میکل آرتتا در گفتگویی اختصاصی با نشریه GQ شرکت کرد اما تصاویر منتشر شده از او در این نشریه باعث شده سرمربی آرسنال در انگلیس سوژه شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرخیو بوسکتس گفت، پپ گواردیولا بهترین مربی دنیا است اما در فینال لیگ قهرمانان باید حواسش به اینتر باشد.
ژاوی، مربی بارسلونا، گفت گواردیولا مهم‌ترین آدم دنیای فوتبال در 15 سال گذشته بوده و همچنین تاکید کرد، یافتن جانشین بوسکتس برای بارسا در اولویت است.
تیری آنری فاش کرد که با کوین‌ دی‌بروینه در مورد تنش لفظی‌اش با پپ گواردیولا در جریان بازی چهارشنبه شب برابر رئال حرف زده است.
فابیو کاپلو معتقد است که اکنون منچسترسیتی "بهترین تیم جهان" است. بله درست متوجه شدید؛ همین تیم پپ گواردیولا که برای بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید آماده می شود.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در نشست خبری پیش از دیدار با رئال مادرید گفت تیمش به دیدار فردا به عنوان فرصت انتقام فکر نمی‌کند و تنها به فکر صعود به فینال است.
پپ گواردیولا، در پاسخ به این سوال که قهرمانی در کدام لیگ برایش لذت‌بخش‌تر بوده است از مثالی عجیب استفاده کرد و گفت کسی نمی‌تواند پسرش را زیباتر از دخترش بداند.
پپ گواردیولا، در پاسخ به این سوال که قهرمانی در کدام لیگ برایش لذت‌بخش‌تر بوده است از مثالی عجیب استفاده کرد و گفت کسی نمی‌تواند پسرش را زیباتر از دخترش بداند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از پیروزی 4-1 تیمش مقابل لیورپول عملکرد تیمش را ستایش کرد و گفت جشن گرفتنش مقابل دو بازیکن لیورپول بی‌احترامی به آنها نبوده است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از پیروزی 2-0 مقابل نیوکسل گفت سه بازی بعدی سیتیزن‌ها تکلیف آنها در این فصل را مشخص خواهد کرد.
پپ گواردیولا در نشست خبری بازی با لایپزیش گفت که هیچ فشاری برای قهرمانی در لیگ قهرمانان روی خودش حس نمی کند و تنها رئال است که هر سال از آن توقع قهرمانی دارند.
فران سوریانو، مدیر اجرایی باشگاه منچسترسیتی، گفت با وجود اتهاماتی که به این باشگاه وارد شده جای نگرانی وجود ندارد و کادر فنی و بازیکنان باید فقط روی فوتبال تمرکز داشته باشند.
پپ گواردیولا پیامی روشن برای کسانی که از او و سیتی متنفرند فرستاد و گفت که باید به نحوی با تاریخ‌سازی او در سیتی کنار بیایند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه دیدار فردای تیمش با چلسی گفت سیتی برای رسیدن به آرسنال در صدر جدول باید بدون اشتباه و بی عیب و نقص باشد.
پپ گواردیولا دوست ندارد مثل سر الکس فرگوسن بیش از 20 سال در یک باشگاه مربیگری کند و گفت که اگر حس کند برای سیتی مربی مفیدی نیست، خواهد رفت.
جولیان آلوارز، مهاجم جوان منچسترسیتی، مدعی شد پپ گواردیولا امیدوار به موفقیت آرژانتین در جام جهانی است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از پیروزی تیمش مقابل برایتون از ارلینگ هالند ستایش کرد و گفت جاه‌طلبی او باعث پیروزی سیتی در این بازی شده است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از پیروزی تیمش مقابل برایتون از ارلینگ هالند ستایش کرد و گفت جاه‌طلبی او باعث پیروزی سیتی در این بازی شده است.
فرناندو سانز علی‌رغم تکذیب پپ گواردیولا، بار دیگر ادعای خود در مورد ارلینگ هالند را تکرار کرد و گفت که پپ به خوبی می داند که در قرارداد هالند بند فسخ وجود دارد.
روبرتو دی‌زربی، سرمربی جدید برایتون، می‌گوید پپ گواردیولا با او تماس گرفته و شغل جدیدش را تبریک گفته است. گواردیولا پیشتر هم گفته بود به سبک مربی‌گری دی‌زربی علاقه‌مند است.
ژول کنده، مدافع بارسلونا، می‌گوید علیرغم علاقه پپ گواردیولا و منچسترسیتی تصمیم گرفته است به بارسلونا ملحق شود.
پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، در مصاحبه جدید خود از معیار جالب خود برای جذب بازیکن گفت.
پپ گواردیولا از عملکرد ارلینگ هالند، مهاجم جدید سیتی، در دیدار دیروز مقابل بورنموث دفاع کرد و گفت ستاره نروژی به زودی با شرایط خاص مسابقات تیمش در لیگ برتر انگلیس سازگار خواهد شد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی بعد از پیروزی 4-0 تیمش مقابل بورنموث گفت پیروزی پرگل مقابل تیمی که فقط دفاع می‌کند کار ساده‌ای نیست.
پایان نزاع طایفه ای با تیراندازی هوایی پلیس

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ