طی دو سالی که از انتخابات گذشته است،جامعه اسلامی مهندسین در بررسی عملکرد دولت سیزدهم یک بیانیه صادر کرده‌اند که آن هم در تعریف و تمجید از عملکرد دولت بوده است. در بخشی از این بیانیه که ۷ شهریور ۱۴۰۱ صادر شد، آمده است: دولت سیزدهم حقیقتاً دیگر بار شعار «ما می‌توانیم» را به منصه ظهور رساند. در بُعد اقتصادی نیز جرأت و جسارت اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها که به عقیده بسیاری از کارشناسان، اصلاح این قیمت‌ها در اقتصاد ما ضروری است، از دیگر جنبه‌های مثبت عملکرد دولت است.»، اما پس از این بیانیه، آن‌ها نیز وارد روند سکوت شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این که گزارشگر صدا و سیما نتواند با طیب خاطر و از بیم عبور زنان بی/بد/شل حجاب یا واکنش و احتمالا با برخی الفاظ از سطح شهر گزارش تهیه کند و پای صحبت شهروندان بنشیند اتفاق درخور تأملی است ونشان دهنده دردسر تهیه کنندگان گزارش‌های تلویزیونی و تازه مشکل وقتی بیشتر می‌شود که وقتی خیال شان از پوشش خانمی آسوده شده و سراغ او می‌روند با سخنان او غافل گیر می‌شوند چرا که مواضع سیاسی صدا وسیما به خصوص در دوران جبلی- جلیلی باب میل همه خانم‌های مذهبی هم نیست.
مهدی المشاط یمن روز یکشنبه با هشدار به ائتلاف عربی اعلام کرد: انصارالله در حال توسعه زرادخانه نظامی خود است و اگر اشغالگران از جزایر یمنی خارج نشوند، مواضعشان را هدف قرار خواهیم داد.
سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد به دلیل انتقاد تند دبیرکل سازمان ملل علیه این رژیم در جریان تجاوز وحشیانه نظامی اخیر به جنین به شدت تاخت.
پس از تحرکات تروریستهای در شمال غرب سوریه، مواضع هیئت تحریر الشام از آسمان و زمین زیر آتش سنگین قرار دارد و آسمان منطقه شاهد پرواز گسترده جنگنده‌هاست.
سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه روز گذشته قبل از برقراری تماس تلفنی بین اردوغان و جو بایدن از حمایت آمریکا از شبه‌نظامیان «قسد» و سازمان «فتح‌الله گولن» انتقاد کرد.
اینکه ارگان حزب تندروی اتحاد ملت آشوب‌ها را شکست‌خورده می‌داند، قابل تأمل است. گرچه که هدف آشوب‌ها به استناد سخنان و شعار‌ها و مواضع لیدر‌ها و حامیان «زن، زندگی، آزادی»، نه حل مشکلات اقتصادی یا رابطه بهتر با دنیا، بلکه براندازی جمهوری اسلامی بود. اینکه اصلاح‌طلبان دنبال چسباندن شعار‌ها به عنوان خواسته‌های معترضان (بخوانید اغتشاشگران) هستند، نشانه ضعف جریان اصلاحات است که خود را خالی می‌بیند و دنبال قوی نشان دادن خود از این مسیر است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: مواضع حمایتی غرب از تروریست‌ها نه تنها تلاشی برای جلوگیری از اجرای عدالت به شمار می‌آید، بلکه موجب تشویق و ترویج پدیده شوم تروریسم در سراسر جهان خواهد بود.
صدام حسین که بیش از بیست‌وچهار سال رئیس‌جمهور عراق بود دست‌کم نیمی از آن را در جنگ سپری کرد؛ هشت سال از آن با ایران بود. جمهوری اسلامی ایران که در آغاز تأسیس خود با هجوم ارتش مجهز و قدرتمند صدام روبه‌رو شد، هشت سال در مقابل او مقاومت کرد و نتیجه آن علاوه بر صد‌ها هزار شهید و جانباز صرف میلیارد‌ها دلار سرمایه و از بین رفتن فرصت‌های بسیار اقتصادی بود.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: از طنزهای ماندگار تاریخ است که دو رژیم اشغالگر و جنگ‌طلب یعنی رژیم صهیونیستی و انگلیس، جمهوری اسلامی ایران را که لنگر ثبات در منطقه است، متهم می‌کنند.
مجمع عمومی سازمان ملل اخیرا قطعنامه‌ای غیرالزام‌آور را به تصویب رساند که بررسی آن، تازه‌ترین مواضع کشور‌ها را نسبت به این جنگ نمایان می‌سازد.
میشل لاوون رابینسون اوباما، وکیل، نویسنده آمریکایی است که به مدت هشت سال بانوی اول ایالات‌متحده آمریکا بود. او در سن ۲۸ سالگی با باراک اوباما ازدواج کرد و نخستین بانوی اول آمریکایی آفریقایی‌تبار در تاریخ ایالات‌متحده آمریکاست. میشل و باراک اوباما از ازدواج خود دو دختر دارند. او در انتخابات ۲۰۱۶ ایالات‌متحده آمریکا از حامیان هیلاری کلینتون بود که در حمایت از او چندین سخنرانی داشت. او در این سخنرانی‏‌ها مواضع تندی علیه ترامپ نامزد جمهوری‏‌خواه داشت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
درحالی که کیهان، روزنامه حامی دولت، امروز مدعی شده است که علیرضا اکبری از حامیان برجام و FATF بوده است، اما نگاهی کوتاه به نوشته‌های او، خلاف این موضوع را نشان می‌دهد.
مراسم سالروز شهادت آیت الله سید محمد باقر حکیم که به روز شهید عراق نامگذاری شده با حضور سران سیاسی عراق برگزار شد.
ایتمار بن گویر وزیر افراط گرای صهیونیست شب گذشته به منظور حصول اطمینان از تشدید مجازات‌ها علیه اسرای فلسطینی از زندان نفحه بازدید کرد.
نماینده ویژه کره‌ جنوبی در امور صلح و امنیت شبه جزیره کره امروز به همراه همتایان خود از ژاپن و آمریکا به آزمایش موشکی اخیر کره‌شمالی واکنش نشان دادند.
رئیس جمهور گفت: برخی مواضع مطرح شده در سفر اخیر رئیس جمهور چین به منطقه موجب ناخرسندی و گلایه‌مندی ملت و دولت ایران شده و مطالبه جدی ایران جبران مواضع بیان شده است.
به بهانه پررنگ شدن موضوع سختگیری‌ها درباره حجاب، به اظهار نظر روسای جمهور در ارتباط با این موضوع نگاهی می‌اندازیم.
موضوع حجاب و برخورد‌های سختگیرانه این روز‌ها نقل داغ بسیاری از محافل است و سخنرانی‌ها و اظهار نظر‌ها در مدح و ذم اقدامات قهری بازار پر رونقی در رسانه‌ها دارد. البته این موضوع تنها در این مقطع مطرح نبوده و با گرم شدن تنور انتخابات ریاست جمهوری این بحث بیشتر از هر زمان دیگری جایگاه و پایگاهی پیدا می‌کند و کاندیدا‌های انتخاباتی نظرات متفاوت‌تری درباره حجاب در میتینگ‌های انتخاباتی‌شان ارائه می‌کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: سیاستمداران غربی علیرغم آنکه ادعا می‌کنند از رسانه آزاد حمایت می‌کنند، در عمل نشان داده‌اند که مواضع و اظهاراتشان منافقانه و دوگانه است.
رییس فدراسیون جهانی فوتبال فیفا در نشست خبری در آستانه شروع رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به طرح مواضع خود درباره مسائل مختلف مرتبط با این رقابت‌ها پرداخت.
وزیر کشور با تاکید بر اینکه صهیونیست ها و دشمنان انقلاب اسلامی، حامیان اصلی بیانیه یکی از سرکردگان فتنه ۸۸ هستند، از همه گروه‌های سیاسی خواست که موضع خود را با جریان فتنه و نفاق مشخص کنند.
وزیر کشور با تاکید بر اینکه صهیونیست‌ها و دشمنان انقلاب اسلامی، حامیان اصلی بیانیه یکی از سرکردگان فتنه ۸۸ هستند، از همه گروه‌های سیاسی خواست که موضع خود را با جریان فتنه و نفاق مشخص کنند.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت تجمیع و تمرکز قرعه کشی متقاضیان خودرو در این وزارت خانه و بر اساس ابلاغیه های جاری تمام خودروسازان داخلی از جمله ایران خودرو مکلف به اجرای صحیح این دستور هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ