سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر گفت: پارکت نبودن سالن بسکتبال فدراسیون جانبازان و معلولین و سایر فضاهای تمرینی، سبب شکستگی زودهنگام ویلچرها و افزایش آسیب‌دیدگی بازیکنان شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر دست تقدیر باعث مرگ پدر پیام نیازمند نشده بود این بازیکن می‌توانست با عبور از رحمان احمدی به بیشترین تعداد دروازه‌بانی در سپاهان برسد!
اولین بانوی مدال‌آور تاریخ دوومیدانی در پارالمپیک توکیو گفت: بعد از کسب مدال طلا در پارالمپیک توکیو اکنون بزرگترین آرزویم شکستن رکورد جهان در پرتاب نیزه و کسب سهمیه پارالمپیک پاریس در فرانسه است.
اولین بانوی مدال‌آور تاریخ دوومیدانی در پارالمپیک توکیو گفت: بعد از کسب مدال طلا در پارالمپیک توکیو اکنون بزرگترین آرزویم شکستن رکورد جهان در پرتاب نیزه و کسب سهمیه پارالمپیک پاریس در فرانسه است.
ملی‌پوش تیم بسکتبال با ویلچر گفت: دو شکست مقابل بریتانیا و آمریکا در آغاز مسابقات قهرمانی جهان باعث ناامیدی ما نشد و از آنها به عنوان دیدارهای تدارکاتی برای پیدا کردن نقاط ضعف استفاده کردیم.
تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران با شکست مقابل بریتانیا مدافع عنوان قهرمانی مسابقات قهرمانی جهان از صعود به فینال این رقابت‌ها باز ماند.
تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران با شکست تیم آلمان، به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان صعود کرد.
دومین شکست تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان، مقابل قهرمان پارالمپیک 2020 توکیو رقم خورد تا تیم کشورمان شانس صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی را از دست بدهد.
این متخصص ارتوپدی با اشاره به حساس بودن ناحیه گردن در بدن گفت: گردن مهم است؛ به خاطر اینکه نقاط گردن نسبت به ستون فقرات کمری، در ناحیه گردن باریک‌تر است و اگر فشارهای خیلی زیاد به ناحیه گردن وارد کنیم ممکن است، که به نخاع و ریشه‌های عصبی هم آسیب بزند. بنابراین در ناحیه‌ی گردن باید حساس‌تر باشیم و بیش‌تر دقت کنیم.
هفته گذشته وزیر اقتصاد در نامه ای به شورای نگهبان خواستار تسریع در تایید قانون مالیات بر سرمایه شده و این قانون را برای مدیریت شرایط اقتصادی حیاتی شمرد.
یک کارشناس اقتصادی گفت: آمارها نشان می‌دهد که بانک‌ها به طرح نهضت ملی مسکن تسهیلات نمی‌دهند. به همین دلیل لازم است که نهادهای حاکمیتی به بانک‌های متخلف اخطار داده و جریمه کنند.
یک کارشناس اقتصادی گفت: آمارها نشان می‌دهد که بانک‌ها به طرح نهضت ملی مسکن تسهیلات نمی‌دهند. به همین دلیل لازم است که نهادهای حاکمیتی به این موضوع ورود کنند.
قانون جهش تولید مسکن با تکیه بر معضلات مسکن برای مردم، از دو محل اعطای زمین و تسهیلات ساخت مسکن به دنبال شکستن انحصار و قیمت زمین و همچنین تامین مالی ساخت مسکن بوده است و همه عوامل و بخش‌های مختلف جهت تحقق وعده ساخت یک میلیون مسکن در این قانون دیده شده است.
یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه نزول دلار به‌تنهایی تأثیر مستقیمی بر اقتصاد ایران ندارد، گفت: باین اتفاق در اقتصاد ایران تاثیر روانی دارد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی سابق بایرن مونیخ، در خصوص رد پیشنهاد سرمربیگری چلسی صحبت کرد.
شکستن رژیم غذایی پایان وزن مطلوب نیست
ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، با درخشش در بازی شب گذشته برابر لایپزیش موفق شد یکی از رکوردهای کیلیان امباپه را از آن خود کند.
بعضی از افراد با شکستن قولنج مفاصل خود احساس خوب و راحتی می‌کنند. اگر این کار برای شما هم چنین است پس اشکالی ندارد؛ اما اگر باعث درد و تورم می‌شود پس حتماً باید به پزشک مراجعه کنید.
فمکه بول، دونده هلندی رکورد جهانی 400 متر داخل سالن را پس از 41 سال شکست.
منابع سوری از شکسته شدن سدی در شمال غرب سوریه و فرار ساکنان از بیم غرق منازلشان خبر دادند.
ملی پوشان قایقرانی با وجود سردی هوا مجبور هستند در دریاچه آزادی یخ دریاچه را بشکنند و در دمای زیر صفر تمرین کنند.
شکستن طلسم سیاه شگرد مرد رمال برای سرقت میلیاردی
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) از ضرب و جرح یکی از کارکنان انتظامات این سازمان در جریان برگزاری مراسم ختم مرحوم حمیدرضا روحی خبر داد.
تنیسور شماره یک جهان رکورد تاریخی نواک جوکوویچ را شکست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ