نمایندگان مجلس شورای اسلامی ترکیب اعضای هیئت عالی بانک مرکزی را مشخص کردند و رئیس کل بانک مرکزی را به عنوان رئیس هیئت عالی در نظر گرفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخلاف شایعات منتشره، محمد انصاری در ترکیب هیئت‌مدیره ذوب‌آهن حضور ندارد.
در جلسه امشب جبهه اصلاحات، ترکیب هیات رئیسه با رای مجمع عمومی مشخص شد.
سالاری از نهایی شدن ترکیب سهامداران پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و انتخاب اعضای هیئت مدیره این طرح خبر داد و گفت: هلدینگ خلیج‌فارس با ۳۰ درصد سهم به‌عنوان سهامدار عمده این پروژه انتخاب شد.
ترکیب هیئت رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در چهارمین سال فعالیتشان مشخص شد.
در جریان برگزاری انتخابات هیئت رئیسه مجلس، محمدباقر قالیباف با کسب اکثریت آرای نمایندگان در جایگاه رئیس مجلس شورای اسلامی باقی ماند.
در جریان برگزاری انتخابات هیئت رئیسه مجلس، محمدباقر قالیباف با کسب اکثریت آرای نمایندگان در جایگاه رئیس مجلس شورای اسلامی باقی ماند.
با تعیین ترکیب هیئت رئیسه مجلس یازدهم در سال آخر، اعضای جدید هیئت رئیسه سوگند یاد کردند که آیین‌نامه را اجرا کنند.
قرار است فردا آخرین انتخابات هیئت رئیسه مجلس یازدهم برگزار شود که علاوه بر اعضای هیئت رئیسه فعلی، برخی دیگر از نمایندگان هم در حال رایزنی برای کسب کرسی هیئت رئیسه هستند.
یکی از انتقادات نمایندگان به جلسات شورای هماهنگی سران قواست، نمایندگان گله‌مند هستند، چرا تصمیماتی که می‌گیریم و قانون می‌شود در جای دیگر نقض می‌شود. این هم تذکر داده شده که رئیس مجلس و اعضای هیات رئیسه باید دقت کنند که مصوبات مجلس را پیگیری کنند.
یکی از انتقادات نمایندگان به جلسات شورای هماهنگی سران قوا است، نمایندگان گله‌مند هستند که چرا تصمیماتی که می‌گیریم و قانون می‌شود در جای دیگر نقض می‌شود. این هم تذکر داده شده که رئیس مجلس و اعضای هیات رئیسه باید دقت کنند که مصوبات مجلس را پیگیری کنند
سه عضو سازمان خصوی سازی؛ اقتصادی، مالی و حقوقی خواهند بود و وزارت ورزش و جوان یک عضو ورزشی و یک فرد مالی را انتخاب کرده است.
پس از اخذ رای از اعضای مجمع ترکیب هیات رئیسه هیات فوتبال استان مشخص شد.
علی اصغر خاجی، دستیار ویژه وزیر خارجه کشورمان در امور سیاسی ریاست هیات ایرانی در این نشست را برعهده دارد.
نمایندگان مردم در مجلس، با بررسی مجدد «طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران» ایرادات شورای نگهبان به این طرح را برطرف و در ادامه عملکرد دولت در منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها را بررسی کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز ترکیب اعضای هیئت عالی بانک مرکزی را تغییر داده و مشخص کردند.
در حالی که در اقدامی عجیب برای نخستین بار ترکیب هیات داوران بخش ملی هنوز اعلام نشده، اسامی منتشر شده که به نظر می‌رسد به مثابه لو رفتن اسامی هیات داوران این بخش باشد. بر اساس این اطلاعات، ابراهیم حاتمی‌کیا، محمدرضا شریفی‌نیا، محمود رضوی، مسعود نقاش‌زاده و مجید اسماعیلی ترکیب داوران بخش ملی را تشکیل می‌دهند. گفته می‌شود داوران فیلم‌ها را...
ترکیب هیات رئیسه جدید فدراسیون گلف با انجام رای گیری توسط اعضای مجمع انتخاباتی مشخص شد.
سید احسان خاندوزی طی این احکام «سید اکبر موسوی داور» و «سید مهدی رمضانی» را به ترتیب به عنوان رئیس و عضو هیأت عالی نظارت سازمان حسابرسی به مدت دو سال منصوب کرد.
به گفته متخصص تغذیه و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مصرف دمنوش گیاهی مانند چای سبز با زنجبیل و پونه، آویشن، دم نوش ترکیب چای سبز با زعفران و دارچین برای کاهش اثرات منفی الودگی هوا در بین افراد و حتی دانش آموزان موثر است. مصرف مایعات و به خصوص سوپ حاوی سبزی یا آش مملو از سبزی جهت کاهش عوارض آلودگی هوا توصیه می‌شود.
ترکیب اعضای هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام مشخص و اعلام شد.
ترکیب جدید هیئت رئیسه دور هفتم اتاق اصناف ایران به ریاست قاسم نوده فراهانی از امروز ۲۵ مهر آغاز به کار کرد.
با این اوصاف محمدمهدی عسگرپور، علی لقمانی، رسول صدرعاملی، مسعود امیری تیرانی، علی دهکردی، حبیب اسماعیلی به عنوان اعضای اصلی و علیرضا حسینی و جابر قاسمعلی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند. شگفتی این انتخاب بالاترین رای برای علی لقمانی و عدم انتخاب امیرحسین اثباتی بود.
ترکیب هیئت ترکیه ای حاضر در نشست سه جانبه با سوئد و فنلاند با محوریت الحاق دو کشور مذکور به ناتو، مشخص شد.
مسعود میرکاظمی معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه، جواد اوجی وزیر نفت، سعید محمد مشاور رییس جمهوری در امور مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی و دبیر شورای عالی مناطق آزاد، علی عسگری معاون ستاد اجرایی فرمان امام، علیرضا مختارپور قهرودی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، میثم نیلی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسن خجسته معاون پیشین صدا و سیما، سیدمحسن مهاجرانی معاون پیشین صدا و سیما و مشاور رئیس رسانه ملی به همراه محمد خزاعی به عنوان هیات امناء بنیاد سینمایی فارابی معرفی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ