ترکیب هیات رئیسه جدید فدراسیون گلف با انجام رای گیری توسط اعضای مجمع انتخاباتی مشخص شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جلسه امشب جبهه اصلاحات، ترکیب هیات رئیسه با رای مجمع عمومی مشخص شد.
با وجود گذشت بیش از چهارماه از دوره مدیریت فعلی فدراسیون شمشیربازی، ترکیب هیات رئیسه این فدراسیون همچنان ناقص است.
ترکیب هیئت رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در چهارمین سال فعالیتشان مشخص شد.
انتخابات اجلاسیه چهارم مجلس شورای اسلامی منجر به تغییرات مهمی در ترکیب هیات رئیسه مجلس شد که مهمترین آن حضور ذوالنوری در جایگاه نائب رئیسی دوم بود.
در جریان برگزاری انتخابات هیئت رئیسه مجلس، محمدباقر قالیباف با کسب اکثریت آرای نمایندگان در جایگاه رئیس مجلس شورای اسلامی باقی ماند.
در جریان برگزاری انتخابات هیئت رئیسه مجلس، محمدباقر قالیباف با کسب اکثریت آرای نمایندگان در جایگاه رئیس مجلس شورای اسلامی باقی ماند.
انتخاب اعضای هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در دستور کار جلسه علنی روز سه شنبه - دوم خرداد - قرار گرفت. نشست علنی امروز - دوم خردادماه - مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف و با حضور ۲۳۸ تن از نمایندگان آغاز شد.
انتخاب اعضای هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در دستور کار جلسه علنی روز سه شنبه - دوم خرداد - قرار گرفت.نشست علنی امروز - دوم خردادماه - مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف و با حضور ۲۳۸ تن از نمایندگان آغاز شد.
با تعیین ترکیب هیئت رئیسه مجلس یازدهم در سال آخر، اعضای جدید هیئت رئیسه سوگند یاد کردند که آیین‌نامه را اجرا کنند.
انتخاب اعضای هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در دستور کار جلسه علنی روز سه شنبه - دوم خرداد - قرار گرفت.نشست علنی امروز - دوم خردادماه - مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف و با حضور ۲۳۸ تن از نمایندگان آغاز شد.
قرار است فردا آخرین انتخابات هیئت رئیسه مجلس یازدهم برگزار شود که علاوه بر اعضای هیئت رئیسه فعلی، برخی دیگر از نمایندگان هم در حال رایزنی برای کسب کرسی هیئت رئیسه هستند.
یکی از انتقادات نمایندگان به جلسات شورای هماهنگی سران قواست، نمایندگان گله‌مند هستند، چرا تصمیماتی که می‌گیریم و قانون می‌شود در جای دیگر نقض می‌شود. این هم تذکر داده شده که رئیس مجلس و اعضای هیات رئیسه باید دقت کنند که مصوبات مجلس را پیگیری کنند.
یکی از انتقادات نمایندگان به جلسات شورای هماهنگی سران قوا است، نمایندگان گله‌مند هستند که چرا تصمیماتی که می‌گیریم و قانون می‌شود در جای دیگر نقض می‌شود. این هم تذکر داده شده که رئیس مجلس و اعضای هیات رئیسه باید دقت کنند که مصوبات مجلس را پیگیری کنند
هیات رئیسه این مجمع عمومی به انتخاب حاضرین علیرضا رئیسیان، همایون اسعدیان، محمدمهدی عسگرپور، محمدعلی نجفی و ستاره اسکندری بودند که در کنار کلاته نماینده وزارت کار مجمع عمومی را برگزار کردند.
پس از اخذ رای از اعضای مجمع ترکیب هیات رئیسه هیات فوتبال استان مشخص شد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی یادآور شد: سه سال از عمر مجلس می‌گذرد و ما هنوز یک قانون درباره فضای مجازی نداریم که مطالبه رهبری است، جنگ ترکیبی اخیر و فیلترینگ هم نشان داد که فیلترینگ منتظر قانون‌گذاری مجلس شورای اسلامی نمی‌ماند این عیب بزرگ مجلس است که قانون‌گذاری را رها کرده و تصمیم‌گیری درباره فضای مجازی ندارد؛ لذا هیات رئیسه باید این موضوع را در دستور کار مجلس قرار دهد.
فدراسیون وزنه‌برداری ایران که طی چندسال اخیر لا عملکرد بد رئیس بازنشسته قبلی، جایگاه بالایش در تشکیلات کنفدراسیون آسیا را تا حد زیادی ازدست داده بود، بار دیگر با سرپرست جوان خود به ترکیب هیات اجرایی برگشت.
رئیس جدید فدراسیون اسکواش ترکیب هیات رئیسه این فدراسیون را با رای اعضای مجمع انتخاباتی مشخص کرد.
اعضای هفتمین مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک با رای خود ترکیب جدید هیات رئیسه و هیات اجرائی این کمیته را مشخص کردند.
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در این نشست تاکید شد که مردم همراه با انقلاب هستند و توجه جدی به توطئه‌های دشمن ندارند. دشمن در جنگ نرم و ترکیبی همه جانبه و گسترده علیه جمهوری اسلامی ایران تا حدود زیادی شکست خورده است، اما این بدان معنا نیست که اعتراض به عملکرد‌ها وجود ندارد. مردم ضمن این‌که همراه با انقلاب بوده و معتقد به رهبری هستند گلایه و اعتراض‌های درستی دارند که باید به آن پاسخ داده شود.
سخنگوی دولت گفت: یک جوان دیگر به ترکیب هیات دولت اضافه شد و آقای محسن منصوری استاندار تهران با حکم آقای رئیسی به عنوان معاون اجرایی رییس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری انتخاب شد.
ترکیب جدید هیئت رئیسه دور هفتم اتاق اصناف ایران به ریاست قاسم نوده فراهانی از امروز ۲۵ مهر آغاز به کار کرد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی ترکیب اعضای هیئت عالی بانک مرکزی را مشخص کردند و رئیس کل بانک مرکزی را به عنوان رئیس هیئت عالی در نظر گرفتند.
مسعود میرکاظمی معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه، جواد اوجی وزیر نفت، سعید محمد مشاور رییس جمهوری در امور مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی و دبیر شورای عالی مناطق آزاد، علی عسگری معاون ستاد اجرایی فرمان امام، علیرضا مختارپور قهرودی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، میثم نیلی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسن خجسته معاون پیشین صدا و سیما، سیدمحسن مهاجرانی معاون پیشین صدا و سیما و مشاور رئیس رسانه ملی به همراه محمد خزاعی به عنوان هیات امناء بنیاد سینمایی فارابی معرفی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ