با حکم رئیس فدراسیون انجمن‌های فدراسیون ورزش‌های رزمی سرمربی تیم ملی کیک بوکسینگ ایران برای سومین سال متوالی در سمت خود ابقا شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با هماهنگی مدیریت باشگاه استقلال، آبی‌ها سه روز در هفته می‌توانند در زمین پژوهشگاه نفت تمرین کنند.
با حکم رئیس فدراسیون انجمن‌های فدراسیون ورزش‌های رزمی سرمربی تیم ملی کیک بوکسینگ ایران برای سومین سال متوالی در سمت خود ابقا شد.
روزنامه‌های ورزشی امروز چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
فرزند زنده‌یاد ناصر حجازی به حضور پرسپولیسی‌ها بر سر مزار پدرش واکنش نشان داد.
ناصر حجازی اسطوره باشگاه تاج و استقلال، چهره‌ای خاص در تاریخ فوتبال ایران بود. او قبل و بعداز انقلاب آبش با شاه و دولتمردان در یک جوی نرفت و همواره رفتارهای متفاوت از سایر هم‌دوره‌ای هایش بروز داد. ناصر حجازی برای دسترسی به منافع شخصی مقابل قدرت سر خم نکرد و با آنکه لیاقتش را داشت هیچگاه سرمربی تیم ملی نشد. فیلمی از دیدار شاه با اعضای تیم ملی منتشر شده که ناصر حجازی برخلاف همه همبازیانش، حاضر نشد خم شود و دست شاه را ببوسد
بهناز شفیعی همسر مرحوم ناصر حجازی معتقد است استقلال، باید ریکاردو ساپینتو را برای فصل بعد هم حفظ کند؛ چون این مربی ناموفق نبوده است.
رئیس سازمان خصوصی سازی پس از حضور در تمرین تیم فوتبال استقلال، به تمرین سرخپوشان هم سر زد.
همسر حجازی: مرگ ناصر مشکوک بود، مریضش کردند
آتیلا: حجازی کمک احمدی‌نژاد را به ماشین پرت کرد!
اواخر بیماری‌اش رئیس جمهور سابق از طریق علی چینی با ما تماس گرفتند که می‌خواهیم عیادت آقای حجازی برویم. چند ماشین و محافظ و ... به خانه ما آمدند و ۲۰ دقیقه ماندند. وقتی رفتند داشتیم ظرف‌ها را جمع می‌کردیم که یک بسته روی میز دیدیم. پدرم هم حالش خیلی بد بود. بسته را باز کردیم و دیدیم تراول است به مبلغ ۱۰ میلیون تومان.
الهلال با پیروزی یک بر صفر برابر الاتحاد به فینال جام حذفی عربستان راه یافت تا با روحیه‌ای بالا برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده شود.
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: شهدای ما همچون سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی و دیگر سرداران بزرگ جبهه مقاومت مانند سید محمد حجازی برای اسلام و ایران عزت و اقتدار آفریدند.
امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، برای تماشای مسابقات حساس لیگ برتر از نزدیک بازی‌ها را زیر نظر دارد.
تصویری از بیست سال پیش در یک مراسم فوتبالی زمانی که تاج مدیرمسئول یک روزنامه ورزشی بود.
داستان حجاب‌نداشتن ورزشکاران ایرانی برای سومین بار است که در قریب به سه ماه اخیر خبرساز شده است. بین دو ماجرای الناز رکابی و سارا خادم‌الشریعه، پارمیدا قاسمی، عضو تیم ملی تیر و کمان ایران در رشته ریکرو هم در مراسم اختتامیه لیگ تیروکمان جام خلیج فارس در تهران، در حالی روی سکو ظاهر شد که حجابی بر سر نداشت. گو اینکه او هم اندکی بعد با انتشار یک مصاحبه تصویری افتادن روسری‌اش را به وزش باد ربط داد و گفت آن اتفاق سهوی بوده است.
اصغر رسول زاده مثل علیرضا اکبرپور از شاگردان محبوب ناصر حجازی در استقلال بود که مدتی است به مربیگری رو آورده است.
یکی از طرفداران تیم ملی فوتبال پیراهنی برتن کرده که تصویر مرحوم ناصر حجازی روی آن قرار دارد.
دستیار و مشاور مقام معظم رهبری گفت: شهید حجازی برای تمام توطئه‌های دشمنان دارای راهبرد بود و این شهید بزرگوار می‌دانست که با انواع دشمنی‌ها چگونه باید برخورد کرد.
فتح الله زاده می‌گوید در یک مقطع امیر قلعه‌نویی ناصر حجازی را به عنوان سرمربی پیشنهاد داده و در مقطعی دیگر امیر قلعه‌نویی انتخاب مرحوم حجازی بوده است.
پیشکسوت استقلال بدون اطلاع رسانی از سوی باشگاه از ریاست کمپ مرحوم حجازی کنار رفت.
دستگیری عاملان تیراندازی شبانه در ارومیه
رئیس جمهور روسیه امروز در کنفرانس عدم اشاعه هسته‌ای اعلام کرد: جنگ هسته ای هیچ برنده ای ندارد و هرگز نباید به راه انداخته شود.
واکنش آتیلا حجازی به دلالی با نام استقلال و پدرش
حجازی سرمربی تیم لیگ دسته‌اولی شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ