قرار است فردا آخرین انتخابات هیئت رئیسه مجلس یازدهم برگزار شود که علاوه بر اعضای هیئت رئیسه فعلی، برخی دیگر از نمایندگان هم در حال رایزنی برای کسب کرسی هیئت رئیسه هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال جوانان ایران تورنمنت بلغارستان را با پیروزی مقابل میزبان به پایان رساند، اتفاقی که برای بازسازی روحیه بازیکنان این تیم نیاز بود.
ملی‌پوش ایرانی دینامو زاگرب نخستین گل خود را با پیراهن این تیم به ثمر رساند.
هفت گل استقلال به تراکتور، بهترین خط حمله لیگ را به این تیم در هفته آخر رساند .
امروز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت بورس ایران در حالی به پایان رسید که شاخص کل با عملکرد نه چندان مناسب غول‌های بورسی قرمزپوش به تعطیلات آخر هفته رفت و شاخص کل هموزن، اما سبزپوش و با رشد مناسب معاملات این هفته را به پایان رساند. کدام نمادها حجم مشکوک خوردند؟
جاکومو راسپادوری، مهاجم ناپولی، یکی از مهم‌ترین گل‌هایش را در بازی برابر یوونتوس به ثمر رساند.
مدافع برزیلی مس رفسنجان می گوید اگر داور به ضررشان پنالتی نمی گرفت روند متفاوت پیش می رفت اما آن ها تا آخر جنگیدند.
رئیس بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری با اشاره به روند کاهشی تعداد مراجعات در شب چهارشنبه آخر سال گفت: چهار نفر از مصدومان با سوختگی درجه سه، بستری شدند.
ساری- نفس‌های زمستان به آخر رسیده و مازندران امسال هم همانند سال‌های گذشته با دست خالی از گردشگری زمستانه گذر کرد و خود را به بهار رنگارنگ طبیعت رساند.
این رقابت جذاب برای قهرمانی هیچ گاه از ذهن طرفداران فوتبال پاک نمی‌شود. جدالی تنگاتنگ برای جامی که با این روند، برنده‌اش در روز آخر مشخص خواهد شد.
شرکت آب و فاضلاب استان تهران نسبت به روند افزایش مصرف آب در روزهای تعطیل آخر هفته‌های اسفندماه (پنجشنبه و جمعه) هشدار داد.
حضور در بازی دوستانه، آخرین مرحله از روند آماده‌سازی عیسی آل‌کثیر بود که این مهاجم آن را پشت سر گذاشت.
سرمربی تیم منچستریونایتد معتقد است که تیمش برای تداوم روند خوب خود نیاز به تقویت دارد.
در بین این همه نام بزرگ، آخر این لیونل اسکالونی بود که لیونل مسی را به آرزوی دیرینه اش رساند.
مارکا بر اساس داده های آماری، بهترین های دور گروهی جام جهانی را منتشر کرده و بر این اساس تیم ملی کشورمان رکوردهای جالبی را به ثبت رساند.
تیم ملی امریکا دومین بازی خود در دور گروهی جام جهانی را نیز با تساوی به پایان رساند تا سرنوشت صعودش به بازی آخر کشیده شود.
فران تورس که در جریان پیروزی 7-0 اسپانیا مقابل کاستاریکا دو گل به ثمر رساند گفت لاروخا می‌دانست گلهای بیشتر می‌تواند در روز آخر مرحله گروهی تعیین‌کننده باشد و به همین علت به دنبال گلهای بیشتر بود.
یامین پور نوشت: برنده کسی است که در راند آخر مشت آخر را می‌زند. اروپا در آستانه فروپاشی است و قیمت سوخت در فرانسه ۲۲ برابر شده است. ما مشت آخر را به آمریکا می‌زنیم و وارث جهان خواهیم شد.
مربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از روند نتیجه‌گیری سرخپوشان گفت، شاگردان گل‌محمدی با ادامه همین رویه قهرمان می‌شوند.
در روز پایانی مسابقات جهانی کشتی آزاد، سه نماینده ایران برای کسب مدال های خوشرنگ در سه وزن آخر روی تشک می روند.
در روز سوم مسابقات جهانى كشتى آزاد، شاگردان پژمان درستكار در پنج وزن به مصاف رقباى خود مى روند.
در روز سوم مسابقات كشتى فرنگى قهرمانى جهان ٥ نماينده ايران به مصاف رقباى خود مى روند.
به گزارش سازمان هواشناسی از فردا تا آخر هفته روند افزایش نسبی دما را در بیشتر مناطق کشور خواهیم داشت.
ورزشكاران ايرانى در روز آخر بازى هاى كشورهاى اسلامى در دو رشته به مصاف رقباى خود مى روند.
در حالی که مهدی طارمی یکی از گزینه‌های تقویت خط حمله باشگاه میلان است اما بعید به نظر می‌رسد این باشگاه ایتالیایی ۲۰ میلیون یورو برای مهاجم ایران هزینه کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ