دو روز تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی فرصت باقی است اما هنوز تصمیم نهایی مارکو آسنسیو، ستاره جوان رئال، مشخص نیست

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ