دبیر شورای عالی امنیت ملی  نوشت: مسئول اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی، آمریکا است و قطعا باید تبعاتش را بپذیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر کل سازمان ملل با هشدار نسبت به این که سایه جنگ هسته‌ای دوباره بر روی جهان ظاهر شده است، خواستار حذف کامل سلاح‌های هسته‌ای شد.
دکتر محمد هاشمی، دبیر انجمن علمی پیشگیری و درمان چاقی ایران با تاکید بر اینکه تهیه کنندگان نذورات رعایت بهداشت فردی و بهداشت مواد اولیه و نیز نحوه سرو کردن نذورات را مد نظر داشته باشند، می‌گوید: مصرف نذورات چرب، شور و شیرین برای افرادی که قند، چربی و فشار خون بالا دارند می‌تواند با مخاطراتی همراه باشد. طی راهپیمایی‌های عزاداری هم این افراد نباید از نوشیدنی‌های شیرین نذری مصرف کنند.
سخنگوی دبیر کل سازمان ملل نسبت به افزایش نگران‌کننده شمار آوارگان جنگ سودان هشدار داد.
اگرچه بسیاری از رسانه‌‏ها و کارشناسان غربی شورش روز شنبه گروه واگنر را نشانه شکاف در ساختار سیاسی روسیه دانستند، اما دبیر کل ناتو در سخنانی هشدار داد که  نباید مسکو را دست کم گرفت.
دبیر کل سازمان ملل نسبت به ادامه درگیری نظامی در سودان هشدار داد.
دبیر شورای عالی پیشگیری ‌و مقابله با پولشویی و تامین مالی تروریسم اعلام کرد: اشخاصی که به جای استفاده از کارتخوان از مردم درخواست پول نقد، سکه، ارز و... کنند، به عنوان شخص مظنون به معاملات مشکوک به پولشویی تحت بررسی قرار می‌گیرند و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.
علی غلامی، دبیر کانون سراسری انجمن‌های صنفی مراکز سرپایی درمان اعتیاد کشور، با هشدار نسبت به تبعات جبران‌ناپذیر مسمومیت با مشروبات الکلی حاوی متانول، ضعف‌های نظام درمانی که به آمار بالای از کار افتادگی و مرگ مصرف‌کنندگان منجر شده را مورد نقد قرار می‌دهد و می‌گوید: این مسمومیت‌ها هیچ‌گاه بر اثر مصرف اتانول نیست.
دبیر شورای عالی سیاسی یمن به ائتلاف سعودی هشدار داد ک در صورت تعلل و اتلاف وقت در مذاکرات صلح، با پاسخ غافلگیر کننده و پشیمان کننده مواجه خواهد شد.
دبیر انجمن صنایع همگن قطعه سازان کشور با بیان اینکه تا زمان تامین ارز مورد نیاز برای واردات قطعات خاص و مواد اولیه و ملزومات وارداتی، خودروسازان از برنامه تولید در نظر گرفته شده عقب خواهند ماند، گفت: شاید تا امروز به دلیل وجود قطعه و مواد اولیه در مسیر تامین و انبار، خودروسازان توانسته باشند برنامه تولید ابتدای سال را محقق کنند، اما با وجود مشکلات موجود، قطعا برای ادامه روند تولید خودرو به مشکل خواهند خورد.
دبیر اجرایی هجدهمین کنگره تغذیه کودکان و نوجوانان، نسبت به بروز مسمومیت بر اثر استفاده بیش از حد از ویتامین‌ها در کودکان هشدار داد.
معاون دبیر کل حزب الله لبنان ضمن هشدار درباره طرحهای فتنه افکنانه و هرج و مرج طلبانه در این کشور، اقدامات آنها را در راستای خدمت به منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست.
دبیر شورای راهبردی روابط خارجی در برنامه حضور گفت: پروژه بدنام‌سازی، امنیتی سازی و مشروعیت زدایی از جمهوری اسلامی بسیار خطرناک است.
دبیر شورای راهبردی روابط خارجی در برنامه حضور گفت: پروژه بدنام‌سازی، امنیتی سازی و مشروعیت زدایی از جمهوری اسلامی بسیار خطرناک است. جمهوری اسلامی بیدی نیست که با این باد‌ها بلرزد، ولی نباید اجازه دهیم هزینه‌های آن بیشتر شود.
دبیر شورای راهبردی روابط خارجی در برنامه حضور گفت: پروژه بدنام‌سازی، امنیتی سازی و مشروعیت زدایی از جمهوری اسلامی بسیار خطرناک است. جمهوری اسلامی بیدی نیست که با این باد‌ها بلرزد، ولی نباید اجازه دهیم هزینه‌های آن بیشتر شود.
بهزاد عبدی آهنگساز، رهبر ارکستر و دبیر هنری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر روز یکشنبه نهم بهمن ماه، ضمن بازنشر ویدئویی از بریده سخنرانی‌های قدیمی علی‌اکبر رائفی‌پور که در آن نسبت‌های نامناسبی به اهالی موسیقی داده شده است، هشدار داد در صورت عذرخواهی نکردن این فرد از جامعه موسیقی کشور، از دبیری این دوره از رویداد موسیقی فجر کناره‌گیری خواهد کرد.
دبیر انجمن زنجیره‌های تولید گوشت مرغ گفت: هم اکنون قیمت گوشت مرغ زیر قیمت تمام شده تولید است و در صورت تداوم این روند، تولیدکنندگان از دور خارج شده و مجدداً با کمبود گوشت مرغ مواجه می شویم.
دبیر کل اتحادیه عرب با بیان اینکه سرکوب فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی هر روز تشدید می شود، درباره انفجار اوضاع در اراضی فلسطین هشدار داد.
شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان درباره نقض احتمالی توافق ترسیم مرزهای دریایی به رژیم صهیونیستی هشدار داد و تاکید کرد که حزب الله برای هر گونه اقدامی آمادگی کامل دارد.
الیاس حضرتی، مدیر مجموعه رسانه‌ای اعتماد، در نامه‌ای خطاب به علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی، درباره نحوه برخورد با رسانه‌ها در اعتراضات اخیر، نگاه امنیتی به این موضوع و همچنین برخوردها با معترضان، دانشجویان و خبرنگاران هشدار داد.
الکساندر وندیکتوف، معاون دبیر شورای امنیت ملی روسیه هشدار داده است که عضویت اوکراین در ناتو به جنگ جهانی سوم منجر خواهد شد.
دبیر کل اتحادیه عرب درباره عدم تمدید آتش بس یمن که مهلت آن امروز به پایان می رسد، هشدار داد.
یک وزیر سابق رژیم صهیونیستی درباره جدی نگرفتن تهدیدات دبیر کل حزب الله لبنان درباره میدان گازی «کاریش» هشدار داد.
دبیر کل اتحادیه عرب درباره کاهش امنیت غذایی جهان عرب به علت تحولات خطرناک در سطح جهان، هشدار داد.
دبیر کل سازمان ملل نسبت به ادامه بحران سیاسی در سودان هشدار داد و از عبدالفتاح البرهان خواست از سیاست کناره گیری کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ