لذت شنا و آب‌تنی در ماه‌های گرم سال بسیاری از افراد را به سمت استخرها و رودخانه‌ها و دریاها می‌کشاند. اما عدم توجه به هشدارها و بی‌احتیاطی می‌تواند این لذت را به فاجعه غرق‌شدن تبدیل کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جاده‌های گردشگری ۲ هزار و ۳ هزار توسط استخرهای پرورش ماهی و اقامتگاه های متعدد قرق شده‌اند تا جایی که بسیاری از مسیرها برای رفتن کنار رودخانه یا وارد شدن به جنگل برای مردم قدغن است.
در این حادثه که بر اثر نشت کلر از داخل مخزن و لوله‌های انتقال آن به داخل محوطه استخر رخ داده است، ۳۴ نفر از بانوان از گروه‌های سنی مختلف دچار مسمومیت شدند.
تصور کنید که در یک روز طوفانی، در حالیکه امواج وحشی اقیانوس صخره‌ها را زیر ضربات کوبندۀ خودشان گرفته‌اند، شما در کمال آسودگی در حال شنا کردن در ساحل هستید و منظرۀ امواج را تماشا می‌کنید.
براساس اطلاعیه صادره از سوی پزشکی قانونی استخرهای کشاورزی در رتبه دوم بیشترین تعداد تلفات غرق‌شدگی قرار دارند.
دانشمندان برای اثبات کارآیی روش خود توانستند دی‌ان‌ای انسانی را در ساحل رودخانه‌ای در حومه شهر ویکلو در ایرلند به دست بیاورند. آنها همچنین موفق شدند دی‌ان‌ای چهار فرد داوطلب را تنها از روی رد پاهایشان در شن و ماسه به دست آورند و (با کسب اجازه از آن‌ها) بخشی از ژنوم‌شان را توالی‌یابی کنند.
پیش بینی سفر در تعطیلات پیش رو، مرمت و احیای عمارت مسعودیه، احیای جایزه صادراتی گردشگری و آبگیری اسخرهای پرورش میگو در کنار گنبد نمکی خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در هفته‌ گذشته بود.
پیش بینی سفر در تعطیلات پیش رو، مرمت و احیای عمارت مسعودیه، احیای جایزه صادراتی گردشگری و آبگیری اسخرهای پرورش میگو در کنار گنبد نمکی خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در هفته‌ گذشته بود.
۱۴ استخر از مزارعی که در مجاورت گنبد و غار نمکدان ایجاد شده تا میگو پرورش دهند، به رغم مخالفت‌های قانونی بسیار ژئوپارک جهانی قشم آبگیری شدند.
دادستان کل کشور با بیان اینکه تاکنون ۱۰۳ عنوان در حوزه حقوق عامه استخراج شده است، گفت: وقتی حقی از شهروندی ضایع می‌شود و مدعی خاصی ندارد، دادستان‌ها باید ورود کنند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دفاع مقدس و استخراج این گنجینه و بیان هنرمندانه آن به نسل جوان قطعاً خواهد توانست گام بزرگی را در جهت آگاه سازی جوانان بردارد.
رییس انجمن شنا نابینایان و کم‌بینایان گفت: قطع شدن گاز اماکن ورزشی مشکلات زیادی را برای شناگران نابینا و کم بینا برای پیگیری تمریناتشان در استخرها ایجاد کرده و سبب شده تا فضای مشخصی برای تمرینات خود نداشته باشند.
طلای جهانی در معاملات امروز با موج افزایشی قیمت مواجه شده و به قیمت ۱۸۰۷ دلار برای هر انس رسید.
عضو شورای شهر تهران گفت:در استخرهای تهران افرادی می‌نشینند که اقدام به فساد و لابی کردن می‌کنند.
نماینده مردم میاندوآب در مجلس با بیان اینکه در حال حاضر ۵۲ درصد آب مورد نیاز دریاچه ارومیه از طریق سد میاندوآب تامین می‌شود گفت: سهم آذربایجان شرقی از تامین آب مورد نیاز دریاچه ۱۲ درصد است و ۲۰ درصد نیز با بهره‌برداری از تونل انتقال آب تامین خواهد شد.
معاون رئیس دادگستری استان تهران گفت:اسامی اشخاصی که در سالهای گذشته مشمول تعدد تکرار جرم در حوزه مواد مخدر بودند، استخراج شده و در اختیار دادستانها قرار گرفت تا آسیب‌شناسی شود.
میشل عون رئیس جمهور لبنان امروز دوشنبه درباره آخرین تحولات مربوط به توافق ترسیم مرزهای دریایی با تل آویو اظهار نظر کرد.
منابع صهیونیستی ظهر امروز یکشنبه گزارش دادند که مقامات تل آویو از آموس هوکشتاین میانجی آمریکایی خواسته اند که به طرف لبنانی اطلاع دهد که روند استخراج گاز از میدان کاریش آغاز نشده است.
منابع عبری امروز یکشنبه اعلام کردند: استخراج گاز از میدان گازی کاریش در دریای مدیترانه، به صورت آزمایشی از امروز توسط شرکت فرانسوی انرژین، آغاز می شود.
اصفهان- پروژه لرزه نگاری سیلک برای عملیات اکتشاف منابع هیدروکربوری در محدوده کویر مرنجاب از ابتدای شهریور امسال آغاز شده است.
قطعی آب در همدان چند هفته‌ای است که مردم همدان را با مشکلات عدیده‌ای روبرو کرده و طی هفته اخیر به اوج خود رسیده است.
تمیز کننده استخر رباتیک SMOROBOT Tank X11 ابزاری عالی برای تمیز کردن استخر منازل است که تقریباً تمام سطوح استخر از جمله کاشی، سیمان، سنگریزه، گچ، رنگ، گانیت، وینیل، پی وی سی و ... را پاکسازی می‌کند.
رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: میزان خسارت وارد شده از سیل در کشور هنوز مشخص نشده، زیرا باید کارشناسان جهاد کشاورزی، باغات، زمین‌های کشاورزی، استخر‌های پرورش ماهی، کندو‌ها و احشام را برآورد خسارت کنند و یک کار زمان بری است که به احتمال زیاد ۲ هفته طول می‌کشد.
سخنگوی اورژانس کشور با بیان اینکه ۸ دقیقه بعد از اولین تماس آمبولانس‌ها به محل رسیدن، گفت: تکنسین‌های اورژانس مشاهده کردن شناگران از ۶ سال تا ۵۰ سال هستند که دچار مسمومیت با گاز کلر شده اند.
سخنگوی اورژانس از مسمومیت ۲۰ شناگر در یکی از استخرهای مشهد با گاز کلر خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ