ستاره سابق فوتبال برزیل در مورد ابتدای دوران حضورش در زندان نکته جالبی را با رسانه‌ها در میان گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عادل فردوسی‌پور (زادهٔ ۱۱ مهر ۱۳۵۳) گزارشگر فوتبال، تهیه‌کننده، مجری تلویزیونی، صداپیشه، مترجم و مدرس دانشگاه اهل ایران است.
اهواز- رزمنده شاعر گفت: آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در سیم خاردار و گونی و… خلاصه نمی‌شود بلکه مفاخر برجسته‌ای هم چون مرحوم معلمی است که از آثار و ارزش دفاع مقدس به شمار می‌رود.
آنچه مسلم است این که شهریار علاقه‌ای بی حد و حصر به ثریا – که در اشعارش از او با نام پری یاد می‌کند – داشته و قصد داشته پس از پایان تحصیل او را به همسری خود درآورد. موضوعی که پدر و مادر ثریا نیز از آن مطلع بوده‌اند.»
بازیکن خبرساز استقلال به واسطه فسخ یکطرفه قرارداد خود با حواشی عجیبی روبه‌رو شده است.
رونالدینیو، اسطوره جهان فوتبال پس از خداحافظی از مستطیل سبز، دست به کار‌های متفاوتی زده است.
این شاعر و سیاستمدار که خاطرات کودکی‌اش در جزیره‌ای در کرواسی (یوگسلاوی)، در خرابه‌های به‌جا مانده از جنگ جهانی دوم شکل گرفته، همچنین درباره جنگ بالکان تحلیل‌های جالبی دارد. او رنج مردم را در جنگ، با تمام وجود درک کرده و نسبت به آن عصبانی و غمگین است.
این مجسمه برنزی از شاعر فارسی‌زبان، سعدی شیرازی ساخته شده است و سازنده آن دهقان محمدی هنرمند مجسمه‌ساز است.
مجید صدری، مدیرعامل سابق پرسپولیس در پی پیروزی سرخپوشان مقابل استقلال شعری را در صفحه شخصی‌اش انتشار داد.
روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران درگذشت شاعر انقلاب عباسعلی براتی‌پور را در پیامی تسلیت گفت.
مرحوم مسعود دیانی شاعر، مجری، برنامه‌ساز و دین‌پژوه برجسته کشورمان بود که در ماه‌های اخیر با سرطان درگیر بود. مواجهه عاشقانه و مومنانه او با سرطان و روزنوشت‌هایش از این مدت بسیار خواندنی است
مسعود دیانی، دین‌پژوه و مجری نام‌آشنای برنامه سوره که چندی‌پیش به سرطان مبتلا شده بود، دار فانی را وداع گفت.
رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت شاعر شیرین‌سخن آقای میرزا حسین کریمی را تسلیت گفتند.
خبرنگار و شاعر سرشناس عراقی به جعل نام خلیج فارس در مسابقات فوتبال کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس واکنش جالبی نشان داد.
شعار هواداران تیم ملی عربستان پس از پیروزی برابر آرژانتین در جام جهانی 2022، به شهرتی جهانی رسید.
علیرضا قزوه برای پاسخ به چین، توصیه شاعرانه‌ای برای رئیس‌جمهور و وزری امور خارجه داشت.
الیاس شاعر، هافبک مراکش، در نشست خبری بازی با فرانسه گفت که بهترین مربی دنیا را دارند و فردا این مهم ثابت خواهد شد.
یک شاعر آیینی با حضور در جمع ماموران یگان ویژه اقدام به خواندن شعر و مدح اهل بیت کرد تا با این کار خود خداقوتی به این ماموران گفته باشد.
رئیس جمهور درگذشت شاعر اهل بیت و استاد بزرگ شعر آیینی کشور، خادم الرضا(ع)، حاج سید رضا موید را به خانواده، یاران و بازماندگان آن مرحوم تسلیت گفت.
ساعت ۷:۲۰ عصر دوشنبه ۲۱ شهریور، زن جوانی در حال رفتن به باشگاه ورزشی بود که ناگهان پسر جوانی سوار بر موتورسیکلت سبز رنگ به او نزدیک شد و محتویات یک ظرف پلاستیکی را که در دستش بود روی زن جوان ریخت.
پیکر مرحوم امیرهوشنگ ابتهاج شاعر و ادیب نامدار معاصر کشورمان چهارشنبه شب با حضور مسئولین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سخنگوی وزارت امور خارجه و اعضای خانواده وی وارد کشور شد.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت شاعر پرآوازه کشورمان، مرحوم امیر هوشنگ ابتهاج را به خانواده، جامعه فرهنگی و هنری و مردم ادب‌پرور ایران تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت شاعر پرآوازه ایران مرحوم امیر هوشنگ ابتهاج را به خانواده، جامعه فرهنگی و هنری و مردم ادب‌پرور ایران تسلیت گفت.
حکیم شاکر به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال عراق انتخاب شد.
دو اثر «شاعر نشسته» پرویز تناولی به قیمت ۱۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ‏تومان و اثر منیر فرمانفرماییان با نام «شیراز» به قیمت ۱۳ میلیارد تومان رکورد گرانترین آثار به فروش رسیده در ادوار گذشته حراج تهران را ارتقا دادند. ۳۵ اثر با ارزش بیش از یک میلیارد تومان برآورد قیمت به مجموعه‌داران ایرانی پیشنهاد شدند که در نهایت ۳۸ اثر، یعنی نیمی از آثار دوره پانزدهم با قیمت میلیاردی چکش خوردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ