اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیران قطری پی‌اس‌جی ممکن است کیلیان امباپه را از ورود به پارک دو پرنس برای تماشای بازی نخست لیگ برابر لوریان منع کنند!
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: ممکن است فردی شخصیت کاریزمایی داشته باشد و به صورت مستقل در انتخابات شرکت کند که در مدل تناسبی حق این افراد هم محفوظ است.
به گزارشبه‌منظور کمک به رونق بخش مسکن و ایجاد رقابت بیشتر، کلیه بانک‌ها و موسسات اعتباری می‌توانند با تایید بانک مرکزی نسبت به انتشار اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن اقدام کنند.
امام جمعه مشهد: بدیهی است که در برابر هر اقدام ضدقانونی، حاکمیت مکلف است تا با قدرت برخورد کند. به همین دلیل هم بود که مسئولان فرهنگی قرارگاه حجاب تشکیل دادند و براساس مصوبه آن، جریمه افراد بی‌حجاب را تصویب کردند تا در آن برخورد میان حافظ قانون با فرد بی‌حجاب به حداقل ممکن برسد.
سخنگوی کرملین اعلام کرد که از نظر روسیه، فرانسه حق میانجیگری درباره مساله اوکراین را ندارد؛ زیرا حامی یکی از طرف‌های درگیر است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مبلغ کمک هزینه مسکن کارگران با موافقت و تصویب هیأت وزیران در سال جاری ۹۰۰ هزار تومان شد که از فروردین امسال باید به کارگران پرداخت شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مبلغ کمک هزینه مسکن کارگران با موافقت و تصویب هیأت وزیران در سال جاری ۹۰۰ هزار تومان شد که از فروردین امسال باید به کارگران پرداخت شود.
ممکن است حواشی بزرگی در انتظار رختکن تیم ملی فرانسه در ماه های بعدی باشد.
دولت مکلف شد در اعطای مزایای جانبی از قبیل پرداختهای مناسبتی، رفاهی، بیمه تکمیلی، هزینه ایاب و ذهاب، حق مسکن به‌ گونه‌ای عمل کند که موارد مذکور به صورت عادلانه به کارکنان داده شود.
بر اساس مصوبه مجلس، نیروهای مسلح مکلفند کمک‌هزینه مسکن کارکنان ساکن در خانه‌های سازمانی را از حقوق ماهانه آنان کسر و به حساب خزانه‌داری کل کشور واریز کنند.
کامبیز نوروزی گفت: حقوق شهروندی طیف وسیعی از حق‌های مربوط به انسان را دربرمی‌گیرد، حقوق مربوط به محیط زیست، حقوق مربوط به آزادی‌های فردی و اجتماعی، حق آزادی بیان، حق داشتن کار، مسکن، برخورداری از امنیت و محیط زیست سالم، حق آموزش و حقوق مربوط به گردش اطلاعات ذیل حقوق شهروندی تعریف می‌شوند.
کامبیز نوروزی گفت: حقوق شهروندی طیف وسیعی از حق‌های مربوط به انسان را دربرمی‌گیرد، حقوق مربوط به محیط زیست، حقوق مربوط به آزادی‌های فردی و اجتماعی، حق آزادی بیان، حق داشتن کار، مسکن، برخورداری از امنیت و محیط زیست سالم، حق آموزش و حقوق مربوط به گردش اطلاعات ذیل حقوق شهروندی تعریف می‌شوند.
«علی بهادری جهرمی» با بیان این‌که جهت‌گیری لایحه بودجه ۱۴۰۲ مبتنی بر پیشرفت و عدالت مردم‌بنیاد برای تحقق ایران قوی است، تصریح کرد: ۴۰ نکته از این لایحه در 4 حوزه «اقتصاد و تولید دانش‌بنیان»، «اشتغال و مسکن»، «اجتماعی، بهداشت و سلامت» و «محیط‌زیست، فرهنگ و صنایع‌دستی» احصا شده است.
رئیس سازمان بهزیستی کشور از افزایش حق پرستاری معلولان و تحویل ۲۰ هزار مسکن مددجویی خبر داد.
نصیری‌قیداری گفت: ممکن است مجبور شویم دانشجویی را به مشاوره یا روان‌پزشک ارجاع دهیم، چرا که قرار نیست امنیت ۲۰ هزار دانشجو را به خاطر تعداد حداقلی از دانشجویان که خاطی هستند به خطر بیندازیم.
«دولت با بی اعتنایی نسبت به مصوبات شورای عالی کار در واقع حق کارگران را نادیده گرفته است. دولت همانطور که نتوانست در مورد افزایش مستمری بازنشستگان حرف خود را به کرسی بنشاند، در مورد کارگران نیز دست آخر باید قانون را اجرا کند. بعد از فشاری که بازنشستگان و همینطور مجلس به دولت آوردند، دولت زیر بار رفت. در این مورد تلاش و مطالبه‌گری بازنشستگان از اهمیت بسزایی برخوردار بود.»
امام جمعه مشهد گفت: به مدیر کل گردشگری خراسان رضوی گفته‌ام که حق ندارند بابت درجه‌بندی هتل‌ها از مسافران کرایه بگیرند. اینجا ملک امام رضا (ع) و مسافر آن میهمان ایشان است. تاکید کردم که فقط می‌توانید حق خدمت دریافت کنید، نه حق سکونت. وقتی ملک و زمین مال امام رضا (ع) است، نمی‌توانید بابت آن کرایه دریافت کنید. در ملک امام رضا (ع) ساختمان ساخته‌اید، اما مالک زمین که نشده‌اید. فقط مستاجر امام شده‌اید و حق ندارید به عنوان مسکن از مردم پول بگیرید. فقط از میهمانان تحت عنوان مدیریت خدمت می‌توانید کرایه دریافت کنید.
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: در مورد حوزه مسکن یک ایراد در وزارت راه و شهرسازی وجود دارد و آن اینکه این وزارتخانه به جای آن که نقش سیاستگذار و تسهیل‌کننده داشته باشد اکنون یک نقش پیمانکاری به خود گرفته است و جای انبوه‌سازان و بخش خصوصی در این حوزه خالی است در حالی که این‌ها باید بیایند مسکن تولید کنند و ما آن‌ها را نداریم.
حق مسکن ۶۵۰ هزار تومانی کارگران به کجا رسید؟
تیم هندبال دختران نوجوان ایران که صعود خود را به جمع ۱۶ تیم برتر جهان مسجل کرده است، در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی به مصاف تیم مقدونیه شمالی میزبان رقابت‌های جهانی می‌رود.
در این مطلب قصد داریم فارغ از مشخصات سخت افزاری، به قابلیت‌های عکاسی و فیلم‌برداری گوشی نوا 9 اس ای بپردازیم.
در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ میلادی ۶.۷ تریلیون دلار در بانک‌های مرکزی جهان ذخیره شده و به واشنگتن قدرت چانه زنی و نفوذ در خارج از کشور را از طریق تصمیم گیری‌هایی که خزانه داری آمریکا در داخل کشور اتخاذ می‌کند داده است. حفظ این موقعیت ممتاز مزایای قابل توجهی را به همراه دارد که در طول یک مبارزه بزرگ بر سر قدرت بسیار مهم خواهد بود.
همچنین در مورد رتبه‌بندی معلمان نیز ۱۵ مورد در آیین‌نامه دولت خلاف قانون مجلس است؛ دولت باید آیین‌نامه‌های اجرایی قوانین را تدوین کند، اما حق ندارد در اجرای قوانین دخالت کند؛ آیین‌نامه‌ای که دولت در مورد رتبه‌بندی تدوین کرده خلاف قانون مجلس است و می‌طلبد کمیسیون آموزش و مجلس به آیین‌نامه‌ای که بر اساس آن ۴۶۰ هزار معلم از شمول رتبه‌بندی خارج می‌شود، ورود کنند.
یکی از خطوط قرمز حضرت علی (ع) انسجام و وحدت مسلمین بود و در همین چهارچوب فکری مولا علی، بارها از حق خویش به نفع حقوق مسلمین صرف نظر کرد و یا حتی با دشمنانش تا جای ممکن و پیش از آنکه آنان شمشیر بکشند، به مماشات پرداخت؛ رویکردی که همواره باید سرمشق مسلمین باشد.
داوودی در پاسخ تاکید کرد: من به عنوان یک فیلمساز تفاوتی با آحاد جامعه ندارم. حاصل کار من ممکن است مخاطب بیشتری از مردم کوچه و بازار داشته باشد. این تغیر و تاثیرات بر همه چیز بوده و روی من هم بوده است. گذر از این تغییرات برای ما به سختی بوده. در نظر داشته باشید نمایش بسیاری از اصول اولیه انسانی - ارتباطی در سینما ممکن نیست. به عنوان مثال یک فیلم خانوادگی یا عاشقانه که می‌سازید و ارتباطات دو عاشق یا مناسبات خانواده‌ها را که نشان می‌دهید حق نشان دادن خیلی چیزها را نداریم و در این سال‌ها مجبور شدیم که موقعیت‌های جدیدی بسازیم در این موارد. پس من از خودم حرف نمیزنم؛ از ۴ دهه ای صحبت می‌کنم که این فشارها با سینما متناقض بود است. پس همین فشارها و تغییرات سیاسی و اجتماعی تاثیرات متفاوتی هم بر ما داشته‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ