سلاجقه در صحبت‌های خود درباره شایعه استعفای خود از ریاست سازمان حفاظت محیط زیست که در چند روز گذشته در فضای مجازی منتشر شده است، تاکید کرد: فعلا در خدمت مردم شریف هستیم. در مسئولیت‌ها حواشی وجود دارد، اما وضعیت خاصی اتفاق نیفتاده و ان‌شاءالله به عنوان یک خادم کوچک در خدمت مردم هستم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جهید زفیزف، رئیس فدراسیون فوتبال الجزایر، پس از شکست در‌ انتخابات دفتر اجرایی کنفدراسیون فوتبال آفریقا از سمت خود استعفا داد.
وزیر ورزش با استعفای حسن تامینی از ریاست فدراسیون شطرنج موافقت کرد.
استعفای رئیس فدراسیون ورزشکاران پناهنده!
وزیر ورزش و جوانان طی حکمی افشین داوری را به عنوان سرپرست فدراسیون دوومیدانی منصوب کرد.
در پی انتشار تصاویری از مسابقات دوومیدانی در شیراز رئیس فدراسیون دوومیدانی، از سمت خود استعفا کرد.
دبیر کل شورای کمیساریای عالی انتخابات عراق اعلام کرد که رئیس شورای کمیساریای عالی انتخابات این کشور استعفا داده است.
رییس جمهور ضمن انتقاد از نحوه پوشش رسانه‌ای تغییر رییس سازمان برنامه و بودجه، گفت: اگر ناراحتی قلبی میرکاظمی به نقطه‌ای برسد که همکاری با وی را دچار مشکل نکند، به طور حتم از تجربیات او در دولت استفاده خواهیم کرد.
رئیس‌جمهور در جلسه هیات دولت گفت:آقای میرکاظمی ۴ ماه قبل از پایان سال در زمان تدوین ۱۴۰۲ اظهار کردند با توجه با ناراحتی قلبی‌ام، من را به دلیل پرتنش بودن این مسیر از ادامه راه معاف کنید.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: شنیده شده که رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور استعفا داده است.
کمیسیون آموزش اعلام کرد: لازم است همانگونه که وزیر محترم آموزش و پرورش، استعفا نمودند، سایر مقصران این اتفاق در سازمان برنامه و بودجه از جمله معاون علمی، فرهنگی و اجتماعی، رئیس امور آموزش و پرورش عمومی و رئیس امور هماهنگی و تلفیق بودجه آن سازمان نیز استعفا دهند و توسط نهاد‌های نظارتی و امنیتی مورد بازخواست قرار گیرند.
باشگاه بارسلونا از رئیس سازمان لالیگا (لیگ فوتبال باشگاه‌های اسپانیا) خواست به دلیل ارائه مدرک جعلی علیه این تیم استعفا بدهد.
«سید احسان خاندوزی»، وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: رییس سازمان بورس استعفا داده و در جلسه شورای‌عالی بورس این موضوع مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه‌گیری شده است، تحت تاثیر قرار گرفتن از سوی نمایندگان و اعضای کمیسیون اقتصادی صحت ندارد و اگر عضوی چنین موضعی گرفته است حتماً باید نسبت به اظهارنظر خود پاسخگو باشد.
به جز سه رئیس سازمان برنامه و بودجه ( ابوالحسن ابتهاج، مسعود روغنی زنجانی و محمدباقر نوبخت) کمتر کسی در طول تاریخ بوده است که بتواند یک دوره کامل در سازمان برنامه مدیریت کند.
به گفته رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، وارد عرصه‌ای از تهدیدات شدیم که پیامدهای متفاوت دارد، به طور مثال حمله سایبری به مجتمع پتروشیمی می‌تواند منتج به نشت شیمیایی شود.
بعضی می‌پرسند خواسته پزشکان چه بود؟ خواست پزشکان اجرای نص صریح قانون است. تمام مواردی را که شما برشمردید، جزو قانون است، یعنی خواسته نیست؛ خواسته یعنی موضوع جدیدی که بخواهی اجرا شود و اگر کسی اجرا نکند، یعنی کار غیرقانونی می‌کند.
پس از تجمع امروز پزشکان در مقابل سازمان نظام پزشکی و برخورد پلیس با این تجمع رئیس و قائم مقام هیئت مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ از سمت خود استعفا دادند.
به فاصله دو روز از دستور رئیس‌جمهور برای تامین سریع کمبود اقلام دارویی و رفع نیاز مردم و همچنین پیگیری دلیل قصور احتمالی و برکناری مقصرین، در شرایطی که وزیر بهداشت بر تامین سریع کمبود‌ها تاکید کرده، یکی از معاونان وی، رییس سازمان غذا و دارو، از سمت خود استعفا کرد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با پذیرش استعفای بهرام دارایی از سمت معاونت وزیر و رییس سازمان غذا و دارو، در حکمی محمود بیگلر عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران را به عنوان سرپرست سازمان غذا و دارو منصوب کرد.
بورس امروز سه شنبه ۳ آبان ماه در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات امروز این ده خبر را بخوانید. یکی از این خبر‌ها شایعه استعفا رییس سازمان بورس می‌باشد، آیا این خبر صحت دارد؟
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در واکنش به شایعات مطرح شده در خصوص استعفای خود اعلام کرد: تا لحظه آخر پای مسوولیت خود ایستاده‌ام.
منابع خبری عراق اعلام کردند که استعفای رئیس پارلمان این کشور در جلسه روز چهارشنبه پارلمان بررسی خواهد شد.
منابع خبری عراق اعلام کردند که استعفای رئیس پارلمان این کشور در جلسه روز چهارشنبه پارلمان بررسی خواهد شد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و ششمین روز تیر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
حق مسکن به همان ۶۵۰ هزار تومان بازگشت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ