عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: شنیده شده که رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور استعفا داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیهان درباره رشیدپور نوشت: شنیده شده که این مجری دم‌دمی‌مزاج باز هم در هوس آنتن است و بناست باز هم اجرای برنامه‌ای را به دست بگیرد، تا باز منتظر بمانیم و ببینیم کجا به سودش است که با صداوسیما قهر کند و کنار بکشد!
شنیده می‌شود مشکل کریم باقری حل شده و او به زودی به تمرینات پرسپولیس برمی‌گردد.
شنیده می‌شود با تصمیم رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مدیر آکادمی این باشگاه توبیخ شده است.
منابع عبری مدعی شدند انفجاری که امروز در جنوب اراضی اشغالی رخ داده، در جریان مانورهای ارتش رژیم صهیونیستی و به صورت کنترل شده اتفاق افتاده است.
صدایی کمتر شنیده شده از شهید احمد کاظمى از نخستین پیام بی‌سیم به قرارگاه فتح، هنگام ورود رزمندگان به خرمشهر منتشر شده است. ۳ خرداد سال ۱۳۶۱ در خلال جنگ تحمیلی عراق ایران، خرمشهر به دست نیرو‌های نظامی ایران آزاد شد.
اداره نظامی کی‌یف اعلام کرد که لاشه‌های پهپاد‌های منهدم شده در خیابان‌های محله‌های دارنیتسکی و سولومنسکی پایتخت سقوط کرده است.
محققان آزمایشگاه ملی ساندیا اخیرا بالونی تحقیقاتی که با انرژی خورشیدی حرکت می‌کند و مجهز به میکروفون است را به اتمسفر زمین فرستاده‌اند. این بالون ۵۰ کیلومتر از سطح زمین فاصله گرفته و وارد استراتوسفر زمین شد. استراتوسفر، منطقه‌ای آرام و عاری از طوفان و تلاطم و ترافیک‌های هوایی و تجاری است. از همین رو انتظار می‌رفت که میکروفون نصب شده در داخل این بالون در این لایه از جو، صدا‌های سیاره ما، چه صدا‌های طبیعی و چه صدا‌های ساخته شده توسط انسان‌ها را شنود کند.
این سیاسی‌کاری با هدف جلب توجه رسانه‌ای و کسب رأی در انتخابات دوره آتی مجلس بروز یافت و در مصادیق متعددی از جمله طرح استیضاح وزیر صمت برای بار دوم سر زد و فضای حاکم بر روابط دولت و مجلس را به سمتی برد که طرح هشدار نسبت به پرهیز از حاشیه‌ها و توصیه به همکاری و هم‌افزایی قوا از سوی عالی‌ترین مقامات کشور را ضروری ساخت و البته از سوی بسیاری از نمایندگان و مسئولان شنیده شد.
شنیده شده قرار است محمدهادی سبحانیان از معاونت اقتصادی وزارت اقتصاد به سازمان امور مالیاتی برود.
متأسفانه تنگ نظری ۱۰ ساله وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها، نتیجه بروز برخی حوادث تلخ در سال ۱۴۰۱ و هزینه‌ای برای جنگ ترکیبی و بروز بی عفتی هایی شد که امروز شاهدیم و کار ایجابی و فرهنگی آن باید در مدرسه انجام می‌گرفت.
توضیحات حجت الاسلام طائب مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران در خصوص مبادله جیسون رضائیان جاسوس خبرنگار ایرانی-آمریکایی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
کرمان- علت صدای مهیب شنیده شده در کرمان انهدام مهمات غیر قابل استفاده ارتش اعلام شد.
داستان ها و عکسهای کمتر شنیده و دیده شده از زمین های فوتبال قابل توجهی که چشمها را به خود خیره می‌کنند
شنیده ها حاکی از آن است که مقرر شده سود بازرگانی کالاهای وارداتی با مصوبه دولت به نصف کاهش یابد.
جنگل درینگ یا جنگل جیغ در جنوب Pluckley واقع شده که به‌عنوان بدنام‌ترین روستای تسخیر شده در بریتانیا شناخته شده و یکی از عجایب خوفناک طبیعی در دنیا به شمار می‌رود. جنگل جیغ نامی است که، پس از شنیدن صدا‌هایی ترسناک و جیغ‌های انسان که شب‌ها از جنگل می‌آید، بر آن گذاشته شد.
شنیده شده علیرضا ارادتی، داماد دکتر عبدالکریم سروش روز پنج شنبه هجدهم آذماه در محل کارش بازداشت شد
شنیده شده علیرضا ارادتی، داماد دکتر عبدالکریم سروش روز پنج شنبه هجدهم آذماه در محل کارش بازداشت شد
علیرضابیگی در پاسخ به این مسأله که «شنیده شده است آقای اژه‌ای در پاسخ به تشدید برخوردها گفته است که باید با ملاحظه و دقت به موضوعات رسیدگی شود»، اظهار کرد: خواسته آقای اژه‌ای از نمایندگان این بود که شما از من اجرای قانون را بخواهید؛ یعنی شما نمایندگان بر موضع قانون پافشاری کنید و تلاش نکنید به من دیکته کنید که من چه کار باید بکنم یا نباید بکنم.
جهرمی با بیان اینکه دولت سابق بین خودش و مردم دیوار کشید، گفت: دولت سابق بین خودش و مردم دیوار کشید و حرف آن ها را نشنید و با آنها امنیتی برخورد کرد و صدای آنها را خفه کرد. دولت قبل اجازه نداد صدای مردم شنیده شود و همین مسئله باعث شده تا حجم زیادی از اعتراض تجمیع شود و حالت انفجار به خودش بگیرد.
شاهدان عینی در سومالی در شاخ آفریقا از شنیده شدن صدای انفجاری مهیب خبر دادند.
رضایی گفت: مسئولان باید با معترضین صحبت کنند و در مقابل پاسخگو باشند. این جوانان آینده سازان مملکت هستند و اگر صحبت‌هایشان شنیده شده و به آن‌ها احترام گذاشته شود تخلیه می‌شوند، اما اگر حرف‌ها شنیده نشود و بی‌توجهی شود آن‌ها هم می‌شکنند. در واقع ما با عملکردمان آن‌ها را عصبی می‌کنیم.
احمد مازنی فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: با سیستمی که امروز در رادیو و تلویزیون ملی داریم، اصلا با این تشکیلات و شیوه حکمرانی امکان ندارد که صدا‌های مختلف در آن شنیده شود. رسانه ملی رسانه‌ای است که مدام شبکه رادیویی و تلویزیونی به آن اضافه شده و همه آن‌ها یک حرف را تکرار می‌کنند.
برخی منابع سوری گفته اند که صدای انفجار در نزدیکی پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه شنیده شده است.
خیابان کارگر شمالی (امیرآباد سابق)، اگرخوب گوش تیز کنیم هنوز هم صدای سم اسب‌های خسته قجری از دل اصطبل شاهی شنیده می‌شود. جایی که زمانی استراحتگاه مسافران و اسب‌های خسته و در راه مانده بود، امروز پردیس دانشگاهی تهران است و در دل همین پردیس، بنایی با معماری دوره قاجار به جا مانده است. این بنا، امروز تنها موزه تخصصی تاریخ ملی پزشکی ایران و یکی از شش موزه تخصصی پزشکی خاورمیانه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ