اسطوره فوتبال آرژانتین می‌تواند برابر پاناما دو رکورد ویژه کسب کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی در دیدار برابر دالاس درخشید و توانست دو گل به ثمر رساند. این برای سومین بازی پیاپی است که او با پیراهن اینترمیامی دبل می‌کند.
لیونل مسی در جریان ماراتون 8 گله اینترمیامی و اف‌سی دالاس در یک‌هشتم نهایی لیگز کاپ دو گل به ثمر رساند تا بار دیگر مهم‌ترین نقش را در پیروزی تیمش داشته باشد.
اینترمیامی در شبی که لیونل مسی درخشید و دو گل به ثمر رساند، توانست سومین پیروزی پیاپی خود را به دست آورد.
اسپید، هوادار دو آتیشه کریستیانو رونالدو، بعد از گل شگفت انگیز لیونل مسی برای اینتر میامی، هوادار او شد!
رسانه هایی مانند فوت مرکاتو و گل خبر می دهند که لیونل مسی پیشنهاد حضور در الهلال را پذیرفته است.
در دو سال گذشته بارسلونا نتوانسته از طریق ضربه کاشته به گل برسد و آخرین بار لیونل مسی بود که به این روش برای بارسا گلزنی کرد.
همکاری لیونل مسی و کیلیان امباپه در بازی مقابل آنژه در نیمه اول پایه‌گذار دو گل تا به اینجای مسابقه بوده است.
لیونل مسی با گلزنی در بازی امشب ، شمار گل های باشگاهی خود را به عدد 700 رساند؛ او اگر دو گل دیگر بزند مجموع گل هایش را هم به عدد 800 خواهد رساند.
پاری سن ژرمن در هفته بیست و دوم لیگ یک به مصاف تولوز رفت و با دو گل اشرف حکیمی و لیونل مسی موفق شد با نتیجه 2-1 به پیروزی برسد.
میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا امشب پای تلویزیون نشستند تا دیدار دوستانه پاری‌سن‌ژرمن و منتخب ریاض را تماشا کنند. مسابقه‌ای که از صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش نشد و لیونل مسی و کریستیانو رونالدو دو اسطوره فوتبال جهان پس از مدت‌ها روبروی یکدیگر قرار گرفتند. این دیدار دوستانه با نتیجه ۴-۵ به نفع پاری سن ژرمن به پایان رسید. لیونل مسی، مارکینیوش، راموس، امباپه و اکیتیکه برای پاری سن ژرمن و رونالدو (۲ گل)، هیون سو و تالیسکا برای منتخب النصر و الهلال گلزنی کردند.
ارلینگ هالند دیشب دو گل دیگر زد تا به رکورد 25 گل در 20 بازی تحت هدایت پپ گواردیولا برسد. او از این حیث بالاتر از لیونل مسی قرار گرفت.
فینال رقابتهای فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در شرایطی بین تیم های آرژانتین و فرانسه برگزار شد که در پایان این دیدار یکی از این دو تیم در قهرمانی ادوار مختلف جام جهانی هت تریک خواهند کرد.
فینال رقابتهای فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در شرایطی بین تیم های آرژانتین و فرانسه برگزار شد که در پایان این دیدار یکی از این دو تیم در قهرمانی ادوار مختلف جام جهانی هت تریک خواهند کرد.
لیونل مسی و کیلیان امباپه در میان سریع‌ترین بازیکنان جام جهانی قرار دارند و فردا تعیین‌کننده‌ترین بازیکنان در فینال جام جهانی خواهند بود.
لیونل مسی در نیمه‌ای که رکورد لوتار ماتئوس در بیشترین بازی جام‌جهانی و رکورد تعداد گل باتیستوتا را شکست، موفق شد با درخشش هم‌تیمی‌اش کرواسی را شوکه کند و با دو گل اختلاف به رختکن برود
لیونل مسی ۲۳ گل با کریستیانو رونالدو فاصله دارد و می‌تواند این اختلاف را در دو بازی باقی‌مانده جام جهانی کمتر کند.
در بازی آرژانتین و لهستان همه نگاه‌ها به دو چهره بزرگ دیگر جام یعنی لیونل مسی و رابرت لواندوفسکی دوخته شده بود که با تیم‌های ملی‌شان آرژانتین و لهستان به مصاف هم رفته بودند.
مربی لهستان در نشست خبری بازی فردای تیمش برابر آرژانتین گفت که این بازی را نباید دوئلی بین لیونل مسی و روبرت لواندوفسکی دانست.
مصاف آرژانتین – مکزیک در حالی با نتیجه دو بر صفر به سود یاران مسی پایان یافت که پیش از گل لیونل بیم این وجود داشت، بازی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان برسد.
یکی از دو گلی که لیونل مسی سه شنبه شب برای پی اس جی به ثمر رساند، به عنوان زیباترین گل هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شد.
لیونل مسی تا به اینجای فصل توانسته دو گل در لیگ قهرمانان بزند و با زدن 12 گل دیگر به رکورد گلزنی کریستیانو رونالدو در این رقابت ها خواهد رسید. رونالدو در لیگ قهرمانان نیست و تهدید مسی هم جدی است.
بر خلاف لیونل مسی و نیمار، کیلیان امباپه هرگز علاقه ای به همگاری در خط حمله با دو ستاره دیگر ندارد.
لیونل مسی شب گذشته با دو پاس گل به کیلیان امباپه، رکورددار پاس گل در سال 2022 شد. او همچنین رکورد دریبل موفق در یک بازی را نیز در اختیار دارد.
لیونل فصل جدید رقابت های لیگ 1 فرانسه را با نمایشی درخشان آغاز کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ