رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دفاع مقدس و استخراج این گنجینه و بیان هنرمندانه آن به نسل جوان قطعاً خواهد توانست گام بزرگی را در جهت آگاه سازی جوانان بردارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاددانشگاهی گفت: در راستای قانون جوانی جمعیت، غربالگری ناباروری به تعداد یک میلیون نفر انجام‌ شد و اطلس ناباروری کشور استخراج می شود.
برآیندها نشان می دهد مصرف مجموع دستگاه های کشف شده غیرمجاز معادل مصرف برق یک استان است.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد از کشف ۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در بازرسی از یک خانه مسکونی در منطقه قاسم آباد خبر داد.
اصفهان- معاون فروش و خدمات مشترک اداره توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: ۵۵۶ دستگاه ماینر غیر مجاز از ابتدای سال جاری تاکنون در اصفهان توقیف و به کاهش ۹۵۱ کیلووات ساعت انرژی منجر شده است.
ثبت رکورد استخراج 42 میلیون و 95 هزار تن ماده معدنی در شرکت مس
دانشمندان برای اثبات کارآیی روش خود توانستند دی‌ان‌ای انسانی را در ساحل رودخانه‌ای در حومه شهر ویکلو در ایرلند به دست بیاورند. آنها همچنین موفق شدند دی‌ان‌ای چهار فرد داوطلب را تنها از روی رد پاهایشان در شن و ماسه به دست آورند و (با کسب اجازه از آن‌ها) بخشی از ژنوم‌شان را توالی‌یابی کنند.
دادستان کل کشور با بیان اینکه تاکنون ۱۰۳ عنوان در حوزه حقوق عامه استخراج شده است، گفت: وقتی حقی از شهروندی ضایع می‌شود و مدعی خاصی ندارد، دادستان‌ها باید ورود کنند.
مأموران پس از انجام هماهنگی‌های لازم در محل حاضر و ۲ نفر را دستگیر و در بازدید محل، ۱۱۴ دستگاه استخراج رمز ارز را کشف و ضبط کردند.
طلای جهانی در معاملات امروز با موج افزایشی قیمت مواجه شده و به قیمت ۱۸۰۷ دلار برای هر انس رسید.
نماینده مردم میاندوآب در مجلس با بیان اینکه در حال حاضر ۵۲ درصد آب مورد نیاز دریاچه ارومیه از طریق سد میاندوآب تامین می‌شود گفت: سهم آذربایجان شرقی از تامین آب مورد نیاز دریاچه ۱۲ درصد است و ۲۰ درصد نیز با بهره‌برداری از تونل انتقال آب تامین خواهد شد.
معاون رئیس دادگستری استان تهران گفت:اسامی اشخاصی که در سالهای گذشته مشمول تعدد تکرار جرم در حوزه مواد مخدر بودند، استخراج شده و در اختیار دادستانها قرار گرفت تا آسیب‌شناسی شود.
مراغه- فرمانده انتظامی مراغه گفت: هشت دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز قاچاق به ارزش دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد.
عبدالله بوحبیب وزیرخارجه لبنان امروز چهارشنبه در اظهاراتی تاکید کرد: لبنانی ها بسیار امیدوارند که کشورشان به یک کشور نفتی تبدیل شود.
میشل عون رئیس جمهور لبنان امروز دوشنبه درباره آخرین تحولات مربوط به توافق ترسیم مرزهای دریایی با تل آویو اظهار نظر کرد.
منابع صهیونیستی ظهر امروز یکشنبه گزارش دادند که مقامات تل آویو از آموس هوکشتاین میانجی آمریکایی خواسته اند که به طرف لبنانی اطلاع دهد که روند استخراج گاز از میدان کاریش آغاز نشده است.
منابع عبری امروز یکشنبه اعلام کردند: استخراج گاز از میدان گازی کاریش در دریای مدیترانه، به صورت آزمایشی از امروز توسط شرکت فرانسوی انرژین، آغاز می شود.
منابع لبنانی از آغاز نشست مشورتی مقامات این کشور برای بررسی پیشنهاد آمریکا درباره ترسیم مرزهای دریایی با رژیم صهیونیستی خبر دادند.
درآمد جهانی استخراج بیت‌کوین در بحبوحه زمستان رمزارز و بحران انرژی جهانی، به ۱۷.۲ میلیون دلار در روز کاهش پیدا کرده است.
مدیر مجتمع مس سرچشمه با ارائه گزارشی از عملکرد تولیدی این مجتمع در شش‌ماهه نخست سال جاری، از افزایش آمار تولید نسبت به برنامه مصوب خبر داد.
اصفهان- پروژه لرزه نگاری سیلک برای عملیات اکتشاف منابع هیدروکربوری در محدوده کویر مرنجاب از ابتدای شهریور امسال آغاز شده است.
پس از اینکه حزب الله لبنان اعلام کرد رژیم صهیونیستی در تیررس موشک های مقاومت قرار دارد، تل آویو اعلام کرد استخراج گاز از میدان کاریش را تا ماه اکتبر آینده به تعویق می اندازد.
فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با مصوبه امروز دولت، مراکزی که متقاضی استخراج رمزدارایی‌ها هستند دوباره می‌توانند جواز تاسیس و پروانه بهره‌برداری بگیرند.
محققان یک روش جدید برای استخراج بی دردسر طلا از زباله‌های الکترونیکی بدون نیاز به مواد شیمیایی یا انرژی ابداع کرده‌اند.
یک کارشناس حوزه برق گفت: با همان استدلالی که خاموشی برق در سال گذشته را نمی‌توان بر گردن استخراج رمز ارز انداخت، در سال جاری نیز نمی‌توان تامین برق بدون خاموشی برای بخش خانگی را ناشی از کاهش استخراج رمزارز تلقی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ