یک کارشناس بازار سرمایه با انتقاد از لغو عرضه خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی در بورس کالا از سوی وزارت صمت، اظهار کرد: چرا وزارت صمت به نظر کارشناسان توجهی ندارد؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون بدنسازی همچنان بدون توجه به دستور وزارت ورزش مبنی بر ممنوعیت برگزاری دوره‌های آموزشی به دلیل مشکلات متعدد، کماکان به برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی اقدام می‌کند.
وزارت ارتباطات عراق به دلایل فیلتر شدن تلگرام در این کشور پرداخت.
دو فوریت تشکیل وزارت بازرگانی ۱۲ اردیبهشت ماه در مجلس به تصویب رسید و با تصویب این لایحه در کمیسیون مربوطه در یکم خردادماه به صحن علنی ارجاع شد اما با گذشت بیش از یک ماه، هنوز این لایحه در دستور کار صحن مجلس قرار نگرفته است.
طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی دوباره پس از دوازده سال در مجلس مورد بررسی قرار گرفت. موافقان در این زمینه بر این باورند که در صورت اجرای این طرح، شاید شرایط حوزه مسکن بهبود پیدا کند؛ اما اینکه بار مالی تحمیل شده به دولت در راستای تحقق این امر چقدر توجیه اقتصادی داشته باشد، جای سوال دارد؟ منصور آرامی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با تابناک به بررسی ابعاد مختلف این موضوع پرداخته است.
طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی دوباره پس از 12 سال در مجلس مورد بررسی قرار گرفت. موافقان در این زمینه معتقدند در صورت اجرای این طرح شاید شرایط حوزه مسکن بهبود پیدا کند اما اینکه بار مالی تحمیل شده به دولت در راستای تحقق این امر چقدر توجیه اقتصادی داشته باشد جای سوال دارد؟ منصور آرامی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با تابناک به بررسی ابعاد مختلف این موضوع پرداخته است.
در حالی که چند روزی است با عبور از بهار به تابستان رسیده ایم، طبق وعده مسئولان وزارت صمت بایستی تا به امروز ۲۰۰ هزار خودروی خارجی وارد کشور می‌شد. وعده‌ای که ۱۰۰ هزارتای آن در سه ماه پایانی سال قبل و ۱۰۰ هزارتای دیگر نیز در سه ماه ابتدایی امسال بایستی محقق می‌شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: چرا از مدعیان ⁧حقوق بشر⁩ و مبارزه با تروریسم و"پیام متحد" سفرای اروپایی در تهران خبری نیست؟!
کارشناس امر مدیریتی فوتبال جزییات مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس را شرح داد؛ دقیقا همان مساله‌ای که می‌گویند باعث حذف سرخ‌ها از آسیا می‌شود.
محمد نبی حبیبی، شهردار وقت تهران با انتقال وزارت کشور از خیابان بهشت به خیابان فاطمی موافقت کرد، ولی همکاران وی با این تغییر مکان، مخالف بودند. ایشان پذیرفتند، ولی همکارانشان قبول نمی‌کردند و مقاومت‌هایی صورت گرفت. وقتی ما فشار آوردیم و وزارت کشور به خیابان فاطمی انتقال یافت در روزنامه‌ها علیه من مقاله نوشتند و بیان کردند که وزیر کشور خانه اش این قدر بزرگ است که هلی کوپتر در آن می‌نشیند، چون روی ساختمان فعلی وزارت کشور هلی کوپتر نیز می‌تواند بنشیند و وزیر کشور می‌خواهد با هلی کوپتر از منزلش به وزارتخانه برود.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: وزرای زن و فمینیست اروپا، کانادا و استرالیا کجا هستند و چرا از کنسرت دسته جمعی آنها در حمایت از حقوق زنان معترض فرانسوی خبری نیست.
سخنگوی وزارت صمت گفت: وزارت صمت بورس کالا را به عنوان محل موقت فروش خودرو انتخاب کرده است چرا که فرآیندش شفاف است.
راه‌اندازی درگاه واحد صدور مجوزها ذیل درگاه ملی مجوزها، از اصلی ترین راهبردهای اصلاح نظام مجوزدهی و تحول در اشتغال‌زایی مبتنی بر رقابت‌پذیری و شفافیت خواهد بود که متاسفانه تاکنون پیشرفت جدی نداشته است
نماینده مردم شهرکرد در مجلس گفت: تفکیک وزارتخانه‌هایی چون راه و شهرسازی یا وزارت صمت در شرایط فعلی کارساز نیست، چرا که مسائل این وزارتخانه‌ها مربوط به تفکیک یا انتزاع نیست.
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره برگزاری دیدار استقلال و نساجی در ورزشگاه شهید باهنر کرمان توضیحاتی را ارائه کرد.
نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: وزارت صمت وزارتخانه‌ای عریض و طویل است و اداره آن کار یک نفر نیست چرا که چالش‌های مختلفی با این وزارتخانه داشته‌ایم که هنوز ادامه دارد.
سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به این سوال که چرا ایران موضعی در خصوص مرگ ملکه نشان نداده است، گفت: ایران از نظر پروتکلی متناسب با روابط دوجانبه و هم از منظر عمل متقابل در مناسبت‌های مشابه براساس عرف رایج دیپلماتیک عمل کرده است.
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تفکیک وزارت راه و شهرسازی و تبدیل آن به دو وزارت راه و مسکن را راهکاری برای حل مشکل مسکن در کشور عنوان کرد.
یک کارشناس اقتصادی گفت: مجموعه وزارت اقتصاد و حتی دولت به اجرای قانون تسهیل علاقه دارند، اما متاسفانه اراده کافی برای تغییر شرایط و صدور مجوز‌ها تنها از طریق درگاه ملی مجوز‌ها وجود ندارد.
رئیس فدراسیون کشتی با انتقاد از تفکراتی که معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش دارد گفت: با تفکراتی که آقای پولادگر دارد وزارت ورزش به جایی نخواهد رسید.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: قانون الزام دستگاه‌ها به استفاده از درگاه ملی مجوز‌های کشور برای صدور مجوزها، بسیاری از مشکلات جامعه را حل و مردم را از سردرگمی رها می‌کند. متاسفانه با وجود رونمایی از درگاه ملی مجوزها، به دلیل تبدیل نشدن این درگاه به تنها درگاه صدور مجوزها؛ در عمل اتفاق مهمی در زمینه تسهیل صدور مجوز‌ها نیفتاده و مسئولیت این موضوع مستقیم با وزارت اقتصاد است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: قانون الزام دستگاه‌ها به استفاده از درگاه ملی مجوز‌های کشور برای صدور مجوزها، بسیاری از مشکلات جامعه را حل و مردم را از سردرگمی رها می‌کند. متاسفانه با وجود رونمایی از درگاه ملی مجوزها، به دلیل تبدیل نشدن این درگاه به تنها درگاه صدور مجوزها؛ در عمل اتفاق مهمی در زمینه تسهیل صدور مجوز‌ها نیفتاده و مسئولیت این موضوع مستقیم با وزارت اقتصاد است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: قانون الزام دستگاه ها به استفاده از درگاه ملی مجوزهای کشور برای صدور مجوزها، بسیاری از مشکلات جامعه را حل و مردم را از سردرگمی رها می کند. متاسفانه با وجود رونمایی از درگاه ملی مجوزها، به دلیل تبدیل نشدن این درگاه به تنها درگاه صدور مجوزها؛ در عمل اتفاق مهمی در زمینه تسهیل صدور مجوزها نیافتاده است و مسئولیت این موضوع مستقیما با وزارت اقتصاد است.
بارش باران و وزش باد شدید تا پایان هفته
سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: جمهوری اسلامی این در فرایند مذاکرات این قطعنامه مشارکت فعال داشت، اما متاسفانه بانیان قطعنامه از پذیرش اصلاحات ایران و تعداد زیادی از کشورها خودداری کردند.
قالیباف تصریح کرد: همچنین پیشنهاد نمایندگان در خصوص امامزادگان واجب‌التعظیم در حوزه انتخابیه نیز بار مالی به همراه دارد بنابراین پیشنهاد می‌شود این اصلاحیه به صورت دو شوری مورد بررسی قرار گیرد تا مغایرت‌های آن در کمیسیون برطرف شود. همچنین خواهشمندم نمایندگان پیشنهاد دهنده نیز به اصل ۷۵ و بار مالی توجه داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ