با تعیین ترکیب هیئت رئیسه مجلس یازدهم در سال آخر، اعضای جدید هیئت رئیسه سوگند یاد کردند که آیین‌نامه را اجرا کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: انتخابات هیئت رئیسه سال جدید شورای نگهبان در جلسه صبح امروز برگزار شد و اعضای هیئت رئیسه شورا برای یک سال آینده ابقا شدند.
ترکیب اعضای هیئت‌ رئیسه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه چهارم مشخص شد.
پس از اخذ رای از اعضای مجمع ترکیب هیات رئیسه هیات فوتبال استان مشخص شد.
انتخابات هشتمین دوره هیات رئیسه اتاق اصناف ایران برگزار و اعضای هیئت رئیسه این اتاق مشخص شدند.
در‌حالی‌که دوره اعضای حقیقی و هیئت رئیسه جبهه اصلاحات به پایان رسیده است، این جبهه با پایان دوره همان اعضای سابق را فعلا به‌عنوان اعضای هیئت رئیسه در اختیار دارد. البته به نظر می‌رسد این ادامه فعالیت طی دو ماه اخیر به صورت صوری بوده است؛ چنانچه پس از اینکه بهزاد نبوی از ریاست جبهه استعفا کرد، عملا فعالیتی از سوی نهاد بالادستی اصلاح‌طلبان صورت نگرفته است.
فدراسیون کشتی زمان ثبت نام نامزدهای ریاست و اعضای جدید هیات رئیسه این فدراسیون را اعلام کرد که این اساس نام نویسی از علاقمندان از روز ۵ اردیبهشت آغاز خواهد شد.
سرمربی جدید تیم ملی ایران از ساعت ۱۴ در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال شرکت می‌کند.
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال از دیگر اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به شمار می‌رود که پاداش جام جهانی را دریافت نکرده است.
رئیس جمهور در حکمی به پیشنهاد معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان، اعضای جدید هیئت امنای پارک فناوری پردیس را منصوب کرد.
اولین نشست هیات رئیسه و اجرایی  کمیته ملی پارالمپیک ( دویست و دومین جلسه پیاپی ) با حضور اعضای جدید به ریاست دکتر کارگری برگزار شد.
اعضای هفتمین مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک با رای خود ترکیب جدید هیات رئیسه و هیات اجرائی این کمیته را مشخص کردند.
جلسه هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی با حضور رئیس سازمان امور دانشجویان و معرفی اعضای جدید برگزار شد.
مشهد ـ هیات رییسه دومین سال از ششمین دوره شورای اسلامی شهرستان مشهد انتخاب شدند.
سخنگوی فدراسیون فوتبال پس از اولین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون با حضور اعضای جدید و همینطور رئیس جدید توضیحات مفصلی درباره محتوای این جلسه ارائه کرد.
همراهی اعضای قدیمی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با مهدی تاج و نواب رئیسش احتمالا منجربه اتخاذ تصمیماتی جدید در فدراسیون خواهد شد.
نخستین نشست اعضای جدید هیات رییسه و اجرایی جدید کمیته ملی المپیک فردا برگزار می شود.
پنجاه و یکمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک با تعیین هیات رئیسه و هیات اجرایی جدید برگزار شد و مهمترین صندلی آن به «محمود خسروی وفا» رسید که در رقابتی نزدیک از مهدی علی‌نژاد عبور کرد.
واکنش برخی اعضای مجمع به ادعای عجیب شایسته که مدتهاست دیگر رئیس فدراسیون تنیس نیست و به عنوان عضو هیات اجرایی راهی سفرهای خارجی می‌شد، لبخند معنی دار بود.
رییس‌جمهور و رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه‌های «انتخاب اعضای حقیقی هیات امنای بنیاد ایرانشناسی» و «انتخاب عضو جدید کمیته منتخب تأیید صلاحیت رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی» را برای اجرا ابلاغ کرد.
خودکفایی کالا‌های اساسی و امنیت غذایی، یکی از دغدغه‌های جدی مقام‌معظم رهبری است که در صورت وجود نظام ارز چندنرخی و سرکوب تولید داخل به هیچ وجه محقق نخواهد شد؛ اما با اصلاح نظام یارانه و قیمت خرید تضمینی محصولات پیش بینی می‌شود که مجدد به خودکفایی محصولات استراتژیک و بهره‌وری بالا در تولید کالا‌های اساسی دست خواهیم یافت.
نمایندگان مردم استان فارس در حاشیه بازدید از غرفه گروه بهمن در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو ضمن تاکید بر پیشرفت روز افزون محصولات با کیفیت این مجموعه خودروساز بیان داشتند: با عرضه محصولات گروه بهمن در بورس کالا به رونق و ارتقای تولیدات خودرویی این مجموعه کمک خواهیم کرد.
اینکه می‌گویم خستگی از تنم در آمد این بود که با ابقای سه تن از اعضای هیئت رئیسه روند قانونی هیئت رئیسه پیش می‌رود و از این پس می‌توانیم کارهای خودمان را انجام دهیم
مسعود میرکاظمی معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه، جواد اوجی وزیر نفت، سعید محمد مشاور رییس جمهوری در امور مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی و دبیر شورای عالی مناطق آزاد، علی عسگری معاون ستاد اجرایی فرمان امام، علیرضا مختارپور قهرودی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، میثم نیلی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسن خجسته معاون پیشین صدا و سیما، سیدمحسن مهاجرانی معاون پیشین صدا و سیما و مشاور رئیس رسانه ملی به همراه محمد خزاعی به عنوان هیات امناء بنیاد سینمایی فارابی معرفی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ