سخنگوی وزارت خارجه گفت: از طنزهای ماندگار تاریخ است که دو رژیم اشغالگر و جنگ‌طلب یعنی رژیم صهیونیستی و انگلیس، جمهوری اسلامی ایران را که لنگر ثبات در منطقه است، متهم می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این که گزارشگر صدا و سیما نتواند با طیب خاطر و از بیم عبور زنان بی/بد/شل حجاب یا واکنش و احتمالا با برخی الفاظ از سطح شهر گزارش تهیه کند و پای صحبت شهروندان بنشیند اتفاق درخور تأملی است ونشان دهنده دردسر تهیه کنندگان گزارش‌های تلویزیونی و تازه مشکل وقتی بیشتر می‌شود که وقتی خیال شان از پوشش خانمی آسوده شده و سراغ او می‌روند با سخنان او غافل گیر می‌شوند چرا که مواضع سیاسی صدا وسیما به خصوص در دوران جبلی- جلیلی باب میل همه خانم‌های مذهبی هم نیست.
طی دو سالی که از انتخابات گذشته است،جامعه اسلامی مهندسین در بررسی عملکرد دولت سیزدهم یک بیانیه صادر کرده‌اند که آن هم در تعریف و تمجید از عملکرد دولت بوده است. در بخشی از این بیانیه که ۷ شهریور ۱۴۰۱ صادر شد، آمده است: دولت سیزدهم حقیقتاً دیگر بار شعار «ما می‌توانیم» را به منصه ظهور رساند. در بُعد اقتصادی نیز جرأت و جسارت اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها که به عقیده بسیاری از کارشناسان، اصلاح این قیمت‌ها در اقتصاد ما ضروری است، از دیگر جنبه‌های مثبت عملکرد دولت است.»، اما پس از این بیانیه، آن‌ها نیز وارد روند سکوت شده‌اند.
مهدی المشاط یمن روز یکشنبه با هشدار به ائتلاف عربی اعلام کرد: انصارالله در حال توسعه زرادخانه نظامی خود است و اگر اشغالگران از جزایر یمنی خارج نشوند، مواضعشان را هدف قرار خواهیم داد.
نیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به موضع گیری علیه حزب الله لبنان پرداخت.
سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد به دلیل انتقاد تند دبیرکل سازمان ملل علیه این رژیم در جریان تجاوز وحشیانه نظامی اخیر به جنین به شدت تاخت.
پس از تحرکات تروریستهای در شمال غرب سوریه، مواضع هیئت تحریر الشام از آسمان و زمین زیر آتش سنگین قرار دارد و آسمان منطقه شاهد پرواز گسترده جنگنده‌هاست.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره اوکراین و سوریه موضع گیری کرد.
وزیر دارایی کابینه نتانیاهو که با مواضع افراط‌گرایانه خودش شناخته می‌شود، بر ادامه شهرک‌سازی از سوی رژیم صهیونیستی با وجود مخالفت‌ها تاکید کرد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی به تکرار ادعاهای خود درباره ایران پرداخت.
سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه روز گذشته قبل از برقراری تماس تلفنی بین اردوغان و جو بایدن از حمایت آمریکا از شبه‌نظامیان «قسد» و سازمان «فتح‌الله گولن» انتقاد کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: مواضع حمایتی غرب از تروریست‌ها نه تنها تلاشی برای جلوگیری از اجرای عدالت به شمار می‌آید، بلکه موجب تشویق و ترویج پدیده شوم تروریسم در سراسر جهان خواهد بود.
به نظر می‌رسد آمریکایی‌ها می‌توانند با وضعیت «آستانه گریز» ایران روزگار بگذرانند، اما اسرائیل اعلام کرده که نمی‌تواند. اگرچه واشنگتن مواضع سخت و تهدید‌آمیزی در مورد ایران مطرح کرده است، اما تا به اینجای کار تحت تاثیر رجزخوانی‌های نتانیاهو که گفته «بار دیگر سال ۱۹۸۳ از راه رسیده و ایران همان آلمان نازی است» قرار نگرفته است.
‌لاسجردی با توجه به اینکه فضای کلی خاورمیانه در حال حاضر به‌سمت آرامش، روش‌های مسالمت‌آمیز و گفتگو‌های سیاسی حرکت می‌کند، معتقد است که نتانیاهو در تلاش است تا رفتاری خلاف جهت فضای عمومی منطقه در پیش بگیرد؛ مانند استفاده از سلاح و روش‌های قهر‌آمیز علیه همسایگان. او گفت: «لذا در چنین شرایطی به نظر می‌رسد که حمله به کشور همسایه توسط رقبای نتانیاهو به‌عنوان عامل چالش با دولت او تلقی خواهد شد و حتی در منطقه نیز چالش‌ها و اعتراضاتی را علیه اسرائیل رقم می‌زند چنان‌که در حال حاضر نیز برخی کشور‌های همسایه مانند فلسطین، لبنان و جهان عرب در این حوزه اعلام موضع کرده‌اند.»
صدام حسین که بیش از بیست‌وچهار سال رئیس‌جمهور عراق بود دست‌کم نیمی از آن را در جنگ سپری کرد؛ هشت سال از آن با ایران بود. جمهوری اسلامی ایران که در آغاز تأسیس خود با هجوم ارتش مجهز و قدرتمند صدام روبه‌رو شد، هشت سال در مقابل او مقاومت کرد و نتیجه آن علاوه بر صد‌ها هزار شهید و جانباز صرف میلیارد‌ها دلار سرمایه و از بین رفتن فرصت‌های بسیار اقتصادی بود.
سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن اتهام‌زنی رژیم انگلیس و رژیم صهیونیستی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران ضمن تاکید مجدد بر اهمیت تحکیم بیش از پیش روابط با همسایگان و ضرورت تأمین امنیت مشترک توسط کشور‌های منطقه، یکبار دیگر مسئولیت بین‌المللی کشور‌های حامی رژیم صهیونیستی نسبت به جنایات روزمره، نقض فاحش حقوق بشر و نقض قوانین و مقررات بین‌المللی توسط این رژیم را یادآوری می‌نماید.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز در گفتگو با یک شبکه فرانسوی، عنوان کرد: من امکان تجهیز اوکراین به سامانه گنبد آهنین را بررسی خواهم کرد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
مراسم سالروز شهادت آیت الله سید محمد باقر حکیم که به روز شهید عراق نامگذاری شده با حضور سران سیاسی عراق برگزار شد.
ایتمار بن گویر وزیر افراط گرای صهیونیست شب گذشته به منظور حصول اطمینان از تشدید مجازات‌ها علیه اسرای فلسطینی از زندان نفحه بازدید کرد.
نماینده ویژه کره‌ جنوبی در امور صلح و امنیت شبه جزیره کره امروز به همراه همتایان خود از ژاپن و آمریکا به آزمایش موشکی اخیر کره‌شمالی واکنش نشان دادند.
ایتمار بن گویر رئیس حزب قدرت یهودی و از شخصیت های راستگرای افراطی که وزیر پیشنهادی امنیت داخلی در کابینه نتانیاهو نیز هست، اعلام کرد در آینده نزدیک به مسجدالاقصی یورش خواهد برد.
نتانیاهو پس از اینکه رسما از سوی اسحاق هرتسوگ رژیم صهیونیستی مامور تشکیل کابینه این رژیم شد به یاوه گویی علیه ایران پرداخت.
یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به پیشنهاد جدید آمریکا درباره ترسیم مرزهای دریایی میان بیروت و تل آویو، از بررسی این پیشنهاد خبر داد.
نتانیاهو در ادامه همچنین خود را در موضع آمریکا نشاند و گفت: واشنگتن با مذاکره غیرمستقیم با تهران به منظور احیای توافق بد هسته‌ای و در تلاش برای دستیابی به دستاوردهای کوتاه مدت، علاوه بر اسرائیل خود را نیز ناامید و دلسرد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ