سرمربی استقلال می گوید که برخی از مربیان چیزی از فوتبال نمی دانند و نمی‌خواهند به تیم‌شان کمک کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملی‌پوش کاتای بانوان گفت: امیدوارم در مسابقات قهرمانی آسیا عملکرد خوبی داشته باشم و مدال‌های برنزم را خوش‌رنگ‌تر کنم.
رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد با ابراز رضایت از میزبانی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: کیفیت مسابقات حکایت از اهمیت آن داشت.
رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد با ابراز رضایت از میزبانی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: کیفیت مسابقات حکایت از اهمیت آن داشت.
سرمربی پیشین تیم ملی بسکتبال با بیان اینکه قراردادش با این تیم تا ششم شهریور اعتبار دارد، گفت: می‌توانستم از فدراسیون ایران شکایت کنم اما از حق خود گذشتم.
معاون حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان توضیحاتی را درباره برخی مسائل ارائه کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
رئیس فدراسیون هندبال با مثبت ارزیابی کردن سطح رقابت‌های لیگ برتر ابراز امیدواری کرد ایران با حضور این دو تیم شاهد میزبانی خوبی از ایران در جام باشگاه‌های آسیا باشد.
دبیر کل فدراسیون فوتبال اعلام کرد همزمان شدن بازی‌های هفته بیست و هشتم از عهده آنها خارج بوده است.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت امیدوارم بتوانیم شرایط حضور بانوان در دیدارهای لیگ برتر را هم فراهم کنیم.
رئیس فدراسیون کاراته گفت: امیدوارم بتوانیم یک مجموعه خیلی خوب در شأن نام کاراته برای خانواده بزرگ این رشته ایجاد کنیم.
رئیس فدراسیون فوتبال درباره‌ی ناراحتی مربیان داخلی و پیشکسوتان از مطرح شدن عبث نام‌شان برای سرمربیگری تیم ملی توضیح داد: واقعا اینطور نبود. من هم شنیدم که ناراحت شدند. از ناراحی آن‌ها ناراحت هستیم، این‌ها سرمایه‌های کشور هستند و سال‌ها زحمت کشیدند و قابل احترام هستند. چنین نیتی نبوده است. همه‌جا از سرمربی برنامه می‌گیرند، هیچ‌جا سراغ یک مربی نمی‌روند. اگر سراغ یک نفر برویم شائبه ایجاد می‌شود.
افشین فرزام سرمربی تیم ملی روئینگ ایران در حاشیه مجمع فدراسیون قایقرانی گفت: ما رقابت نابرابری با چینی‌ها داریم.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: قطعاً این تیم می‌تواند پشتوانه بسیار خوبی برای تیم ملی بزرگسالان در جام جهانی ۲۰۲۶ باشد. امیدوارم به جام جهانی جوانان صعود کنیم.
رییس فدراسیون هاکی گفت: امیدوارم بعد از جام جهانی آفریقای جنوبی هاکی از اتاق در بسته خارج شود و مورد حمایت وزارت ورزش و جوانان قرار بگیرد.
آزمون: امیدوارم که فدراسیون فوتبال برای تیم ملی زنان یک اردوی خوب اروپایی در نظر بگیرد و در این اردو با دو تیم قدرتمند مسابقه داشته باشیم.
مشاور عالی رئیس فدراسیون والیبال، گفت: سال پرکاری پیش رو داریم و تغییرات مشکل‌ساز می‌شود، امیدوارم وزارت ورزش و جوانان با فکر و درایت و با توجه به منافع ملی تصمیم درست و برد برد بگیرد.
بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران در گفت و گو با ورزش سه به پایان کار محمدرضا داورزنی در فدراسیون والیبال واکنش نشان داد.
رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه بعد از پیروزی مقابل انگلیس و صعود به نیمه‌نهایی جام جهانی گفت امیدوار است دیدیه دشان به کارش در این تیم ادامه دهد ولی تصمیم نهایی با او است.
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای ملی‌پوشان ایران در دیدار با انگلیس آرزوی موفقیت کرد.
بعد از آنکه نام جفری شلاپ، مهاجم کریستال پالاس، از فهرست تیم ملی غنا خط خورد مدیر برنامه‌های او واکنش بسیار تندی به فدراسیون فوتبال این کشور نشان داد.
رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به گروهی که تیم ملی در جام جهانی دارد گفت: نمی شود در مورد نتایج تیم ملی قول داد چون فوتبال قابل پیش بینی نیست.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از ورود به تهران ابراز امیدواری کرد با حمایت فدراسیون و هواداران بتواند آرزوهای مردم ایران را در جام جهانی برآورده کند.
رئیس فدراسیون فوتبال با یادآوری اینکه بهترین عملکرد تیم ملی در ادوار مختلف جام جهانی مربوط به مسابقات ۲۰۱۸ روسیه است، گفت: امیدوارم عملکردمان در قطر به مراتب بهتر باشد.
سخنگوی فدراسیون فوتبال پس از اولین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون با حضور اعضای جدید و همینطور رئیس جدید توضیحات مفصلی درباره محتوای این جلسه ارائه کرد.
معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به لزوم حضور پرقدرت تیم ملی در جام جهانی، گفت: امیدوارم انتخابات فدراسیون فوتبال به دور از حاشیه برگزار بشود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ