با به میدان رفتن دروازه بان سوم تیم فوتبال استقلال، ریکاردو ساپینتو از تمام بازیکنانش در این فصل استفاده کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انتشار اخبار نادرست از تحولات باشگاه استقلال در سه روز گذشته، یک اتفاق کم سابقه در این باشگاه است.
لئاندرو پریرا با رفتاری حرفه ای و دوستانه از پرسپولیس جدا شد، اتفاقی که به ندرت در فوتبال ایران رخ داده است.
چهارشنبه ۲۶ ژوییه یا بهتر است بگوییم همین هفته پیش اتفاقی در امریکا افتاد که در تاریخ کم‌سابقه است. برای اولین‌بار مجلس نمایندگان امریکا جلسه‌ای برای «پدیده‌های غیرعادی ناشناس» برگزار کرد که به‌صورت مستقیم از تلویزیون‌ها قابل مشاهده بود.
مدیران باشگاه استقلال در یک اقدام ویژه سعی بر کاهش رقم قرارداد بازیکنان و مربیان کرده‌اند؛ اتفاقی که به سود باشگاه خواهد بود.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از شرایط حاکم بر این باشگاه از اتفاقی خبر داد که در فوتبال ایران کم سابقه است. وی تاکید کرد که قراردادش را از باشگاه برده اند!
سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از شرایط حاکم بر این باشگاه از اتفاقی خبر داد که در فوتبال ایران کم سابقه است. وی تاکید کرد که قراردادش را از باشگاه برده اند!
تلخ ترین اتفاق لیگ ملت‌های والیبال برای ایران و بازیکن جوانش رقم خورد.
علیرضا دبیر وزن کم کردن و بدنسازی سنگین را برای کشتی گیران نونهالان بسیار مضر عنوان کرد.
اگر در حین نشستن، تماشای تلویزیون، راه رفتن یا کار کردن متوجه شدید ضربان قلبتان بالاتر از حد معمول است، بدانید که این اتفاق به کم‌آبی بدن مربوط است. وقتی مایعات کافی نمی‌نوشید، قلب شما مجبور است برای پمپاژ خون در سراسر بدن سخت‌تر کار کند و در نتیجه‌ی آن ضربان قلب بالا می‌رود. برای اینکه سیستم قلبی عروقی شما بهتر کار کند، روز خود را با مصرف مایعات فراوان شروع کنید و به طور منظم در طول روز آب و سایر مایعات بنوشید.
در معاملات روز یکشنبه احتمالا در قدم اول نمادهای بزرگ‌تر بازار به سمت تعادل رفته و کم کم شاهد این اتفاق در نمادهای کوچک‌تر باشیم.
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن نیز نسبت به این اتفاق کم تمایل نیست اما مشکل بزرگ قرارداد این بازیکن تا پایان سال 2027 است. پرداخت دستمزد هنگفت نیمار اگرچه برای سران پی‌اس‌جی کار سختی نیست اما از عهده بسیاری از باشگاه‌هایی که او را می خواهند خارج است.
اتفاق عجیبی در لیگ بلژیک افتاده که در فوتبال کم‌سابقه و یا حتی بی سابقه بوده است.
نمونه این اتفاق را می‌شود با مراجعه به بانک‌ها در شهر‌هایی مانند تهران دید به این صورت که ساعت کاری بانک‌های دولتی با ساعت کاری بانک‌های خصوصی تفاوت دارد و در نتیجه، «ارتباط بین بانکی» دست کم در ساعاتی از روز مختل و حتی قطع است. وضعیتی که نتیجه مستقیم وضع مقررات، آن هم به صورت موضعی و غیرفراگیر است و با تغییر ساعت کاری ادارات، بی شک تکرار و چه بسا تشدید خواهد شد.
در اتفاقی کم سابقه، سه بازیکن از تیم اتحاد کلباء به اردوی تیم المپیک امارات دعوت شدند.
این عدم حضور نوعی اعتراض به نظر می‌رسد چرا که اعضای غایب به ارائه نکردن تبصره و ردیف‌های بودجه اعتراض داشتند.
بعد از این اتفاق شکیرا نیز کم نیاورد و از دو پسرش میلان و ساشا خواست که دیگر پدر و مادر جرارد پیکه را پدر بزرگ و مادر بزرگ صدا نکنند.
مورایس در اتفاقی کم‌سابقه ترکیب اصلی تیمش مقابل پیکان را بدون تغییر نسبت به بازی نفت انتخاب کرد.
یک رسانه ژاپنی از دست کم گرفتن کاستاریکا توسط بازیکنان تیم ملی کشورشان خبر داده و عنوان کرده که در اتوبوس بحث بر سر تفاضل گل بوده است!
یک رسانه ژاپنی از دست کم گرفتن کاستاریکا توسط بازیکنان تیم ملی کشورشان خبر داده و عنوان کرده که در اتوبوس بحث بر سر تفاضل گل بوده است!
وقتی تعداد سلول‌ها خیلی کم می‌شود، بخش‌هایی از اعضای بدن نمی‌تواند به‌طور طبیعی کار کند. البته تغییرات در سلول‌ها در سنین جوانی هم اتفاق می‌افتد، اما بدن، در جوانی می‌تواند به‌سادگی بسیاری از این تغییرات را ترمیم کند یا ذخایر کافی برای جبران آن‌ها داشته باشد، اما توانایی مقابله با این آسیب‌ها، با افزایش سن کاهش می‌یابد و نشانه‌های پیری در برخی از اعضای بدن به‌سرعت نمایان می‌شود.
بهترین مهاجم این فصل فوتبال اروپا در یک اتفاق کم‌سابقه در لیگ جزیره موفق به گلزنی نشد!
بر اثر درگیری و آشوب ایجاد شده پس از یک بازی فوتبال در جزیره جاوه اندونزی دست کم ۱۲۹ نفر کشته و ۱۸۰ زخمی شدند. این اتفاق یکی از بزرگترین فجايع تاریخ فوتبال دنیاست
معاون حمل و نقل شهرداری تهران گفت:در حوزه مدیریت سفر اتفاق خوبی رخ داده که از طریق دولت پیگیری شد و آن، منعطف بودن ساعت کار بود که شامل دستگاه‌های عمومی و دولتی است چرا که مطالعات ترافیکی نشان داد شناور شدن ساعت کار تا ۲۲ درصد می‌تواند پیک ترافیک را کاهش دهد البته به شرطی که به طور کامل اجرایی شود. پیشنهادات دیگر مثل دورکاری یا دورکار شدن حداقل ۲۰ درصد کارکنان به تصویب نرسید.
تیم فوتبال پرسپولیس آماری کم نظیر از درصد شوت های تبدیل به گل خود در فصل جاری لیگ برتر به جای گذاشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ