اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی 3-1 مقابل آرسنال به ستایش از بازیکنانش و به خصوص مارکوس راشفورد و آنتونی پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید برخورد آندره اونانا با بازیکن ولورهمپتون پنالتی نبود.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی مقابل لانس از عملکرد تیمش تمجید کرد و گفت از جذب راسموس هویلند که او را مهاجمی گلزن توصیف کرد خوشحال است.
دورتموند در دیداری دوستانه موفق شد منچستریونایتد را با نتیجه 3-2 شکست دهد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، نگرانی‌ها بابت ولخرجی‌ عربستان در بازار نقل و انتقالات را بی‌مورد دانست و گفت پولهای عربستان نمی‌تواند روی کیفیت لیگ برتر تاثیر بگذارد.
آنتونی مارسیال، مهاجم مصدوم منچستریونایتد، آماده بازگشت به تمرینات گروهی است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از پیروزی تیمش در دیدار دوستانه برابر آرسنال بسیار راضی است.
بعد از گرفته شدن بازوبند کاپیتانی منچستریونایتد از هری مگوایر این تیم حالا بدون کاپیتان است. اما بازوبند شیاطین سرخ بعد از مگوایر به کدام ستاره خواهد رسید؟
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در پاسخ به سوالی درباره جدایی کریستیانو رونالدو از این تیم به صورت تلویحی پذیرفت که جدایی ستاره پرتغالی ذهنیت تیمش را بهتر کرده است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید در حال حاضر شرایط تیم برایش بسیار مهم‌تر از تمدید قرارداد رشفورد است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد ماموریت مهم تیمش بعد از شکست امشب را خروج سریع از حال و هوای نتیجه به دست آمده دانست.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید در حال حاضر به تمدید قرارداد مارکوس رشفورد فکر نمی‌کند.
نیوکاسل، حال منچستر و تن‌هاخ را گرفت
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار با بتیس در لیگ اروپا می‌گوید تیمش درس‌های لازم را از شکست مقابل لیورپول گرفته و حالا نگاهش رو به آینده است.
مارکوس رشفورد بعد از گلی که مقابل منچسترسیتی به ثمر رساند، حالا در هر هفت بازی اخیر تیمش موفق به گلزنی شده است. رشفورد در این تعداد بازی، 8 گل و 2 پاس گل زده است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار با اورتون در جام اتحادیه می‌گوید شیاطین سرخ به جایی رسیده‌اند که حالا می‌توانند به فتح دست‌کم یک جام قهرمانی امیدوار باشند.
سرمربی یونایتد تایید کرد که تیمش در جست‌و‌جوی یک مهاجم است اما در عین حال قرار نیست بابت این کار پول‌های خود را دور بریزد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که قهرمانی آرژانتین در جام جهانی فشارها بر لیساندرو مارتینز را افزایش می‌دهد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی هلندی شیاطین سرخ، از بازگشت مارسیال به ترکیب خوشحال است و حالا می تواند از سیستم چرخشی در خط حمله تیمش استفاده کند.
یک روزنامه انگلیسی می‌گوید جدا شدن رونالدو از منچستریونایتد در ماه ژانویه تقریبا قطعی شده و اریک تن‌هاخ حالا به دنبال پیدا کردن جایگزین او می‌گردد.
اریک تن‌هاخ حالا بیشتر از گذشته به کاسمیرو اعتماد دارد و ستاره برزیلی هم پاسخ این اعتماد را به خوبی داده است. مربی هلندی بازی خوب کاسمیرو برابر وستهم را ستایش کرد.
در حالی که موج انتقادها از کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، شدت گرفته، به نظر نمی‌رسد که اریک تن‌هاخ هم در این اتفاقات بی‌تقصیر باشد.
اریک تن هاح انتظار نداشت که توماس توخل در ابتدای فصل از چلسی اخراج شود. او همچنین تایید کرد که رونالدو فردا می تواند برابر رئال سوسیداد در ترکیب ثابت باشد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از شرایط بدنی کاسمیرو تمجید کرد و 10 دقیقه بازی او برابر ساوتهمپتون را برای شناخت بیشترش از لیگ برتر، مناسب دانست.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از بازیکن این تیم مارکوس راشفورد دفاع کرد. این در حالی است که راشفورد به دلیل عملکردش در مقابل برایتون با انتقادهای تندی مواجه شده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ