دیدار با تیم ملی کیپ‌ورد در فیفا دی شهریور ماه رسما تأیید شد و شاگردان قلعه نویی باید با این حریف آفریقایی روبرو شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه - سرمربی تیم ملی والیبال اندونزی گفت: برد و باخت برای اندونزی اهمیتی ندارد و منتظر مشخص شدن حریف مرحله بعدی خود هستیم.
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان مکزیک را به عنوان حریف بعدی ملی‌پوشان معرفی کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال کوبا بعد از یک‌ لیگ ملت‌های ناامید کننده از‌ کار برکنار شد.
مسئولان فدراسیون فوتبال در تلاش هستند تا برنامه تیم ملی در فیفادی شهریور را کامل کنند و مذاکرات شان با کشورهای دیگر ادامه دارد.
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال صراحتا اعلام کرد امکان پیدا کردن حریفان بزرگ تدارکاتی برای تیم ملی ایران نیست.
لیبروی تیم ملی والیبال ایران گفت: باید در امتیاز ٢۴ بر ٢٠ کار را تمام می‌کردیم تا حریف فرصت کاهش اختلاف امتیاز را نمی‌یافت. امیدوارم که در بازی‌های بعدی جبران کنیم.
مهاجم تیم ملی در مورد بازی بعدی ایران با ازبکستان صحبت کرد.
تیم فوتبال ساحلی ایران با کسب سومین پیروزی در مسابقات قهرمانی آسیا راهی دور حذفی شد و منتظر مشخص شدن حریفش در این مرحله است.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با پیروزی مقابل ازبکستان به مرحله بعدی جام ملت‌های آسیا صعود کرد.
سرمربی ترکیه‌ای کنیا می‌گوید تیمش بعد از ۵۰۰ روز دور هم جمع شده و آماده جدال با ایران می‌شوند.
رئیس جمهور فرانسه بعد از بازی تیم ملی فوتبال این کشور برابر مراکش به رختکن حریف رفت و به ستایش بازیکن این تیم پرداخت.
تیته، سرمربی باتجربه تیم ملی برزیل، علاقه ای به افشای ترکیب تیمش برای بازی با کامرون نشان نداد.
آخرین فرد اضافه شده به نیمکت تیم ملی در جام جهانی مارکار آقاجانیان بود که کی‌روش برای بازی با امریکا روی او حساب می‌کرد.
تیم ملی فوتبال ایران با پذیرش شکست مقابل آمریکا از راه‌یابی به مرحله بعدی جام جهانی ۲۰۲۲ بازماند. تیم‌های ایران و آمریکا در حالی در ورزشگاه الثمامه به مصاف یکدیگر رفتند که ایران با یک تساوی هم می‌توانست راهی مرحله بعدی رقابت‌ها شود. شاگردان کیروش در نیمه نخست با ارائه نمایشی ناهماهنگ و پر اشتباه توپ و میدان را به حریف واگذار کردند. در نهایت در دقایق پایانی نیمه نخست روی اشتباه خط دفاعی ایران و پاس عرضی سرجینیو دست، پولیسیچ، ستاره آمریکا و باشگاه چلسی توانست دروازه ایران را باز کند. ملی‌پوشان ایران خوش‌شانس یودند که در آخرین ثانیه‌های نیمه نخست، گل دوم آمریکا آفساید اعلام شد و ۴۵ دقیقه نخست با همان نتیجه ۱-۰ به سود آبی‌پوشان آمریکا به پایان رسید.
بازی بعدی تیم ملی مقابل استرالیا خواهد بود که این حریف به دلیل آنچه ناامنی و شرایط اجتماعی ایران خوانده، حاضر به سفر به تهران نشد و احتمالا ۲۰ بر صفر بازنده خواهد شد.
تیم ملی فوتبال نیکاراگوئه بعد از سفر به تهران، تمرین خود را آغاز کرد.
تیم ملی ممکن است 20 آبان در تهران یا کیش با یک حریف غیر آسیایی بازی کند و بعد از آن راهی دوحه شود.
تیم ملی ممکن است 20 آبان در تهران یا کیش با یک حریف غیر آسیایی بازی کند و بعد از آن راهی دوحه شود.
تیم ملی فوتسال ژاپن در آخرین دیدار مرحله گروهی مسابقات فوتسال آسیا برابر ویتنام پیروز شد و به عنوان صدرنشین گروه پایانی به مرحله بعد صعود کرد.
تیم ملی فوتبال سنگال حریف بعدی تیم ملی ایران، در یک بازی تدارکاتی به پیروزی رسید.
بهروز عطایی معتقد است تیم ملی والیبال ایران در مرحله بعدی قهرمانی جهان با برزیل دیدار خواهد کرد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران با این برد، با دو پیروزی و ۵ امتیاز صدرنشین گروه B شد و در مرحله بعدی به مصاف یکی از تیم‌های دوم گروه‌ها خواهد رفت که امشب در قرعه کشی حریف ایران مشخص می‌شود.
تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار نیمه‌نهایی بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی موفق به شکست حریف شد تا طلسم ۵۶ ساله این تیم برای کسب مدال مسابقات رسمی با صعود به دیدار نهایی این بازی‌ها شکسته شود و سکوی شاگردان کمپدلی که نخستین مقام بعد از انقلاب این تیم است، قطعی شود. تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار خود در این مرحله به مصاف جمهوری آذربایجان رفت و سه بر یک این تیم را شکست داد و به عنوان فینالیست نخست این بازی‌ها معرفی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ