وزارت دفاع روسیه اعلام کرد به خدمهٔ تانکی که ماه ژوئن در جبههٔ زاپروژیا توانست به‌تنهایی و بدون آسیب‌دیدن، ۵ خودروی زرهی و ۲ تانک اوکراینی را منهدم کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توپخانه منطقه نظامی غرب روسیه با شلیک خمپاره ۸۲ میلی متری یک خودروی رزمی پیاده نظام نیروهای مسلح اوکراین را در محور کوپیانسکی منهدم کرد.
منابع سوری از انهدام چند پهپاد گروه‌های تروریستی خبر دادند که قصد حمله به مواضع ارتش سوریه در حومه حلب را داشتند.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از انهدام باند ۴ نفره سارقان حرفه‌ای خودرو خبر داد و گفت: متهمان با استفاده از یک دستگاه خودروی جرثقیل یدک کش، سرقت‌ها را انجام می‌دادند.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد از انهدام باند سارقان تا کشف کالای قاچاق که مأموران نیروی انتظامی در آن نقش آفرینی کردند.
سرهنگ گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: همکاران من در معاونت مبارزه با سرقت از خودروها ۱۳ نفراز سارقین و مالخرها را دستگیر کرده است.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که دست‌کم ۱۰ خودروی نظامی اوکراینی با استفاده از توپخانه منهدم و باقی خودروها نیز توسط مین منفجر شدند.
قبلا در حمله زاپروژیا کلیپی توسط روس ها منتشر شد که در آن هدف قرارگرفتن ادوات اوکراینی مشاهده می‌شد، اما به دلیل نبود پهپاد نظارتی، ما نمی‌توانستیم نتیجه پس از برخورد این نوع کوادکوپتر ها به ادوات زرهی را مشاهده کنیم. کلیپ بالا که متعلق به یک هفته گذشته می باشد، انهدام ادوات زرهی و توپخانه ای مختلف روسیه توسط کوادکوپتر های انتحاری مجهز به RPG اوکراین را نشان میدهد، از آنجایی که این کوادکوپتر ها پرتابه RPG را از زاویه بالا به هدف خود می‌کوبند، بدین شکل در اکثر مواقع نفوذ مناسب در زره داشته و باعث آتش سوزی یا در نهایت اَمورک شدن خودروی زرهی مذکور می‌شوند.
وزارت دفاع روسیه تصاویری از انهدام یک خودروی جنگی زرهی نیروهای مسلح اوکراین درشهر زاپوروژیه را منتشر کرد.
شهریار- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از انهدام پنج باند مواد مخدر در غرب این استان خبر داد و گفت: از این باندها یک تُن و ۲۴۵ کیلوگرم تریاک کشف شد.
شهریار- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از انهدام پنج باند مواد مخدر در غرب این استان خبر داد و گفت:از این باندها یک تُن و ۲۴۵کیلوگرم تریاک کشف شد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو هنگام پرسه زنی با خودروی پراید مسروقه خبر داد.
اهواز - فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری و انهدام باند چهار نفر سارقان مسلح جاده‌ای و کشف خودرو مسروقه خبر داد.
سرپرست سرکلانتری ششم پلیس پیشگیری تهران از انهدام باند۳ نفره سارقان حرفه ای خودرو هنگام پرسه زنی با خودروی پراید مسروقه خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند سرقت خودرو در جنوب تهران، خبر داد.
سرپرست سرکلانتری ششم پلیس پیشگیری تهران از انهدام باند ۳ نفره سارقان حرفه‌ای خودرو هنگام پرسه زنی با خودروی پراید مسروقه خبر داد.
سرکلانتر ششم پلیس پیگیری تهران از انهدام باند ۵ نفره سارقان سابقه دار منزل خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند بزرگ سرقت محتویات داخل خودرو در تهران، خبر داد.
جانشین پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند ۵ نفره سارقان منزل در تهران خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران از انهدام باند کلاهبرداری از طریق جعل عنوان و فروش حواله جعلی خبر داد.
رودسر- فرمانده انتظامی شهرستان رودسر از شناسایی یک شرکت هرمی و دستگیری ۵ تن از اعضای آن در بخش چابکسر خبر داد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ کشف اجساد دختر و پسر گمشده در خودرو/ انهدام باند مأموران قلابی مسلح در هرمزگان/ فرجام ازدواج با مرد پولدار!/ مجازات مرگ، پایان درگیری بر سر پارک خودرو/ کارگاه رنگ آمیزی برای رینگ‌های سرقتی!/ گروگانگیری خانوادگی برای انتقام از همسر سابق
سمنان-فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند سارقان کامپیوترهای خودرو در شهر سمنان خبر داد و گفت: این متهمان به ۲۳۳ فقره سرقت در سمنان و تهران اعتراف کردند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص کرد: ۶ سارق زن و مرد که عضو یک خانواده هستند با ۳ خودروی پراید، تیبا و پژو ۴۰۵ تحت عنوان مسافرکش بانوان را سوار بر خودرو خود کرده و با استفاده از سلاح سرد اقدام به سرقت طلای آن‌ها کرده‌اند.
فرمانده مرزبانی استان آذربایجان شرقی گفت: در این عملیات ۲ دستگاه خودروی سواری پراید و دنا توقیف که در بازرسی از آن‌ها یک قبضه سلاح جنگی دوربین دار ام ۱۶، یک قبضه سلاح جنگی کلاشنیکف و کلت کمری، ۴ قبضه نارنجک دستی، سه عدد ریموت انفجاری و بی سیم دستی به همراه دوربین‌های دید در شب پیشرفته کشف شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ