پس از کودتا در نیامی، شورای نظامی جدید نیجر با صدور بیانیه‌ای نسبت به هرگونه مداخله خارجی در این کشور هشدار داد و اعلام کرد در صورت مداخله نظامی نیجریه پاسخ فوری خواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو شورای عالی سیاسی یمن درباره هرگونه اقدام نظامی برنامه ریزی شده از سوی فرانسه در کشور آفریقایی نیجر، هشدار داد.
کودتاچیان کشور آفریقایی نیجر به فرانسه درباره دخالت در امور داخلی این کشور به شدت هشدار دادند.
کودتاچیان کشور آفریقایی نیجر به فرانسه درباره دخالت در امور داخلی این کشور به شدت هشدار دادند.
آذر منصوری نوشت: چه در قالب برجام و چه توافق موقت اگر مذاکرات به نتیجه نرسد و پرونده ایران بار دیگر به شورای امنیت ارجاع شود، دیگر با یک برجام و دو برجام و چند برجام هم نمی‌توان از این مهلکه جان سالم به در برد.
معاون شورای امنیت روسیه با هشدار به متحدان غربی اوکراین با خطرناک خواندان ماجراجویی هسته‌ای اعلام کرد که در صورت تایید احتمال حمله به نیروگاه هسته‌ای روسیه، پاسخ متقابل سختی خواهیم داد.
معاون رئیس شورای حاکمیتی سودان ضمن ابراز اطمینان درباره پیروزی ارتش در نبرد جاری میان نیروهای ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع درباره فروپاشی سودان به شدت هشدار داد.
دبیر شورای عالی سیاسی یمن به ائتلاف سعودی هشدار داد ک در صورت تعلل و اتلاف وقت در مذاکرات صلح، با پاسخ غافلگیر کننده و پشیمان کننده مواجه خواهد شد.
دبیر شورای عالی امنیت ملی  نوشت: مسئول اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی، آمریکا است و قطعا باید تبعاتش را بپذیرد.
گویا، اخیرا عده ای طبق عادت سنوات قبل در حال جمع آوری اظهارنظرهای افراد منتقد آقای رئیسی (اعم از نمایندگان و چهره های سیاسی) هستند و قصد دارند آنها را برای اداره اسناد شورای نگهبان ارسال کنند تا به استناد آن، صلاحیت نامزدها رد شود.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به مدیران دولتی هشدار داد.
ایران نسبت به احتمال هرگونه تحرک منفی در چارچوب نشست ماه مارس شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هشدار می‌دهد و این حق را برای خود محفوظ می‌داند تا پاسخ متقابل نسبت به آن انجام دهد.
دبیر شورای راهبردی روابط خارجی در برنامه حضور گفت: پروژه بدنام‌سازی، امنیتی سازی و مشروعیت زدایی از جمهوری اسلامی بسیار خطرناک است.
وزیر خارجه اسرائیل گفته ، زلنسکی دردیدار با او اظهار داشته که ایران دشمن مشترک دو کشور است .
نورنیوز نوشت: وزیر خارجه اسرائیل گفته، زلنسکی در دیدار با او اظهار داشته که ایران دشمن مشترک دو کشور است.
دبیر شورای راهبردی روابط خارجی در برنامه حضور گفت: پروژه بدنام‌سازی، امنیتی سازی و مشروعیت زدایی از جمهوری اسلامی بسیار خطرناک است. جمهوری اسلامی بیدی نیست که با این باد‌ها بلرزد، ولی نباید اجازه دهیم هزینه‌های آن بیشتر شود.
ریاست شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به زلزله‌ای که در کشور‌های ترکیه، سوریه و لبنان رخ داده است و آنچه که باید در کشور در مقابله با زلزله انجام شود، گفت: این موضوع یک حرکت جمعی و عمومی را می‌طلبد. در کشورمان روستا‌هایی که زلزله به وقوع پیوسته پس از بازسازی که توسط بنیاد مسکن و یا توسط خود مردم براساس یک طرح مقاوم سازی صحیح انجام شده قطعا در زلزله‌های بعدی خرابی‌های آن‌ها بسیار کمتر خواهد بود چرا که بازسازی و نوسازی صحیح انجام شده بود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر شورای اروپا بخواهد در جهت دفاع از تروریسم حرکت کند و ثلمه‌ای به سپاه بزند، مجلس با قاطعیت برخورد خواهد کرد.
محمد صدر گفت: امروز فشار افکار عمومی باعث شده که دولت‌های امریکا و اروپا جرات نمی‌کنند حتی از مذاکره با ایران درباره برجام سخن بگویند. می‌توان گفت مجموعه‌ای دست به دست هم داده و پرونده ایران را در معرض خطر امنیتی شدن دوباره قرار داده است.
پس از گلایه اعضای شورای شهر به شهردار تهران مبنی بر چرایی عدم پاسخ به تذکرات آنها از احتمال طرح سسوال از زاکانی خبر دادند.
عضو شورای عالی سیاسی یمن با انتشار توییتی نسبت به تحرکات امارات در حضرموت یمن هشدار داد.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای خود در آفریقای جنوبی درباره پیامدهای سو محاسبه و اقدامات غیرسازنده آمریکا و برخی کشورهای اروپایی در نشست شورای حکام هشدار داد.
عضو شورای شهر تهران گفت: شورای شهر حتماً مقابل کوتاهی شهرداران مناطقی که در حوزه ساخت و سازها کوتاهی می‌کنند، می‌ایستد.
نماینده روسیه در سازمان‌ های بین المللی مستقر در وین امروز نسبت به تبعات صدور قطعنامه ضدایرانی در شورای حکام آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی هشدار داد.
میثم مظفر تهران گفت: بنا بود شرکت بام شهر سبلان به عنوان مشارکت کننده جهت دریافت پروانه ساخت ازشهرداری منطقه ۲۲ اقدام کند، اما این پروانه هیچ وقت صادر نشده و متعاقبا این پروژه پایان کار نیز ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ