رشت- رئیس سازمان چای کشور با اشاره به خریداری ۹۴ هزار تن برگ سبز چای، ارزش ریالی این میزان برگ خریداری شده را ۷۸۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: ۸۷ درصد مطالبات پرداخت شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگو سازمان هواپیمایی گفت: به‌منظور اجتناب از بروز تخلفاتی نظیر فروش بالاتر از نرخ تعیین شده و صدور بلیت‌های جعلی توسط عده‌ای از دلالان از سایت‌های تایید شده اقدام به خرید کنید.
وزارت دفاع استرالیا اعلام کرد که ۲۰ فروند هواپیما جدید از آمریکا خریداری خواهد کرد.
سمنان- استاندار سمنان گفت: سال گذشته ۶۳ هزار تن گندم از کشاورزان استان به صورت تضمینی خریداری شد که این رقم امسال به همت کشاورزان به ۷۵ هزار تن افزایش پیدا کرده است.
سمنان- مدیرکل غله و بازرگانی استان سمنان از خرید تضمینی ۶۲ هزار تن گندم در استان خبر داد و گفت: میزان تولید گندم سال جاری بیش از سال قبل است.
پارلمان آلمان با خرید بالگردهای نظامی از شرکت آمریکایی بوئینگ موافقت کرد.
کسی که این توپ را به حراج گذاشته، آن را در یک بازار کهنه‌فروشی در هرتفوردشایر انگلستان خریداری کرد. او این وسیله را به عنوان یک شیء دکوری جالب برای تزئین محوطۀ باغ خودش تشخیص داده بود.
سرمایه‌گذاران قطری، آخرین پیشنهاد خود برای خریداری باشگاه منچستریونایتد را ارائه کردند.
تایباد ـ فرماندار تایباد گفت: طی ۱۷ روز گذشته، ۲۲ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان این شهرستان به صورت تضمینی خریداری شد.
اهواز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان اینکه خوزستان تأمین کننده گندم ۱۲ میلیون نفر در کشور است، گفت: خرید تضمینی گندم از مرز یک میلیون و ۶۳۶ هزار تن گذشت.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر توضیحاتی درباره واکسن‌های مورد نیاز زائران حج تمتع و جزئیات خریداری دارو از عربستان ارائه داد.
رشت- رئیس سازمان چای کشور با اشاره به اینکه تاکنون ۱۹۸ میلیارد تومان برگ سبز چای از چایکاران خریداری شده است، گفت: بیش از ۹۹ درصد برگ سبز چای خریداری شده درجه یک است.
اهواز- مدیر تعاون روستایی خوزستان از خرید بیش از ۲۶۰ هزار تن گندم و بیش از ۱۵ هزار تن کلزا از کشاورزان استان خبر داد.
اهواز- مدیر تعاون روستایی خوزستان از خرید بیش از ۲۶۰ هزار تن گندم و بیش از ۱۵ هزار تن کلزا از کشاورزان استان خبر داد.
تغییرات نرخ‌های پیشنهادی صرافی‌ها و مرکز مبادله ارز و طلا برای خرید دلار نقدی نشان می‌دهد، طی دو روز گذشته نرخ خرید دلار در صرافی‌ها کمتر از نرخ خرید دلار در مرکز مبادله ارز و طلا بوده است.
هلند و دانمارک برنامه مشترکی برای خریداری تانک و ارسال آنها به اوکراین دارند.
هواداران عربستانی استقبال بالایی از دیدار الاتحاد و الهلال در نیمه نهایی جام پادشاهی داشته‌اند.
هیچ خریداری برای استقلال و پرسپولیس پیدا نشد
نروژ در نظر دارد برای تقویت ارتش و توان نظامی خود ۵۴ تانک جدید به آلمان سفارش می دهد.
وزیر نفت پاکستان اعلام کرد که کشورش تا آوریل آینده نفتی را که با ارز غیر دلار از روسیه خرید کرده است، دریافت می‌کند.
دولت کانادا از خرید ۸۸ فروند جنگنده اف-۳۵ از آمریکا خبر داد.
خبرگزاری یونهاپ اعلام کرد: ارتش کره جنوبی در راستای افزایش توانمندی‌هایش برای شناسایی و رصد پهپادهای کوچک کره شمالی، در صدد خرید سامانه دفاعی «چشم الکترونیک» از اسرائیل است.
رئیس سازمان اورژانس کشور بیان کرد: کمترین عمر آمبولانس‌مان حدود پنج سال و بیشترین نیز بیش از ۱۵ سال است که برای رفع کمبود‌ها باید حداقل سه هزار آمبولانس جایگزین شود تا بتوان نسبت به از رده خارج کردن آمبولانس‌های فرسوده اقدام کرد. عملیات‌های اورژانس پیوسته و ۲۴ ساعته است و در حالی که عمر آمبولانس‌ها در دنیا پنج سال است، اما ما هنوز از آمبولانس‌هایی با عمر ۱۵ سال استفاده می‌کنیم.
تایباد ـ فرماندار تایباد گفت: یک تن و ۴۰ کیلوگرم زعفران خشک به صورت حمایتی از کشاورزان شهرستان‌های مرزی تایباد و باخرز خریداری شد.
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل اقدام مسکو به خریداری تسلیحات نظامی از کره شمالی را رد و آن را خبر جعلی خواند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ