تیم ملی پاراتیراندازی در حالی از امروز اردوی آماده‌سازی خود را برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین در سالن تیراندازی آزادی آغاز می‌کند که از ۵ ورزشکار دعوت شده، تنها ۲ تیرانداز در اردو حضور دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران برای تماشای دوئل حساس هفته به اصفهان خواهد رفت.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در یک ماه گذشته برای دومین بار به ترکیه سفر می کند.
سرمربی تیم ملی ایران در مراسم تجلیل از قهرمانان و خانواده شهدای ورزشکار حضور پیدا کرد.
وحید شمسایی با حضور در ورزشگاه حیدریان قم تماشاگر یکی از بازی‌های حساس هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتسال شده است.
سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی از بازگشت دوباره ساره جوانمردی به تیراندازی و حضور در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین خبر داد.
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران می‌گوید: هم‌قسم شدیم که بهترین نتیجه را بگیریم البته اولویتمان نمایش والیبال زیباست.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران سوگوار شد.
بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران به دلیل سرماخوردگی در تمرین توپی امروز مردان ایران شرکت نکرد.
سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی گفت: درست است در مسابقات جهانی کره جنوبی موفق به کسب سهمیه پارالمپیک پاریس نشدیم، اما از عملکرد تیراندازان راضی بودم و نیاز به تقویت تیم از نظر روانی داریم.
پیشکسوت فوتبال و بازیکن سابق تیم ملی ایران بر حضور آنالیزورهای قوی در کادر سرمربی جدید تاکید کرد و گفت: برای موفقیت تیم ملی این گروه بسیار تاثیرگذار هستند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه روند موفقیت استقلال بسیار مثبت بود، گفت: تعطیلی لیگ روند خوب آبی پوشان را برای ادامه مسابقات متوقف کرد و باید کادر فنی مراقب این موضوع باشد.
فدراسیون فوتبال عراق خبر داد تیم ملی این کشور به دنبال برگزاری بازی تدارکاتی با ایران در بغداد است.
سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی گفت: برای این که بتوانیم جایگاه خود را در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین ارتقاء دهیم، سعی داریم تنها تیراندازانی را به چین اعزام کنیم که شانس کسب مدال دارند.
سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی گفت: پیش‌بینی کسب ۴ سهمیه پارالمپیک پاریس در مسابقات قهرمانی جهان امارات داشتیم اما به دلیل مثبت شدن تست کرونا ساره جوانمردی قبل از اعزام به مسابقات، یک سهمیه را از دست دادیم.
سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی با اشاره به اعزام ۶ ورزشکار به مسابقات قهرمانی جهان العین امارات، گفت: با بازخورد خوبی که تیراندازان از نظر مهارت‌های روانی در اردوهای آمادگی داشتند، عملکرد آنها راضی کننده بود و امید زیادی به کسب مدال در رشته تپانچه و تفنگ داریم.
سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی گفت: هر چند مدت زمان کوتاهی است که هدایت تیم ملی را برعهده گرفته‌ام، اما از نظر روانی سعی کردم آرامش را دوباره به تیم ملی بازگردانم.
سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی گفت: برای موفقیت در قهرمانی جهان امارات، تیراندازان علاوه بر ارتقای بعد فنی از نظر مهارت‌های روانی نیز باید آماده باشند تا سهمیه پارالمپیک پاریس را از دست ندهیم.
سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی گفت: برای موفقیت در قهرمانی جهان امارات، تیراندازان نیاز به آرامش روحی دارند، سعی دارم در فرصت باقیمانده تا زمان اعزام تیم به این رقابت‌ها، از نظر روحی تیم را شاد نگه دارم.
رئیس انجمن پاراتیراندازی با اشاره به تغییرات در کادرفنی و حضور دوباره حسین امیری به عنوان سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی، گفت: تلاش بر این است که حضور موفقی در مسابقات قهرمانی جهان امارات داشته باشیم.
سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی گفت که ساره جوانمردی قرار است به جمع اردونشینان اضافه شود.
سرمربی جدید تیم ملی پاراتیراندازی معرفی شد.
تیم ملی تنیس بدون سرمربی به دیوس کاپ رفت!
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع حادثه تلخ حریق یک دستگاه تریلی در محور سرخه_آرادان خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه یک نفر جان خود را در دم از دست داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ