رئیس مرکز اورژانس استان تهران با اشاره به ۱۵ هزار و ۲۳۰ تماس از سوی شهروندان تهرانی در موضوع گرمازدگی با اورژانس در تعطیلات آخر هفته (چهارشنبه تا جمعه) از ۶ هزار و ۳۷۳ مأموریت نیرو‌های اورژانس در این مدت خبر داد و گفت: ۱۹۶ مورد دارای ضعف و بی حالی و ۶۶ مورد نیز دچار گرمازدگی بوده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هر کیلو گوشت مرغ گرم ۸۷ هزار و ۸۰۰ تومان در فروشگاه های پروتئین فروشی سطح شهر در حال فروش است.
هنگامی که زائران بیت‌الله الحرام به میهن باز می‌گشتند، از ورود یک نفر از میان ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر به ایران جلوگیری شد و مساله زمانی رسانه‌ای شد که سخنگوی وزارت خارجه از جلوگیری عربستان برای بازگشت علی‌اکبر رائفی‌پور خبر داد و مشخص نبود چرا عربستان به او اجازه همراهی با سایر زائران کاروان اعزامی از تهران را نداده است.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در حوزه اراضی کشاورزی حدنگاری از ۷۸ هزار هکتار به ۶ میلیون هکتار رسیده و رشدی ۸۷ درصدی داشته است.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در حوزه اراضی کشاورزی حدنگاری از ۷۸ هزار هکتار به ۶ میلیون هکتار رسیده و رشدی ۸۷ درصدی داشته است.
رئیس جمعیت هلال احمر از ارائه بیش از ۳۴۶ هزار خدمت درمانی و امدادی به حجاج ایرانی در ایام حج و در کشور عربستان خبر داد.
بانک تجارت تا پایان خردادماه سال جاری با پرداخت ۱۵هزار و ۳۲۴ فقره تسهیلات ازدواج و ۱۲هزار و ۸۷ فقره تسهیلات فرزندآوری از جوانان ایرانی حمایت کرد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اعلام اینکه از ابتدای سال جاری تا ۷ خردادماه، این مجموعه ۸۶ هزار و ۶۱۸ دستگاه خودرو تولید کرده است، گفت: از آنجا که توافقات خوبی میان وزارت صمت و بانک مرکزی در خصوص تامین ارز خودروسازان و قطعه سازان صورت گرفته، تولید خودرو سیر افزایشی پیدا کرده است.
آیین بدرقه اولین گروه از زائران سرزمین وحی از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) شامگاه سه‌شنبه دوم خردادماه در فرودگاه بین‌المللی‌ امام خمینی (ره) برگزار شد.
تازه‌ترین آمارهای رسمی منتشرشده در آمریکا نشان می‌دهد در 5 سال گذشته بیشتر از هزار مورد تیراندازی رخ داده است.
کمتر از ۵۰ روز از سال ۱۴۰۲ گذشته و نوسان قیمت در بازار قند و شکر، تخم مرغ، مرغ و… ادامه دارد؛ هم اکنون در بازار هر کیلو قند ۳۸، شکر ۳۳ و مرغ ۸۷.۴۰۰ هزار تومان است.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی: تعداد پنج هزار پیامک تذکر به رانندگان خودروها که موضوع عفاف و حجاب را رعایت نمی‌کردند، ارسال شده است.
اهواز با حضور رئیس‌جمهور در نیروگاه دوکوهه اندیمشک، ۸۷ هزار میلیارد ریال پروژه شرکت برق منطقه‌ای خوزستان به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.
اهواز با حضور رئیس‌جمهور در نیروگاه دوکوهه اندیمشک، ۸۷ هزار میلیارد ریال پروژه شرکت برق منطقه‌ای خوزستان به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.
تشرف زائران حج تمتع امسال از سوم خردادماه به صورت رسمی آغاز خواهد شد و ۸۷ هزار و ۵۵۰ ایرانی به زیارت خانه خدا مشرف خواهند شد.
فرمانده پلیس راهور فراجا در رزمایش نوروزی ١٤٠٢ از آماده باش ۸۷ هزار نیروی این نهاد در ایام نوروز و راههای کشور خبر داد و گفت: امیدواریم امسال با کاهش ١٠ کیلومتری سرعت در تمامی محورهای مواصلاتی و جاده ای شاهد کاهش تصادفات باشیم.
معاون امور بازسازی بنیاد مسکن گفت: ۵۰ هزار واحد مسکن محرومان در دست ساخت با میانگین پیشرفت ۸۷ درصد تا پایان اردیبهشت تکمیل و تحویل می‌شود.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: سهمیه ایرانی‌ها در حج سال آینده، ۸۷ هزار و ۵۰۰ نفر است که ۲۳ هزار نفر بالای ۶۵ سال در آن دیده می‌شوند.
وزیر دفاع روسیه امروز در سخنانی اعلام کرد: ۸۷ هزار نفر در چارچوب بسیج عمومی «پوتین» تا کنون به جنگ در اوکراین اعزام شده‌ اند.
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرایی و عملیاتی شدن بیش از ۸۷ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای تحت مسئولیت بنیاد خبر داد.
دولت از ابتدای سال جاری ۸۷ هزار میلیارد تومان بابت اصل و سود اوراق بدهی منتشر شده در سال‌های قبل را پرداخت کرده و کل تعهدات باقیمانده تا پایان سال بابت تسویه اصل و سود اوراق منتشر شده در سال‌های قبل، ۸۷.۶ هزار میلیارد تومان است.
دولت از ابتدای سال جاری ۸۷ هزار میلیارد تومان بابت اصل و سود اوراق بدهی منتشر شده در سال‌های قبل، پرداخت کرده است.
رشت- رئیس سازمان چای کشور با اشاره به خریداری ۹۴ هزار تن برگ سبز چای، ارزش ریالی این میزان برگ خریداری شده را ۷۸۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: ۸۷ درصد مطالبات پرداخت شده است.
خزانه‌داری با اعلام اینکه در سال جاری ۸۷ هزار و ۱۰ میلیارد تومان برای تسویه اصل و سود اوراق سال‌های گذشته در سال جاری پرداخت شده، از فروش ۱۰.۵ هزار میلیارد تومان اوراق در هفته جاری خبر داد.
بانک کشاورزی در دولت سیزدهم، بیش از ۸۷ درصد معادل ۱۵۶۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات به صورت تخصصی برای تقویت بخش کشاورزی و صنایع و خدمات وابسته پرداخت کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ