اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر بایکال خواهان مقایسه عادلانه‌تری با تراشه‌های سرور اینتل بود، می‌بایست یکی از محصولات Xeon Platinum را که ۴۸ هسته یا بیشتر دارند، محک می‌زد. بنا به برخی دلایل عجیب، این کمپانی روسی، یک تراشه AMD را از آخرین مقایسه خود حذف کرد. این کمی تعجب‌آور است چرا که بایکال الکترونیکس با هیجان ادعا کرده بود که Baikal-S قابل مقایسه با EPYC ۷۳۵۱ از دوره Zen ۱ است.
شاید لازم باشد وزارت ورزش و جوانان به عنوان متولی ورزش ایران ضمن برخورد مناسب با این رفتار ضدانسانی روس‌ها و اعتراض به عدم تامین امنیت ورزشکاران کشورمان، تا مدتی از حضور در مسابقات مختلف با تیم‌های روسیه جلوگیری کند.
سرمربیان روسی معتقد هستند که بازگشت آزمون به لیگ این کشور، می تواند برای زنیت مثمر ثمر باشد.
منابع روسی از حملات سنگین به بندر اودسا در دریای سیاه خبر دادند و اینکه خساراتی سنگینی به این بندر وارد شده است.
ایران با ارائه تسلیحات به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین از روسیه حمایت کرده است. این امر ایالات متحده را نگران کرده است که آن را بخشی از مشارکت رو به رشد دفاعی روسیه و ایران قلمداد می کند. با این وجود، نشانه هایی وجود دارد که نشان می دهد مسکو احتمالا به وعده های خود با ایران عمل نخواهد کرد.
دو تیم روسیه و بلاروس با عنوان تیم بی‌طرف و بدون احتساب امتیازشان در جدول، هفته آینده در مسابقات جهانی نوجوانان آزاد و فرنگی در استانبول ترکیه روی تشک خواهند رفت.
ظریف: روس‌ها گفتند اجازه نمی‌دهیم ایران برای بوشهر سوخت تولید کند؛ تا روز آخر تلاش کردند که نشود.
شرکت گازپروم روسیه فوتبال کرواسی را هدف گرفته و قصد سرمایه‌گذاری گسترده در فوتبال باشگاهی این کشور دارد.
روس‌ها از کافا و جدال با ایران کنار کشیدند
کارشناس روابط بین الملل گفت: برجام باید حل شود که به نفع ماست و هیچ راهی برای احیای اقتصاد در حال احتزار ما وجود ندارد و هر روز هم بدتر می‌شود و با بالا رفتن قیمت ارز و مشکلات اقتصادی شدیدی که داریم مردم را در تنگنا قرار داده و هیچ راهی برای حل آن نیست و روسیه به هیچ وجه نمی‌تواند اقتصاد ما را زنده کند.
درست در روز‌هایی که ورزش روسیه از حضور در رقابت‌های بین‌المللی محروم است و کمتر کشوری ریسک بازی‌کردن با آن‌ها را به جان می‌خرد، ایران برای این تیم فرش قرمز پهن کرد تا بعد از مدت‌ها انزوا، این تیم بتواند یک بازی تدارکاتی خوب برگزار کند؛ ولی ظاهرا درک این شرایط اولویتی نداشته و بازیکنان روسیه ترجیح می‌دهند سطح زندگی در ایران به‌ویژه تهران را در رسانه‌های داخلی شرح دهند؛ اظهاراتی که در ایران هم موافقان و مخالفانی دارد.
سمومی که Gympietides نامیده می‌شوند، مانع از خاموش شدن گیرنده‌های درد می‌شوند و باعث درد طولانی مدت برای روز‌ها یا حتی هفته‌ها پس از نیش می‌شوند. در حالت عادی درد معمولا بلافاصله پس از تماس شروع می‌شود و در حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه پس از آن شدت می‌یابد و به آرامی محو می‌شود.
روایت اول می‌گوید آرامگاه مورد اشاره مربوط به ٢ نفر از شاهزادگان گرجی است. این خانواده بعد از مدتی به کشور خود بازگشتند، ولی شاهزاده‌خانم با همسرش که او نیز از سرمایه‌داران معروف گرجی بود و در ایران، گرجستان و آذربایجان فعالیت می‌کرد در ایران ماند و بعد از فوتش در ٤٢‌سالگی در سال ١٣٠٠ در قبرستان دولاب به خاک سپرده شد و مقبره‌ای برگرفته از معماری اروپایی برای او ساخته شد که از همان موقع تا کنون در مالکیت سفارت روسیه است.
مرد شماره یک شطرنج جهان پس از کناره‌گیری از عنوان قهرمانی جهان، در مسابقات نروژ بازی خواهد کرد.
بر اساس گزارش‌هایی که تاکنون از میدان جنگ و وضعیت شهر‌های اطراف باخموت منتشر شده، این شهر در حال حاضر از سه جهت از سوی روس‌ها محاصره شده است. هنوز مشخص نیست که اوکراین همچنان قصد اعزام نیرو به این منطقه را دارد یا می‌خواهد به‌طور تاکتیکی و موقتا عقب بنشیند.
رئیس باشگاه زنیت، درباره بازگشت سردار آزمون به این تیم واکنش نشان داد.
روس‌ها با رندی و نامردی تمام و ما هم با بی‌تدبیری و موقعیت ناشناسی تمام وارد بازی روس‌ها شدیم. کشور‌ها در باره‌ی امنیت خود با هیچ‌کس شوخی ندارند. هم‌چنان‌که ما با هیچ‌کس در دوران جنگ شوخی نمی‌کردیم. ایران باید به نحو اطمینان‌بخشی و مستقل از مذاکرات برجام خود را از بحث درگیری روسیه-اوکراین جدا کند. یک ساعت زودتر بهتر. ایران هیچ‌گونه منافعی در این جنگ ندارد. لجبازی و مقاومت در این ارتباط، هیچ مبنای منافع ملی و یا توجیه اخلاقی ندارد.
نخست‌وزیر ارمنستان اعلام کرد که نقل مکان شهروندان روس به این کشور باعث شده تا تولید ناخالص داخلی ارمنستان افزایش یابد.
کمیته اجرایی اتحادیه فوتبال روسیه تصمیم برای انتقال به کنفدراسیون فوتبال آسیا را بازهم به تعویق انداخت.
تیم فوتبال زیر 17 سال باشگاه زنیت روسیه چند روزی است که در اصفهان حضور دارد.
رئیس‌جمهور ترکیه در توجیه عملیات نظامی این کشور در شمال سوریه مدعی شد روسیه به تعهداتش در توافق‌نامه سال 2019 درباره خروج و عقب‌نشینی شبه‌نظامیان کُرد از مناطق شمالی سوریه عمل نکرده‌ است.
«اُلکسی رزنیکوف» وزیر دفاع اوکراین ماه گذشته گفت که روسیه نزدیک به ۷۰درصد از ذخیره‌گاه‌های پیش از جنگ خود را از انواع موشک‌هایی که عمدتا در حمله روز سه‌شنبه مورد استفاده قرار گرفتند، سوزانده و تهی کرده است
معاون امور بین‌الملل و بازرگانی وزیر نفت گفت: طرف روس در حال تدوین طرح جامع توسعه برای ۶ میدان نفتی و ۲ میدان بزرگ گازی کشور است و امیدواریم تا پایان سال شاهد امضای قرارداد باشیم.
رئیس فدراسیون کشتی با بیان اینکه روس‌ها بهتر از کشتی گیران ایران، آمریکایی‌ها را شکست می‌دهند، گفت: محمد بنا قهر نمی‌کرد و فقط می‌گفت خسته هستم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ