پس از گلایه اعضای شورای شهر به شهردار تهران مبنی بر چرایی عدم پاسخ به تذکرات آنها از احتمال طرح سسوال از زاکانی خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره تیم ملی از اینکه ماشینی که وارد کرده سود نجومی برایش نداشته دلخور است.
کیلیان امباپه طبق ادعای برخی منابع فرانسوی انتظار داشت رئال برای خرید او در این تابستان اقدام کند ولی حالا به شدت از رفتار باشگاه مادریدی ناامید شده است.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با توجه به عدم ارسال تعیین نرخ سرویس مدارس برای سال ۱۴۰۲ ـ ۱۴۰۳ گفت: این موضوع موجب گلایه خانواده‌ها شده و امیدواریم شهرداری هر چه سریع‌تر این لایحه را به شورا ارسال کند.
روز گذشته وزیر کشور در نامه‌ای به استانداران سراسر کشور، بندهای جنجالی بخشنامه رئیس ستاد انتخابات کشور را که موجب گلایه نمایندگان مجلس شورای اسلامی شده بود را ملغی‌اثر اعلام کرد اما این اقدام هم موجب جلب رضایت نمایندگان نشد و امروز وزیر کشور برای ادای توضیحاتی در جلسه غیرعلنی مجلس حضور یافت.
رئیس بنیاد ملی گندم کاران گفت: اگر در هفته جاری جلسه شورا برای تعیین تکلیف قیمت گندم برگزار نشود بنیاد ملی گندم کاران به سازمان بازرسی کل کشور و دیوان عدالت اداری شکایت خواهد کرد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، در نامه ای به معاون اول رئیس جمهور از پیگیری وضع رتبه بندی توسط مدیرانی که خودشان مسبب مشکلات متعدد در جامعه معلمان و دانش آموزان هستند، گلایه کرد.
عضو شورای شهر تهران نسبت به برخورد ناشایست با برخی از همسایگان شرقی کشور در تهران گلایه کرد.
عضو شورای شهر تهران از عدم پاسخ‌گویی سازمان‌های تابع شهرداری تهران نسبت به تذکرات به برخی از قراردادها گلایه کرد.
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی از گرانی برخی از کالاهای اساسی و مایحتاج مردم گلایه کرد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه خدمت به مردم و محوریت مردم در پیروزی انقلاب محور و اصل بوده است، گفت: قرار ما این بود که مسئولیت خودمان را به خوبی انجام بدهیم و مردم به خصوص پابرهنگان، محرومین و اقشار ضعیف را فراموش نکنیم؛ همچنین از بسیاری ترک فعل ها و ناترازی ها و نابسامانی ها گلایه و یادآوری می‌کردند که «قرارمان این نبود».
قزوین- سرمربی شمس آذر قزوین با گلایه از برخی مسئولین استان قزوین گفت: نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر و شهرداری به دنبال حمایت از نماینده قزوین در لیگ آزادگان باشند.
عضو کمیسیون مشترک طرح صیانت مجلس گفت: گله‌مندی و انتقاد رئیس جمهور از وزیر ارتباطات در خصوص مشکلات و کندی اینترنت، نوعی فرار به جلو محسوب می‌شود، زیرا این اتفاقات و محدودیت‌های چند ماه اخیر به استناد مصوبات شورایی رخ داد که رئیس جمهور در راس آن قرار دارد و در چنین شرایطی که خود ایشان منتقد هستند، ما باید وضعیت اینترنت را از کجا پیگیری کنیم؟
براساس گزارش‌هایی که در عمر ۳۰ ماهه مجلس یازدهم منتشر شده، این مجلس محل تولد طرح‌های عجیب زیادی است. به جز دو قانون «اقدام راهبری دولت برای رفع تحریم‌ها» که اصلی‌ترین گلایه دولت حسن روحانی در روز‌های پایانی کارش و مبنی بر این ادعا بود که این قانون مانع دستیابی به توافقی برای احیای برجام شد و طرح «صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی» که عملا از دستورکار مجلس خارج و حالا در شورای عالی فضای مجازی پیگیری می‌شود، باز هم طرح‌هایی هستند که هم ملت و هم برخی وکلای ملت، از فلسفه و ضرورت طرح و تدوین آن ابراز تعجب می‌کنند.
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در این نشست تاکید شد که مردم همراه با انقلاب هستند و توجه جدی به توطئه‌های دشمن ندارند. دشمن در جنگ نرم و ترکیبی همه جانبه و گسترده علیه جمهوری اسلامی ایران تا حدود زیادی شکست خورده است، اما این بدان معنا نیست که اعتراض به عملکرد‌ها وجود ندارد. مردم ضمن این‌که همراه با انقلاب بوده و معتقد به رهبری هستند گلایه و اعتراض‌های درستی دارند که باید به آن پاسخ داده شود.
عضو شورای شهر تهران گفت: از وزارت کشور می‌خواهم نسبت به افرادی که اقدام به تخریب اموال عمومی می‌کنند واکنش نشان دهد.
عضو شورای شهر تهران گفت: از وزارت کشور می‌خواهم نسبت به افرادی که اقدام به تخریب اموال عمومی می‌کنند واکنش نشان دهد.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۱۷ آبان) از عدم حضور سید مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه در جلسه علنی امروز مجلس گلایه کرد.
نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد دولت نسبت به دوره قبل درباره مناطق محروم چه تفاوتی داشته است؟ این گلایه از صولت مرتضوی به عنوان مسئول سفرهای استانی رئیس‌جمهور وجود دارد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: در حوزه صدور پروانه ما دوباره گلایه‌هایی را مطرح کردیم که آنچه پیش‌بینی می‌کردیم اتفاق نیفتاده و باید تحرک خوبی در معاونت شهرسازی و سایر معاونت‌ها رخ دهد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: تعداد اتوبوس‌های تهران کم است و اضافه شدن ۱۰۰ دستگاه تاثیری در ناوگان ندارد.
مهدی چمران، رییس شورای شهر تهران که چند روز قبل در واکنش به انتصاب‌های شهردار تهران گفته بود؛ عزل و نصب حق شهردار است و ما نباید دخالتی در آن داشته باشیم، دیروز در صحن شورا با گلایه از عملکرد مدیران تازه‌کار منتصب زاکانی گفت: از زاکانی می‌خواهیم که به مدیران زیر مجموعه خود یادآوری کند که وقتی در یک مجموعه‌ای منصوب می‌شوند لازم نیست که همه مدیران را تغییر دهند، چراکه می‌توان از نیرو‌های کارآمد و با تجربه نیز استفاده کرد و ضرورتی بر تغییر همه نیست.
رئیس پلیس راهور فراجا ضمن گلایه از عدم حضور دولت قبل در هیچکدام از جلسات شورای عالی ترافیک، گفت: چرا ۸ سال در دولت بودید و برای کاهش تصادفات هیچ اقدامی نکردید.
با حضور بنیانگذاران آلمانی گروه اسنپ از گزارش عملکرد این شرکت در سال ۱۴۰۰ رونمایی شد
رئیس قوه قضائیه با اشاره به محکومیت حمید نوری به حبس ابد با حکم یک دادگاه در سوئد گفت: اگر مختصر عدل و انصافی در صادرکنندگان حکم علیه این تبعه ایرانی وجود داشته باشد، در مرحله بعدی، حکم به تبرئه او خواهند داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ